לא משנה איזה סוג רכב יש ברשותכם, מצבר הוא אחד הפריטים ברכב שיכול לשבוק חיים ברגע אחד. תפקיד המצבר לאפשר לנו להפעיל את המערכות החשמליות ברכב, כמו חלונות חשמל, מערכות מולטימדיה, אימבולייזר, מטענים ועוד. אורך החיים של מבצר הוא בין שנתיים ושלוש וחצי שנים, ולכן אם הרכב אינו מניע והמצבר בין יותר משלוש שנים, סביר להניח שהמצבר שבק חיים. מאור מצברים כאן בשבילכם על מנת לעזור לכם בתהליך החלפת מצבר לרכב

מצבר לסאנגיונג רקסטון במבצע מיוחד:

מצברים לסאנגיונג רקסטון של חברת BOSCH החל מ-850 ₪

מצבר סאנגיונג רקסטון מבית שנפ איכותי מ-735 ₪

מצברי וורטה איכותיים מ-900 ₪

שירות החלפת מצבר לסאנגיונג רקסטון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להתייעצות והצעת מחיר למצבר לסאנגיונג רקסטון עד הבית במחיר מיוחד התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסאנגיונג רקסטון

אם הרכב אינו מניע ובדקתם את כל האפשרויות והגעתם למסקנה שהלך המצבר, אל תיכנסו לפאניקה! מאור מצברים מחזיקה ברשותה מצברים של כך הרכבים וביניהם גם מצבר לסאנגיונג רקסטון, כך שתוכלו לקבל את המצבר על לרכב ובכל מקום. צוות המומחים של מאור מצברים משתדל להגיע במהירות האפשרית לביתכם או לרכב יחד עם המצבר, ומבצע התקנה מקצועית ביותר.

מצברים לסאנגיונג רקסטון (Ssangyong Rexton) – המומלצים

5 עקרונות לבחירת מצבר לסאנגיונג רקסטון

  1. מצבר המתאים לסוג הרכב שלכם

לא משנה איזה סוג רכב יש לכם, דעו כי יש צורך להתאים בקפידה את סוג המצבר לסוג הרכב. עליכם לדעת שקיימים דגמים רבים של מצברים, ואפילו מצבר שמתאים למותג מסוים, אך לנפח מנוע שונה. זו הסיבה שעליכם לקנות מצבר לסאנגיונג רקסטון ממוקם מורשה שמציע מצברים של מותגים אמינים ומוכרים ומבצע גם התקנה.

  1. סוג המצבר וארץ היצור שלו

דעו כי למצבר יש תפקיד חשוב ברכב, שהרי עליו להתניע את הרכב ולדאוג לכל מערכות החשמל, ולכן כאשר מחליפים מצבר, מומלץ מאוד לבחור רק מצבר של מותג מוכר כמו שנפ או וורטה . שלושת המותגים הללו נחשבים לאמינים ואיכותיים מאוד ומוכרים בכל רחבי העולם. דבר נוסף, גם את ארץ היצור של המצבר חשוב לבדוק, למשל מצברים המיובאים מסין ותורכיה הנחשבים לזולים, אך פחות איכותיים.
אני במאור מצברים ממליצים לרכבים מסוג סאנגיונג רקסטון את המותג הגרמני של VARTA, זה לא אומר ששאר החברות לא מתאימות פשוט מנסיון שלנו מצבר ורטה ברכבים מהסוג כמו רקסטון מחזיקים לתקופות זמן ארוכות יותר.

  1. התאמת המצבר לנפח והעוצמה של הרכב

נפח ועוצמת המנוע של הרכב משפיע על הקיבולת המצבר הדרושה. ולכן יש לוודא זאת טרם הרכישה. חשוב להבין שישנם רבים קטנים הדורשים אמפר נמוך כמו 55 אמפר ובמקרים מסויימים יורדים עד 40 אמפר, וישנם משאיות או כלי רכב גדולים הדורשים מעל 100 אמפר. בכל מקרה, טרם הרכישה מומלץ לבדוק את המלצות היצרן בספר הרכב או באינטרנט ולרכוש מצבר התואם לדרישות היצרן.
כחלק מהפעילות השוטפת של העסק שלנו במאור מצברים החלפנו וביצענו מאות התקנות של מצברים המתאימים לרכבים מסוג סאנגיונג.ברכבים מדגם סאנגיונג רקסטון מותקנים לרב מצברים חזקים יותר מכיוון שמכונית זו גדולה מאוד ביחס לרכב פרטי, ברב המקרים מצבר 95 AH יספק מענה טוב לרכב זה והכי חשוב לטווח ארוך.

  1. השוואת מחירים

טרם רכישת מצבר לסאנגיונג רקסטון, כדאי לדעת שישנם סוגים שונים של מצברים וכמובן גם מחירים שונים בין החברות. בכל מקרה כדאי לבצע השוואת מחירים בין המוסכים או החברות השונות, אך כאמור יש להשוות תפוח לתפוח, כלומר בין יצרן דומה וכמובן גם סוג המצבר. בכל מקרה, אל תתפשרו על איכות המצבר ואל תתפתו לרכוש מצברים זולים, כיוון שמצבר זול הוא לא איכותי, וודאי אינו מגיע עם אחריות לזמן רב.

  1. הגעה במקרי חירום

מקרה חירום בו המצבר שובק חיים יכול לקרוא לנו בכל רגע נתון, כשאנחנו מאחרים לעבודה, צריכים לאסוף את הילדים או בדרך לאירוע, ולכן במקרי חירום, תוכלו להזמין את השירות של מאור מצברים שמגיע עד הבית. צוות החברה מונה מתקינים מוסמכים המגיעים על לבית הלקוח או הרכב ומבצעים התקנה מקצועית ביותר של המצבר. השירות ניתן במחירים אטרקטיביים במיוחד, בכל שעות היום והלילה – 24/7.

להזמנת שירות מהיר ומקצועי, חייגו אלינו עוד היום ותיהנו ממבחר רב של מצברים של היצרנים הטובים בעולם כמו – מצברים לסאנגיונג מדגמים שונים המגיעים מהחברות המובילות כמו  שנפ וורטה. אנו במאור מצברים מציעים עד 30 דקות הגעה, ומחירים אטרקטיביים.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים מובילים מבית Ssangyong: