מצבר למיצובישי קולט במאור מצברים – מצבר חדש מ 450 שקלים בלבד

אנחנו במאור מצברים מתחייבים לכם, הלקוחות שלנו, לשירות מהיר ומקצועי במחירים הוגנים.

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם הרכב שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך לעבודה, לסידורים או לפגישה חשובה. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לרכב שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

החלפת מצבר למיצובישי קולט

מצברים מומלצים למיצובישי קולט


לקוחות שלנו מספרים

מצבר למיצובישי קולט

מצבר למיצובישי קולט

רכב נדרש לעמוד באתגרים רבים מדי יום. כאשר הקושי מתחיל כבר בהתנעת הרכב, קשה מאוד להתמודד עם הקשיים היומיומיים – גם לרכב, ועקב כך גם לבעליו. לכן, תמיד כדאי  לדעת מראש איזה מצבר מתאים למיצובישי קולט ולהיערך בהתאם במידה ועברו מספר שנים מאז שהוחלף מצבר. חשוב מאוד להבין שאין מנוס מהחלפת מצבר מדי כמה שנים, היות ומדובר למעשה בסוללה, גם אם היא נטענת. מצבר לרכב מיצובישי קולט ברמה גבוהה מאפשר לכם להיות רגועים לגבי תהליך ההתנעה ומונע מכם את הצורך לדאוג לעניין זה. כיום, הסוג המומלץ והידוע ביותר בתחום הינו מצבר שנפ למיצובישי קולט. חברה זו כבר הוכיחה את שמה בכל רחבי הארץ ומספקת פתרונות מצברים בטיחותיים ואיכותיים, כולל רמת שירות גבוהה ביותר. כך שהחלפת מצבר עושים בצורה איכותית וללא כל בעיה, באמצעות מוצרי שנפ.

עוד דגמים מבית מיצובישי: