אם אנחנו תופסים אתכם בדיוק כשאתם מנסים להתניע את הרכב והוא לא עובד –  הגעתם בדיוק למקום הנכון. לחברת מאור מצברים יש מצברים מכל הסוגים להציע לכם, ושירות מצבר לפיג'ו 3008 עד הבית, עם הגעה מהירה של כ-30 דקות, תלוי אזור מגורים וכמובן – מחיר משתלם והוגן שחבל לפספס. אז למה אתם מחכים?

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב פיג'ו 3008:

מצבר 55 אמפר לפיג'ו 3008 מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי VARTA מ-630 ₪

מצברי BOSCH לפיג'ו 3008 מ-639 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לפיג'ו 3008 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לפיג'ו 3008 התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לפיג'ו 3008

אל תחכו להפתעה לא נעימה 

מצבר מקולקל הוא בדרך כלל ההפתעה הלא נעימה שאנו מדברים עליה, ולא סתם – היות ורכבים לא יכולים לנוע ללא מצבר פועל (וודאי שלא ניתן להתניע את הרכב בלי מצבר תקין), אנשים רבים מגלים שהמצבר שלהם זקוק להחלפה דווקא כאשר הכי צריך אותו, כמו בדרך לפגישות חשובות, נופש עם הילדים וכדומה. אז מה עושים כדי למנוע את זה? ההמלצה שלנו היא פשוט להחליף את המצבר כשהגיע הזמן.

המומלצים: מצברים לפיג'ו 3008 (Peugeot 3008)

איך בוחרים מצבר לפיג'ו 3008?

מצבר לפיג’ו 3008, ובעצם מצבר לכל רכב, בוחרים בהתאם לדרישות הדגם כמו: הקיבולת המרכזית (קיבולת ל-20 שעות של פעולה), קיבולת בזמן ההתנעה, צדי הקטבים ועוד. כמו כן, יש רכבים אשר זקוקים למצבר שאיננו חומצה-עופרת רגיל, אלא מצבר ג’ל או מצבר השייך לדור החדש. בכל מקרה, בררו מבעוד מועד איזה מצבר הרכב שלכם צריך והאם ניתן להתקין בו מצבר אשר מחד עונה לדרישות הדגם, ומאידך יחזיק לכם שנים רבות יחסית.

איך שומרים על המצבר לטווח הארוך?

מצבר לפיג'ו 3008קיימים מצברים שיש להם דרישות מיוחדות, כמו גם מאפיינים ששווה לברר עליהם בעת הרכישה. ייתכן שמצברים מסוימים יהיו רגישים יותר מאחרים לדרכי עפר, בעוד שמצברים אחרים יהיו רגישים יותר לחום. הנה כמה פרמטרים שלא מתפשרים עליהם בשום מצב, בעת רכישת המצבר:

  • קיבולת מדויקת – גם אם אינכם מבינים כלל במצברים, אם יש בבעלותכם רכב תצטרכו לברר מה הקיבולת האופטימלית והמדויקת של המצבר בדגם שלכם, כשיש לדעת שהקיבולת משתנה לעיתים משנתון לשנתון. מצבר לפיג'ו 3008 לדוגמא, יכול להיות מצבר 55 אמפר שהוא בין הנפוצים ביותר ובנוסף מצבר 72 אמפר. יש להתקין ברכב מצבר עם הקיבולת המדויקת בכל מצב, אלא אם כן הדגם הספציפי מאפשר אחרת (כאמור, יש לבדוק בהוראות היצרן המופיעות בספר הרכב).
  • התאמה לאקלים – אנחנו חיים במדינה חמה מאוד, מה שאומר שגם המצברים צריכים להתאים לסוג האקלים הקיים כאן. המצבר אחרי הכל, משופע מאוד מחום, לחות ובהתאם, גם משינויי טמפרטורות קיצוניים כמו שלעיתים מתרחשים כאן לאחר הקיץ או לאחר החורף, אז זכרו זאת.
  • רוכשים מצבר מייצור איכותי – כמו בכל תחום, גם בעולם המצברים קיימים מוצרים איכותיים יותר ואיכותיים פחות. מומלץ בחום לרכוש מצברים מחברות אמינות ומוכרות. אגב, מצברים איכותיים אינם תמיד יקרים וניתן למצוא אצלנו במאור מצברים מצברים זולים ואיכותיים, בלי להתפשר על שום פרמטר.

שירות מצבר לפיג'ו 3008 עד הבית

כדי להקל על לקוחותינו, אנחנו מספקים לא רק מצברים איכותיים במחיר מדהים ומצברים במחיר זול, אלא גם שירות התקנת מצבר עד הבית, שבו נסייע לכם לבחור את המצבר המתאים על פי נתוני הרכב, נגיע אליכם במהירות, נתקין את המצבר ברכבכם ונשלח אתכם לדרך, לא לפני שנעניק לכם אחריות יצרן על המצבר שבחרתם.

מעוניינים במצבר לרכב פיג’ו 3008 עד הבית? התקשרו היום למאור מצברים

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פיג'ו: