הכנסתם את המפתח והאוטו פשוט מסרב לזוז? אל דאגה – עם מאור מצברים אתם בידיים טובות. אנחנו מגיעים אליכם תוך 15-30 דקות עם מצבר לרכב עד הבית בבאר יעקב, ובלי לבזבז זמן מחליפים לכם את המצבר לכם ביעילות ובמהירות.

הצוות שלנו מסור, איכותי ומיומן, בעל 10 שנות ניסיון וידע מקצועי, שנושם וחי את עולם המצברים בבאר יעקב כבר שנים ארוכות. אנחנו זמינים עבור כל לקוחותינו 24/7, ותמיד שמים את הלקוח בעדיפות עליונה, כך גם יש לנו מצברים לרכב בזול ומצברים במבצע, ואיכות שירות מהרמה הגבוהה ביותר.

מבצעים מיוחדים לתושבי באר יעקב:

מצברי Start Up החל מ – 449 ₪

מצברי ורטה החל מ – 545 ₪

מצברי בוש עם שנתיים אחריות החל מ – 529 ₪

שירות החלפת מצבר עד הבית בבאר יעקב כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר בנושא הזמנת מצבר לרכב בבאר יעקב התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בבאר יעקב

כל המצברים שלנו מגיעים מהחברות המובילות ביותר בשוק, Schnapp, VARTA ובוש, ואנחנו תמיד עובדים בצורה יסודית ומהימנה. מוזמנים להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ טלפונית חינם וליהנות מהשירות האדיב והמקצועי שלנו!

כן תזהו שהמצבר שלכם מקולקל:

זקוקים למצבר לרכב בבאר יעקב? אבל איך תדעו בכלל אם התקלה באמת במצבר? אם אתם לא בטוחים אם התקלה שנתקלתם בה ברכב היא תוצאה של מצבר מקולקל או לא\ המדריך הזה נועד בדיוק בשבילכם:

  1. אם אתם נתקלים בקושי בהתנעה – המצבר כנראה סיים את חייו ויש להחליפו בהקדם. זאת משום שאחד מתפקידיו של המצבר ברכב הוא ניצוץ ההתנעה הראשוני.
  2. אם ניסיתם להתניע את הרכב ואתם שומעים תקתוקים – כנראה שהמצבר שלכם מאוד חלש. התקתוקים האלו שאתם שומעים הם למעשה ניסיון נואש של המצבר החלש לסובב את הסטרטר, אך ללא הועיל.
  3. אם אתם נתקלים במזגן חלש/בנורות מחוונים חלשות/באורות קדמיים חלשים – סימן שמצבר חלש. זאת משום שהמצבר לרכב אחראי על כל אלו, שכן הוא האחראי כל על המערכות החשמליות והטכנולוגיות ברכב.
  4. אם נתקלתם במערכת סטריאו שנדלקת ונכבית ברשות עצמה – כנראה שהמצבר שלכם לא עובד כמו שצריך. כאמור, המצבר אחראי על כל המערכות החשמליות ברכב, ומאחר שמערכת הסטריאו ברכב היא אחת מהן, אם המצבר לא עובד כמו שצריך, גם היא לא תעבוד כמו שצריך.
  5. אם אתם נתקלתם באחת מהתקלות שתיארנו כאן, ובנוסף עברו 3 שנים מאז שהתקינו לכם את המצבר לרכב – דבר זה מאשש את החשדות בנוגע לאי-תקינותו של המצבר, ועשוי בהחלט להעיד על כך המצבר שלכם הלך. זאת משום שכמו לכל סוללה, גם למצבר יש אורך חיים מוגבל בזמן והוא לא מחזיק לנצח. לאחר 3-4 שנים, מצבר לרכב כבר מפסיק לעבוד כמו שצריך, שכן זה כבר פרק הזמן בו הוא מתחיל להיחלש (תלוי כמובן בתכיפות הנסיעות ובכמות השימוש).

מצברים בבאר יעקב – המומלצים שלנו

ואם אכן גיליתי שהמצבר מקולקל?

התשובה ברורה, עליך להתייעץ עם איש מקצוע. אין להחליף מצבר לרכב בבאר יעקב לפני התייעצות עם איש מקצוע, שחי ונושם מצברים כל חייו ושעוסק במצברים למחייתו.

זאת משום שעם כל הכבוד למדריך שהכנו לכם כאן, תמיד ישנם עוד משתנים שיש לקחת בחשבון כשמחליפים מצבר לרכב בבאר יעקב, ואלו משתנים שרק בעל מקצוע מכיר לעומק ורק הוא יודע להתייחס אליכם. בעל מקצוע יידע להראות לכם את הפרספקטיבה הנכונה, להתאים עבורכם מצבר לרכב הספציפי שלכם, למצוא עבורכם מצברים בזול ועוד. גרים לא רחוב מבאר יעקב? זקוקים להחליף מצבר לרכב ביבנה או מצברים בראשל"צ והסביבה? נוכן לספק לכם מענה גם כן!

שיחה אחת לאיש מקצוע מוסמך, מנוסה ואיכותי, תחסוך לכם לא מעט כאב ראש בדיעבד, וכמובן שהיא גם תחסוך לכם הרבה כסף בסופו של דבר.

מבצעים נוספים במאור מצברים

מצברים לדייהטסו אפלאוז START UP במבצע מ 449 ₪

מצברים ליונדאי גטס של שנפ במבצע מ 450 ₪

 זקוקים למצבר עד הבית בבאר יעקב?
רק בזכות הצוות של מאור מצברים, שמגיע אליכם תוך 15-30 דקות ומחליף את המצבר בבאר יעקב תוך דקות ספורות,
תוכלו להמשיך את שגרת יומכם במהרה!