המצבר של הספייס סטאר שלך שבק חיים? אין צורך להיכנס להיסטריה, כי אצל מאור מצברים תקבל שירות החלפת מצבר למיצובישי ספייס סטאר עד הבית! נותר לך להתקשר לשירות, לקבל ייעוץ לגבי דגם המצבר המתאים לרכב, ואיש שירות בדרך אליך… עם שירות כזה, לא רק שתחסוך בזמן, אלא תקבל את המצבר האיכותי ביותר תוך כחצי שעה.

מבצע מיוחד על מצבר לרכב מיצובישי ספייס סטאר:

מצבר ורטה 60 אמפר גבוה ב 595 ₪ בלבד

שירות החלפת מצבר למיצובישי ספייס סטאר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר למיצובישי ספייס סטאר שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר למיצובישי ספייס סטאר

מצבר למיצובישי ספייס סטאר שמגיע עד אליך – אצל מאור מצברים

אצל מאור מצברים תוכלו למצוא מבחר עשיר של מצברים לכל סוגי הרכבים, ולכן לא משנה איזה רכב יש ברשותכם, נוכל להתאים לו את המצבר כמו כפפה. רק נציין שאת המצבר יש להחליף כל שלוש שנים, כך שאם לא החלפתם בזמן האחרון מצבר, כדאי מאוד לבצע בדיקה כדי שלא תתקעו ללא מצבר למיצובישי ספייס סטאר. אבל גם את נתקעתם ללא מצבר, תוכלו להזמין שירות החלפת מצברים אצל מאור מצברים ולקבל שירות מהיר ומקצועי אצל המומחים.

מצברים מומלצים למיצובישי ספייס סטאר – Mitsubishi Space Star

קצת על מיצובישי ספייס סטאר – סופר מיני קטנה ועוצמתית

מיצובישי ספייס סטאר הוא אחד הרכבים הפופולריים של מיצובישי המתהדרת במראה הייחודי שלה. מצד אחד מדובר על רכב השייך לקטגוריית הסופר מיני, אך נראה שהוא בין לבין, כלומר גם סופר מיני. המימדים של הרכב קטנים יחסית כך גם תא הנוסעים, אך נראה שהעיצוב החכם שלה בהחלט עושה את העבודה ומתקבל מרווח טוב ביחס לרכבים בקטגוריית הסופר מיני. מיצובישי ספייס סטאר נהדר לרכב המיועד לנסיעה בתוך העיר, במיוחד בערים מרכזיות עם בעיית חנייה, כיוון שהיא נכנסת לכל מקום במהירות. מלבד זאת, הרכב זול יחסית וחסכוני מאוד בדלק, כך שהוא יהיה נהדר למי שמחפש רכב עם תג מחיר נמוך, סופר מיני וכזה שמתאים לנסיעות בתוך העיר.

איזה מצבר מתאים למיצובישי ספייס סטאר?

מצבר מומלץ למיצובישי ספייס סטאר הוא 60 אמפר גבוה. בכל מקרה, תמיד מומלץ להתייעץ עם המומחים של מאור מצברים שיוכלו לתת לכם ייעוץ מקצועי לגבי התאמת מצבר למיצובישי ספייס סטאר על פי השנתון של הרכב ועל פי נפח המנוע, וגם לייעץ לכם מאיזה יצרן כדאי לרכוש. אצל מאור מצברים תמצאו מנעד רחב של יצרנים מהטובים בעולם, כאלה שגם יצרני הרכב משתמשים בהם כמו שנפ, ורטה, בוש, סטארט אפ ועוד. כלל המצברים כוללים אחריות, כך שאתם בידיים טובות.

כמה עולה מצבר למיצובישי ספייס סטאר?

המחירים של מצברים למיצובישי ספייס סטאר משתנים בהתאם לסוג המצבר והיצרן, ולכן כדאי להכיר את היצרנים השונים, האיכות ואת ההמלצות טרם הרכישה. בכל מקרה, אל תתפשרו על מצבר זול מחברה לא מוכרת, הרי בסופו של דבר הזול עולה ביותר.
חשוב לשים של לפרמטרים הבאים טרם רכישת מצבר למיצובישי ספייס סטאר:

  • מצבר של מותג מוכר.
  • קבלת אחריות מלאה על המצבר.
  • לקנות רק אצל יבואן רשמי.
  • להחליף רק על ידי בעל מקצוע ולא בצורה עצמאית.

מחיר מצבר למיצובישי ספייס סטאר במאור מצברים מתחיל ב 595 ש"ח ומשתנה בין המותגים השונים.

מצבר למיצובישי ספייס סטאר עד הבית רק אצל מאור מצברים

חברת מאור מצברים מציעה שירות החלפת מצבר למיצובישי ספייס סטאר עד הבית, כך שתוכלו ליהנות מאספקה מהירה בכל מקום שתהיו! נותר לכם להתקשר למומחים, להמתין חצי שעה ולקבל מצבר חדש!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית מיצובישי