טויוטה היילקס הוא רכב מרשים ללא ספק, וכך גם המצבר הייעודי לו. אולם, מה ניתן לעשות כאשר המצבר לטויוטה היילקס, מרשים ככל שיהיה, הלך? למאור מצברים יש את הפתרון הזמין והמושלם עבורכם: שירות התקנת מצבר לטויוטה היילקס עד הבית, תוך זמן הגעה של כחצי שעה!

מצבר לרכב טויוטה היילקס במבצע:

מצבר שנפ איכותי החל מ-735 ₪

שירות החלפת מצבר לטויוטה היילקס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים לטויוטה היילקס עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה היילקס

מצבר לטויוטה היילקס: איזה מצבר כדאי לרכוש?

סוג המצבר הבסיסי אשר מתאים לרכבי טויוטה היילקס יהיה מצבר של 95 אמפר עם צד ה"פלוס" בקוטב ימין. במילים אחרות, מדובר על מצבר גדול יחסית, כיאה לרכב 4X4 אשר זקוק לאספקת חשמל רבה, הן בזמן התנעת הרכב והן בזמן הנסיעה.

מצברים מומלצים לטויוטה היילקס (Toyota Hilux)

מה לבדוק לפני רכישת מצבר לטויוטה היילקס?

מצבר לטויוטה היילקסלמרות שרכישת מצבר מחייבת ידע בסיסי והקפדה על בדיקות מסוימות באופן כללי, רכישת מצברים לרכבים גדולים, או בפרט מצברים לטויוטה היילקס, מחייבים הקפדה יתרה על הכרת מאפייני הדגם הספציפי שלכם, מכמה סיבות:

  • מאפייני המצבר המתאימים לכל דגם עלולים להשתנות בהתאם לשנה בה יוצר הדגם.
  • מאפייני הנסיעה גם הם חשובים, שכן רכבי 4X4 נוטים לשמש אותנו גם בדרכים לא ישרות או נוחות לנסיעה, דבר שיכול לפגוע עם הזמן גם במצבר.
  • רכבים גדולים חשופים יותר לחום ולבלאי מצבר הנגרם עקב כך, ולכן יש להקפיד במיוחד על רכישת מצבר איכותי לרכב טויוטה היילקס ללא פשרות.

כיצד לדעת האם מצבר הוא עמיד יותר או פחות לתנאי שטח? 

תמיד כדאי להיוועץ עם חברת מצברים מנוסה, כמו מאור מצברים, באשר לבחירת מצבר איכותי לרכב, לא משנה מאיזה סוג, שכן לחברות שונות קיימים תחומי התמחות שונים בכל הנוגע למצברים, ואם רכבכם משמש אתכם לנסיעות בשטח, מומלץ לברר מראש איזה מצבר הכי יתאים לכך.

אולם, בכל הנוגע לרכישת מצברים בישראל, בין אם מדובר על מצבר 95 אמפר כמו במקרה שלנו, או אפילו על מצבר 40AH, יש תמיד לבדוק האם המצבר מותאם לתנאי חום, כלומר למדינות חמות. ישראל איננה המדינה החמה היחידה, אולם קיימות כאן כמה חברות מובילות בייצור המצברים, לצד מצברים מעולים המגיעים אלינו מחו"ל, המותאמים כולם לתנאי החום הישראלי. בין החברות הללו, ניצן למצוא את שנפ או ורטה.

מצברים זולים לטויטה היילקס

בייחוד כשמדובר בסוגיית רכישת מצבר גדול, תמיד עולה השאלה: היכן ניתן למצוא מצברים שהם זולים? כשהלקוחות שלנו שואלים אותנו את השאלה הזו, אנחנו מקפידים להסביר על ההבחנה בין מצברים במחיר הוגן, לבין מצברים זולים מאוד, כלומר, מצברים במחיר הוגן יכולים להיות זולים בהחלט, אולם מחירם הוא בהתאם לסוג ולאיכות המצבר הספציפי, כלומר מחיר הוגן ביחס למוצר שהלקוח יקבל. לעומת זאת, מצברים זולים יכולים להיות גם כל מיני מצברים במחירים זולים להפליא (ומעט מחשידים) המסתובבים בשוק, מצברים שאינם דווקא עמידים או איכותיים במיוחד.

מאור מצברים: תודעת שירות גבוהה לצד מחירים נוחים

מאור מצברים הינה חברה בעלת ניסיון רב בעולם המצברים והתקנת המצברים במרכז ובכלל. אנו מודעים היטב לעוגמת הנפש הכרוכה באי-היכולת להניע את הרכב ולצאת מהבית, כתוצאה ממצבר תקול. לכן, יש לנו שירות מיוחד של מצבר לטויוטה היילקס עד הבית. שירות זה, כולל אספקת מצבר לטויוטה היילקס היישר לבית הלקוח, כולל התקנה מקצועית על ידי אחד או יותר מהעובדים המוכשרים שלנו. אנו מחויבים למחירים נוחים וזולים, וכמו כן מקפידים להציע ללקוחותינו מצברים במבצע איכותיים, אשר יכולים לענות על צרכי הנסיעה המשתנים של לקוחותינו.

לבירורים אודות המצבר המתאים לרכב שלכם ולהזמנת מצבר עד הבית צרו איתנו קשר בכל עת.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה: