חייבים מצבר לטויוטה אוונסיס בדחיפות? התקשרו למאור מצברים עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת והוגנת, הכוללת גם שירות מצבר לטויוטה אוונסיס עד הבית, בהתאם לאזור השירות בו אתם נמצאים!

מחירים משתלמים על מצבר לרכב טויוטה אוונסיס:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪ 

מצבר לרכב תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצברים לטויוטה אוונסיס של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪ 

שירות החלפת מצבר לטויוטה אוונסיס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לטויוטה אוונסיס שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה אוונסיס

מצברים לטויוטה אוונסיס

טויוטה אוונסיס הינו רכב משפחתי גדול אשר משתייך גם לקטגוריית רכבי המנהלים. בהתאם לגודל וסוג הרכב, המצברים אשר יתאימו לדגם זה הם מצברי 60 אמפר או מצברי 62 אמפר, תלוי בגרסה ובשנתון. אולם, כידוע לכולנו, גם רכבים עוצמתיים ובעלי נוכחות מרשימה ככל שתהיה יכולים להפתיע אתכם לפתע עם מצבר תקול שזקוק להחלפה. אז בואו נעבר על כמה פרטים חשובים שעליכם לדעת לפני שאתם מחליפים מצבר.

מצברים מומלצים לטויוטה אוונסיס (Toyota Avensis)

תפקיד וחשיבות המצבר ברכב

המצבר הינו חלק פשוט יחסית ברכב, מבחינת סוג התפקוד שלו, אך חשיבותו רבה. נסביר: המצבר הינו הסוללה של הרכב, זו שתפקידה הוא להעניק את כמות החשמל הדרושה להתנעה הראשונית של הרכב, ואת החשמל הדרוש באופן כללי למערכת החשמל ברכב. לכל מצבר אורך חיים ידוע מראש פחות או יותר, כשהדבר תלוי בסוג המצבר ובכמות השימוש.

אילו סוגי מצברים קיימים? 

המצבר הנפוץ והסטנדרטי לרכבים הינו מצבר חומצה-עופרת. מדובר במצבר אשר מורכב ממים מזוקקים, לוחות עופרת וחומצה מיוחדת, כשכל המרכיבים הללו מגיבים זה לזה ויוצרים את החשמל שכולנו זקוקים לו ברכב.

  • מצבר ג'ל – זהו מצבר אשר דומה למצבר העופרת חומצה, אף מכיל ג'ל במקום חומצה נוזלית. מצבר זה מחזיק מעמד זמן רב יותר, אף ללא טיפול. כמו כן, מצבר ג'ל שייך לקטגוריית "מצברי הדור הבא".
  • מצברי הדור הבא – שם מצחיק, אבל הולם, למצברים שלא זקוקים לטיפול, כלומר מצברים שמגיעים אטומים מראש ולא ניתן לפתוח אותם לתיקון / מילוי וכדומה. חלק מהמצברים הללו רגישים לתנאי שטח לא יציבים ובנוסף, מצברים אלו לא מתאימים לכל סוגי הרכבים.
  • מצברי פריקה עמוקה – למרות שמצברים אלו בדרך כלל לא מתאימים לרכבים, מדובר באחד מסוגי המצברים הראשיים. מצברים שכאלה הם כבדים ועוצמתיים, אך לא בהכרח גדולים יותר ממצברים אחרים לרכבים. מטרתם העיקרית היא להעניק עוצמת חשמל רבה לאורך זמן, אך הם אינם מסוגלים להעניק עוצמת חשמל רבה בעת ההתנעה, כמו מצברי חומצה עופרת רגילים.

כמה זמן מצבר אמור להחזיק?

מצברים רגילים מחזיקים 2-4 שנים (לפעמים גם 5), אולם מצברי ג'ל ומצברי הדור הבא יכולים להחזיק הרבה יותר, בהתאם לסוג השימוש כאמור.

מה עוד חשוב לדעת אודות מצבר לטויוטה אוונסיס?

מצבר לטויוטה אוונסיסכשאתם מחפשים מצבר לרכב טויוטה (או לכל רכב אחר) עשו זאת רק באמצעות חברה המתמחה בהתאמה ושיווק של מצברים, שכן ישנה חשיבות להתאמת המצבר לרכב עצמו מבחינות רבות, כשאדם שאיננו מקצועי בתחום, לא תמיד ידע לעשות זאת נכון.

מחפשים חברה מומחית בתחום המצברים?

חברת מאור מצברים תוכל לסייע לכם במציאת מצברים המותאמים לדגמי הרכבים בישראל, לרבות מצבר לטויוטה אוונסיס. יש לנו מצברים זולים רבים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס ובנוסף תוכלו למצוא אצלנו גם מצברים במבצע. כמו כן, אנו מספקים שירות התקנת מצבר לרכב טויוטה אוונסיס עד בית הלקוח, תוך הקפדה על שירות אישי ומהיר הכולל הגעה תוך זמן קצר (בדקו אותנו עד כמה מהר נוכל להגיע אליכם!), התקנת המצבר באופן מקצועי ברכב ובדיקת פעילותו התקינה של המצבר. נשמח לענות על כל שאלה נוספת!

לקבלת ייעוץ, מידע על מחירים, אזורי שירות וסוגי מצברים זמינים, פנו אלינו!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה: