בחירת מצבר לרכב בהוד השרון מעולם לא הייתה קלה יותר, בעזרת מאור מצברים! ברשותנו צוות מיומן שידאג להתאים לכם את המצבר המתאים במהירות, ולספק לכם אותו תוך 30 דקות בלבד + התקנה, בשירות מצבר עד הבית או עד בית העסק. אנו נשמח לייעץ לכם בנושא בחירת מצבר לכל סוגי הרכבים בהוד השרון ובערים נוספות במרכז הארץ.

מבצע מיוחד לתושבי הוד השרון:

מצברים של חברת START UP החל מ – 449 ₪

מצבר ורטה החל מ – 570 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בהוד השרון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בהוד השרון התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בהוד השרון

כמה דברים שכדאי לדעת על המצבר שלכם 

המצבר הוא בעצם הסוללה של הרכב, והאחראי הכמעט בלעדי על מערכת החשמל ברכב. אורך החיים של מרבית המצברים הוא בין 3-4 שנים, ומומלץ לבדוק את תקינותו כל חצי שנה, ומדי פעם לבדוק עצמאית סימנים שונים לתקינותו, כדי להבטיח את עבודתו הרצופה ובעיקר, להימנע מהפתעות למיניהן.

רכישת מצבר לרכב בהוד השרון – מה צריך לבדוק לפני?

איפה קונים מצבר בהוד השרון ומה הכי חשוב לדעת בנושא? אז ככה, מכיוון שאתם כבר יודעים שתוכלו לסמוך עלינו בעת צרה, חשוב לומר בכל זאת כי פעמים רבות הבעיה איננה במצבר בכלל, אלא בחלקים אחרים של מערכת החשמל ברכב, כמו באלטרנטור. אולם, אם אכן מדובר בבעיה במצבר, ניתן לפתוח בקלות את מכסה המנוע ולבדוק איזה מצבר לרכב יש לכם כרגע, ובפרט:

  1. בדקו את נתוני הקיבולת שלו (אמפר\שעה)
  2. בדקו את מימדיו הפיזיים (כתובים על המצבר)
  3. בדקו האם הוא שייך לסוג מסוים, כמו מצבר המותאם לרכבים עם מערכת סטארט אנד סטופ, או שמדובר במצבר ג'ל. גם נתונים אלה אמורים להיות כתובים על המצבר עצמו.

מצברים בהוד השרון – המומלצים

לא פשוט למצוא חנות מצברים בהוד השרון שזמינה 24 שעות ביממה ולכם מאור מצברים כאן לשירותכם, בשיחת טלפון קצרה עם נציג שלנו תוכלו להזמין מצבר שנפ ברמת השרון או מצבר וורטה ברמת השרון עד פתח הבית שלם.

התאמת המצבר לפי סוג הרכב

אם אינכם מצליחים לגלות את אחד או כמה מהנתונים שציינו לעיל עקב קורוזיה על המצבר, בליה וכדומה, תמיד ניתן לבדוק איזה מצבר יתאים לכם ע"פ סוג הרכב שיש ברשותכם. בספר הרכב שקיבלתם בעת הרכישה, אמור להיות כתוב איזה מצבר מומלץ לרכבכם ע"פ הוראות היצרן. לרכבים שונים מתאימים גם מצברים שונים, והנה כמה דוגמאות:

מצברי 40 אמפר

באופן כללי, מצברי 40 אמפר / שעה יתאימו לרכבים משפחתיים (על כל הסקאלה, כלומר החל מרכבי מיני / קטנים, ועד לרכבים משפחתיים גדולים יחסית). מצברי 40 אמפר הם לרוב מצברים המתאימים לרכב דייהטסו, לרכבי דהייטסו, לרכב פונטו ספייס ועוד, בעוד שמצברי 42-45 אמפר יתאימו לרוב לרכבי הונדה, פורד פיאסטה, מאזדה ועוד.
שימו לב גם לסוגיית זרם ההתנעה, שכן הוא משתנה ממצבר למצבר, גם אם הם זהים בקיבולת.

מצברי 90 עד 100 אמפר

המצברים של 90-100 אמפר (ואף פחות) יתאימו לרכבים גדולים מאוד או למשאיות קטנות, לטרקטורונים, טרקטורים ועוד.
בין הדגמים גדולים של רכבים נמנים רכבי מיצובישי, מוסו, משאיות תא יחיד של כמעט כל החברות וכדומה. שימו לב רק לעובדה שמשאיות כאלה או רכבים כבדים יחסית לעיתים ידרשו שימוש במצבר פריקה עמוקה.

מצברים מעל 100 אמפר / שעה

המצברים הנ"ל יתאימו לאוטובוסים גדולים, משאיות דאף, טרקטורים גדולים ועוד.

כמו כן, קיימים גם המצברים הקטנים יחסית שיתאימו כמצבר לקטנוע, מצבר לקלנועית, מצבר לאופנוע וכדומה.

מחירון מצברים לרכב בהוד השרון

מצבר זול ברמת השרון ניתן להשיג אצלנו! כפי שאתם בוודאי יכולים להבין, המגוון הרחב של המצברים כולל גם טווחי מחירים שונים. חשוב לדעת שניתן למצוא כיום בשוק מצברים זולים ומעולים, אולם השאלה האם הם עונים לצרכים שלכם. אנחנו במאור מצברים, מוכרים מצברים במחיר שווה לכל נפש, מצבר למכירה ברמת השרון החל מ-449 ₪ + דמי משלוח עד 100 ₪ (תלוי בשעת הזמנת השירות), המגיעים עם אחריות של שנה או שנתיים.
ניתן לקבל את המצבר לרכב במשלוח לאזור השרון עד הבית בתוספת תשלום סימלית

מה חשוב לוודא לפני שמחליטים סופית על מצבר לרכב?

לאחר ששמעתם הצעות שונות, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: אמינות החברה המייצרת (בישראל, יצרניות המצברים הגדולות והאמינות הם ורטה, וורטה וחברת שנפ למצברים), התאמת המצבר לאקלים הישראלי והאחריות על המצבר, כאמור.
במקרים מיוחדים לקוחות שלנו תמיד מבררים גם על רכישה של מצבר משומש בהוד השרון, לרב אנחנו כלל לא ממליצים לקנות מצבר משומש, עדיף תמיד להתאמץ ולרכש מצבר חדש אשר יחסוך לנו הרבה כסף בטווח הארוך.

זקוקים למצבר לרכב בהוד השרון בדחיפות? צוות מאור מצברים שמח לשלוח אליכם מצבר איכותי תוך חצי שעה בלבד, עם איש צוות שידאג להתקין לכם את המצבר במקום! צרו קשר בהקדם. זקוקים להחלפת מצבר לאופנוע בהוד השרון והסביבה? גם במצברים לאופנועים אנחנו מומחים. צרו עמנו קשר בכל עת

לקוחות שלנו מספרים