כשהמצבר במיצובישי האנטר מתחיל לזייף, זה הזמן המתאים להתקשר למאור מצברים! אנחנו מבטיחים לספק לכם שירות מעולה ומהיר עד הבית וכל זאת במחירים מפתיעים וזולים במיוחד! כי מצברים קונים רק ממאור מצברים!

מצבר למיצובישי האנטר במחיר הוגן:

מצבר שנפ 95 אמפר החל מ- 770 ₪ 

שירות החלפת מצבר למיצובישי האנטר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר למיצובישי האנטר עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר למיצובישי האנטר

אספקת מצברים למיצובישי האנטר – עד הבית

אנחנו יודעים שזה הדבר הכי לא מתאים שיכול לקרות לכם – המצבר שלכם במיצובישי האנטר הפסיק לעבוד לפתע פתאום, או מתחיל להראות סימני עייפות? אם זה קורה לכם באמצע היום, בזמן הסידורים או אחרי העבודה, יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! אנחנו במאור מצברים מספקים לכם פתרון מהיר ויעיל – אספקת מצבר חדש המתאים למיצובישי האנטר והחלפת מצבר עד הבית. את השירות שלנו אנו מבססים בהתאם לצרכים של הלקוחות שלנו: אנחנו במאור מצברים מבינים שמצבר תקול זה עניין דחוף, שצריך להחליף בדרך כלל באופן בהול. בלי המתנה, בלי תורים וימים מבוזבזים – השירות שלנו מותאם במיוחד למקרים כאלו. אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו בכל עת, ואנו נספק לכם מצבר חדש במהירות הבזק כדי שתוכלו לחזור לשגרה מלאה!

המומלצים: מצברים למיצובישי האנטר (Mitsubishi Hunter)

איך יודעים שהמצבר זקוק להחלפה?

גם אם הרכב עדיין מתניע, יש בדרך כלל סימנים מקדימים לכך שהוא נחלש ועומד אוטוטו לסיים את הקדנציה שלו. אם אתם שמים לב שאתם מתקשים להתניע את הרכב בניסיון הראשון, או אם המזגן לא מקרר כראוי, אלה הן נורות אזהרה חשובות שלא כדאי להתעלם מהן ולקוות שהכול יסתדר מאליו. להיפך! זה בדיוק הזמן להתקשר למאור מצברים להחלפה מיידית של המצבר התקול על מנת שלא תהיו במצב בו אתם לא יכולים להתניע את הרכב כלל.

מהו כוח האמפר שמתאים למיצובישי האנטר?

מי שלא מכיר את עולם המצברים מקרוב, יכול לחשוב שכל מצבר שנמכר בשוק מתאים למיצובישי האנטר. אך לא כך הדבר – חשוב מאוד לדעת שלכל רכב יש את המצבר המתאים לו באופן מיוחד לפי מה שהוגדר על פי הוראות היצרן. שימוש במצבר שאינו מתאים באופן ספציפי למיצובישי האנטר עלול לגרום לנזקים לרכב, ומשמעות הדבר היא עלות תיקון שלא צפוי להיות זול במיוחד. לכן, על מנת להימנע מאי נעימויות יש להשתמש אך ורק במצבר מסוג 95 אמפר בלבד, ויש לשים לב שהמצבר נמצא בקוטב פלוס בצד שמאל. נשמע מסובך? אנחנו במאור מצברים נשמח לעזור לכם בכל שאלה לגבי המצברים לרכב שלכם ולתת לכם הסבר מקיף.

איזה סוגי מצברים מומלץ לרכוש למיצובישי האנטר?

מצבר למיצובישי האנטרעולם המצברים הוא עולם רחב מאוד. יש המון חברות בעולם המייצרות מצברים לכל סוגי הרכבים, אותם ניתן למצוא במחירים שונים. אך מומלץ לא להסתנוור ממחירים זולים ומיצרנים לא מוכרים בשוק, מכיוון שאלה עלולים לא להיות איכותיים מספיק מה שמשפיע על התפקוד שלהם לטווח הארוך. אנחנו במאור מצברים ממליצים ללקוחותינו ומוכרים להם את המצברים המובילים בלבד של החברות המובילות בשוק: ורטה, שנפ ובוש. מצברים אלה הם איכותיים ואמינים, כך שאתם יודעים שאתם בידיים טובות. אנו מציעים ללקוחותינו את המצברים האלו במחירים אטרקטיביים ומשתלמים ביותר, החל ממחיר של כ-740 שקלים בלבד. אם תרצו לערוך השוואת מחירים, תוכלו להציץ במחירון המעודכן שלנו המופיע באתר.

למה לבחור במאור מצברים?

כשאתם עובדים איתנו, מול מאור מצברים, אתם עובדים עם אנשי מקצוע שמבינים ומכירים את המצברים השונים למגוון מכוניות בשוק. מעל ל-15 שנות ניסיון בתחום אתם יכולים לסמוך עלינו. בסניף הראשי שלנו בתל אביב ניתן לרכוש מצברים עם כוחות אמפר שונים לאופנועים, משאיות, מצברים לקטנועים, וקולנועיות במחירים זולים ושווים לכל כיס. אנחנו מבטיחים לספק לכם מצבר חדש למיצובישי האנטר עד הבית וכל זאת עד 30 דקות הגעה מרגע ההזמנה!

מה השירות של מאור מצברים כולל?

השירות שלנו כולל הזמנת מצבר חדש, החלפת המצבר הישן ובדיקה יסודית שהכול פועל ועובד כמו שצריך לאחר ההתקנה. אחד היתרונות הבולטים בשירות שלנו הוא האחריות הרחבה שאנחנו מספקים לקהל לקוחותינו. אתם יכולים ליהנות מאחריות יצרן מלאה על המצבר בין 12 ל-24 חודשים! אמנם הסניף שלנו נמצא בתל אביב אבל אנחנו מספקים שירות בכל אזור המרכז: החלפת מצבר בכפר סבא, נס ציונה, רעננה, נתניה, רחובות ועוד!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!   

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית מיצובישי: