אז נכון, להיתקע עם מצבר שלא עובד היא בטח לא הסיטואציה המרגשת ביותר בחייכם, אבל אף אחד לא אמר שהיא חייבת להיות קשה או מורטת עצבים: למאור מצברים יש מגוון מצברים להציע לכם, כולל מצבר לאיסוזו די-מקס בשירות עד הבית תוך 30 דקות הגעה. אנחנו מחזיקים מצברים מעולים המגיעים עם אחריות יצרן ומיוצרים על ידי חברות בעלות מוניטין בשוק הישראלי ובכלל.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב איסוזו די-מקס:

מצברים של חברת Schnapp בקיבלות 80 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לאיסוזו די-מקס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים לאיסוזו די-מקס שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לאיסוזו די-מקס

המצבר לאיסוזו די-מקס הלך בטוח?

כאמור, אם הלך לכם המצבר, יותר מנשמח לספק לכם אחד חדש ואיכותי אשר יענה על כל ציפיותיכם וישרת אתכם שנים רבות. עם זאת, חשוב לנו בכל זאת להציע לכם לערוך כמה בדיקות מרכזיות לפני שאתם מחליפים את המצבר הקיים, אותן נפרט מטה.

מצברים מומלצים לאיסוזו די-מקס (Isuzu D Max)

* מצברים לאיסוזו ולדגם הספציפי DMAX דורשים 2 מצברי 65 אמפר או 2 מצברים של 80 אמפר.

אז מה בעצם עלינו לבדוק רגע לפני החלפת מצבר?

  • מצבר לאיסוזו די-מקסהאם התקיים סימן כלשהו במערכת החשמל של הרכב שהעיד על בעיה? מערכת החשמל של הרכב כוללת מרכיבים רבים, כמו נורת החיווי, מערכת הקול, נורות הרכב ועוד. במידה ואחד מחלקי המערכת החל "לעשות בעיות" לאחרונה, וכל שכן כמה מערכות יחדיו, ייתכן מאוד שקיימת בעיה במצבר ויש להחליפו (על בעיות שלא קשורות למצבר הרכב נדבר מיד).
  • האם קיימת סיבה מוצדקת לעובדה שהמצבר לא עובד? מצבר לאיסוזו די-מקס, כמו כל מצבר אחר, יכול לשבוק חיים אם בטעות שכחתם את נורות הרכב דולקות, אם לא התנעתם את הרכב זמן ממושך וכדומה. במקרה כזה, אולי תצטרכו פשוט לטעון אותו מחדש.
  • האם מצבר הרכב מתאים לו באופן הנכון? מצברים לאיזוסו די-מקס יכולים להיות יחסית מגוונים, ישנם רכבים להם מתאים מצבר 65AH וישנם כאלה הדורשים מצבר 80 אמפר, תלוי בשנתון ובעוד כמה גורמים. לכן, אנחנו ממליצים לבדוק בספר הרכב מהו המצבר הנכון לרכבכם, להרים לאחר מכן את מכסה המנוע ולבדוק את נתוני המצבר בהשוואה לאלו שצריכים להיות. זכרו, מצבר צריך להיות מותאם לרכב שהוא מותקן בו ב-100%, ואם לא, ייתכן שהדבר יגרור ליקויים ותקלות למיניהם.
  • אולי הבעיה איננה במצבר? לעיתים, כשהרכב לא מתניע, הבעיה היא בכלל באלטרנטור. בעיה כזו, בדרך כלל תתבטא במצבר שניתן לטעינה, אך עדיין הרכב עצמו לא מניע. תפקיד האלטרנטור הינו חיוני לפעולת המצבר והרכב יחדיו, ולכן מומלץ לגשת לחשמלאי רכב במקרה שהבעיה באלטרנטור, או על כל פנים כשהבעיה איננה במצבר.
  • בדקו ליתר ביטחון את תוקף המצבר. תוקף המצבר אמור להיות כתוב עליו, כשיש לקחת בחשבון שאורך חיים ממוצע של מצבר הוא ממילא בין שנתיים לארבע. כך, שאם אתם רואים שתוקף המצבר מתקרב, או שממילא המצבר שלכם כבר החזיק יותר משנתיים שלוש, הגיע הזמן להחליף אותו.

ולאחר שהבנתם שצריך להחליף מצבר, מה עושים?

מצבר לרכב רצוי להחליף רק אצל אנשי מקצוע, כלומר אצל חברה מקצועית המעסיקה חשמלאי רכב ושאר מומחים בתחום המצברים. הסיבה לכך, היא הצורך לבחור את המצבר הנכון לרכב שלכם מבין החברות המומלצות, וכמו כן, גם ליהנות ממצברים זולים ואיכותיים. חברת מצברים אמינה המחויבת לשירות מקצועי, תעניק לכם מצבר במחיר מעולה בלי שתצטרכו להסתכן בהזמנת מצבר עצמאית דרך חברה לא מוכרת.

** מצברים למגוון רכבים רק במאור מצברים! **

מצבר לרכב הונדה ג'אז 40 אמפר של שנפ ב-480 ₪ בלבד במקום 590 ₪

מצברים לטויוטה היילקס 95 אמפר תוצרת בוש ב-850 ₪ בלבד במקום 950 ₪

למה דווקא מאור מצברים?

אנחנו חברה המתמחה בתחום המצברים והתאמתם בצורה מושלמת ללקוחות. יש לנו מצברים מצוינים החל מ-449 ₪ בלבד, כשניתן לקבל אותם עד הבית במהירות, תוך חצי שעה בלבד, עם אחד או כמה מאנשי הצוות של מאור מצברים אשר ישמחו להתקין לכם את המצבר ברכב ולשלוח אתכם לדרככם. מצבר לאיסוזו די-מקס עד הבית רוכשים רק ממאור מצברים!

צרו קשר, ספרו לנו איזה מצבר אתם מעדיפים ונשמח לספק לכם אותו עוד היום!

לקוחות שלנו מספרים