המצבר שלכם מקרטע? זקוקים למצבר לפולקסווגן קאדי? צוות מאור מצברים יגיע אליכם עם מצבר עד הבית, יבדוק באופן מקצועי את המצבר, ויתקין עבורכם מצבר 60 אמפר חדש או כל מצבר אחר לפולקסווגן קאדי שלכם.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב פולקסווגן קאדי:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 480 ₪ 

מצבר לרכב פולקסווגן קאדי תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצברים לפולקסווגן קאדי של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפולקסווגן קאדי עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לפולקסווגן קאדי בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לפולקסווגן קאדי

פולקסווגן – איכות גרמנית ללא פשרות

חברת הרכב ״פולקסוואגן״ הוקמה בשנות ה-30 בגרמניה, ועד היום היא אחת מיצרניות הרכב המצליחות והמשגשגות בעולם. החברה אשר ייצרה את החיפושית עליה גדלנו, נהפכה עם השנים למותג ושם דבר לאיכות ואמינות. המטרה העיקרית לשמה הוקמה החברה היא לייצר מכוניות זולות אך איכותיות למעמד הפועלים, ומכאן שמה העממי: Volk= עם, Wagen= רכב.
החדשנות והיצירתיות של פולקסווגן מתבטאת גם במאה העשרים ואחת בפולקסווגן קאדי, כפי שאתם יודעים, הוא גם טנדרון לעבודה, גם משפחתית גדולה לשעות הפנאי וגם רכב המתאים להסעת אנשים עם נכות.

מצברים לפולקסווגן קאדי (Volkswagen Caddy)

מה צריך לבדוק לפני שמחליפים מצבר לפולקסווגן קאדי?

רגע לפני שמחליפים מצבר לפולקסווגן קאדי, ננסה להבין מה זה בכלל כוח אמפר וכמה זה חשוב להתאים את מידת אמפר המצבר לסוג הרכב.
אמפר היא יחידת מידה, שמודדת את גודל הזרם החשמלי המועבר לרכב. לכל רכב יש מידת אמפר שונה, שנקבעה על ידי יצרן הרכב, והיא נגזרת ישירה של הגודל והביצועים הטכניים של הרכב. רכבים קטנים יסתפקו במצברים עם אמפר נמוך (30,40,50 אמפר) מכיוון שכמות החשמל אותה עליהם להעביר היא פחותה למדיי. לעומת זאת, כשמדובר על רכב מסוג מרצדס, מדובר על מצברים היכולים להגיע ל 95 אמפר ואף יותר, מה שמשתקף ישרות גם במחיר ובאיכות שלהם.
כל סוג רכב, ומערכות החשמל שבו, זקוקים לאמפר מצבר מסויים. חשוב מאוד להתאים בין אמפר המצבר, המבטא את מידת הכוח של המצבר, לבין מידת הכוח הנדרשת למערכות החשמל ברכב. אי התאמה בין מידת האמפר למידת הכוח הדרושה למנוע ברכב שלכם, עלולה להשחית את המצבר, או לגרום לקיצור חייו, ומכאן הדרך קצרה להוצאה כלכלית מיותרת ולעוגמת נפש.

מי אנחנו?

מומחי מאור מצברים מספקים שירותי החלפה ובדיקה של מצברים, וכידוע במצברים אין מקום לפשרות:

  • אנחנו מציעים שירות מהיר, אדיב ונוח – עד 30 דקות הגעה לבית הלקוח.
  • מתחייבים למחיר הוגן השווה לכל נפש – החל מ 449 ₪.
  • חרטנו על דגלנו שמירה על איכות ואמינות – אנחנו עובדים רק עם החברות המובחרות של מצברים כגון ורטה ומצברי שנפ, ומבטיחים אחריות יצרן בין 12 ל 24 חודשים.

למה כדאי לכם לעבוד עם מאור מצברים?

מצבר לפולקסווגן קאדיכדי למנוע את קיצור חיי המצבר, אנחנו ב"מאור מצברים" ממליצים על קריאה מדוקדקת בספר הרכב לפני בחירת המצבר הנדרש, על מנת להבין לעומק איך הוא פועל ועל מה יש לשים לב כדי לשמור עליו. אם אתם מעדיפים לקבל ייעוץ אישי על סוג המצבר המתאים לפולקסווגן קאדי, נשמח לתת לכם שירות אישי ומקצועי בטלפון או בסניף שלנו בתל אביב.

היתרון הגדול בעבודה מולנו הוא העובדה שאנחנו עובדים אך ורק עם מוצרים נבחרים של החברות המקצועיות ביותר בשוק המייצרות מצברים: ניתן לרכוש אצלנו במחירים נוחים: מצברי שנפ 60 אמפר או מצבר ורטה 40 אמפר.

ובשורה התחתונה: מצבר לפולקסווגן קאדי עד הבית

המצבר משתעל? אתם זקוקים לפולקסווגן קאדי במרכז? מחפשים מצבר 60 אמפר או החלפת מצבר אחר מבלי לקרוע את הכיס? אנחנו במאור מצברים נגיע אליכם עם מצבר מתאים לרכב שלכם עד הבית. נשמח לספק שירות בזול, אך שירות שגם יעזור לכם לחזור לשגרת היום ללא תקלות נוספות, ויהיה מהיר, אמין, ואיכותי.

התקשרו למאור מצברים לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת מצבר לפולקסווגן קאדי עד לפתח ביתכם!

לקוחות שלנו מספרים

סוגי מצברים נוספים מבית פולקסווגן: