כשאתם מתקשרים אלינו אתם בדרך כלל נמצאים בסיטואציה הכי לא רצויה – תקועים עם הרכב בלי יכולת לזוז, מאחרים לעבודה ולפגישות חשובות שקבעתם מראש, כל הלו"ז שלכם פתאום משנה כיוון ומקבל תפנית רצינית בעלילה, ואתם נמצאים בלחץ ובפאניקה. בדיוק בגלל זה דאגנו לשירות מהיר ויעיל עבורכם – אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר לטויוטה אוריס עד הבית תוך כ-30 דקות, מחליפים עבורכם את המצבר תוך דקות ספורות, ועושים את הכול עם חיוך.

מחירים משתלמים על מצבר לרכב טויוטה אוריס:

מצברים לטויוטה אוריס מבית סטארט אפ 50 אמפר החל מ- 449 ₪ 

מצברי Schnapp בקיבולת 55 אמפר החל מ- 480 ₪ 

שירות החלפת מצבר לטויוטה אוריס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לטויוטה אוריס בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה אוריס

מצבר לטויוטה אוריס – איך לדעת מה לרכוש?

בחירת מצבר היא סוג של אומנות, לפחות לדעתנו, שכן היא מצריכה ידע רב והתמחות בעולם המצברים של היום שרק הולך ומתפתח. לכן, בשלב הראשוני, כנסו לאתר היצרן או פתחו את ספר הרכב ובררו מהו המצבר המתאים לרכב שלכם על פי השנתון של הדגם, דרישות המנוע ושאר המאפיינים של הרכב או מערכות הרכב בפרט (נסביר קצת יותר על כך בהמשך).

הכי חשוב: להתייעץ עם מומחה

ככלל – תמיד התייעצו קודם לכן עם בעלי מקצוע. זאת משום שרק לבעל מקצועי מנוסה ומומחה בתחום המצברים ידע להגיד לכם במדויק איזה מצבר מתאים לטויוטה אוריס. בעל מקצוע יודע לזהות את מקור התקלה, לקבוע האם יש להחליף את המצבר לטויוטה אוריס, ואם כן, לאיזה מצבר כדאי להחליף, ואם ניתן להשיג אחד בזול. כך שהתייעצות עם בעל מקצוע כמעט תמיד תחסוך לכם הרבה כסף, הרבה כאב ראש והרבה בלגן.

מצברים מומלצים לטויוטה אוריס (Toyota Auris)

מהי קיבולת האמפר שמתאימה לטויוטה אוריס?

מצבר לטויוטה אוריסלכל מי שלא בטוח מהו המושג הארוך והמוזר שציינו כאן, קיבולת האמפר של המצבר לרכב היא המידה שמתארת כמה זרם חשמלי המצבר יכול לספק כל שעה. ככל שהמצבר יכול לספק יותר זרם חשמלי כל שעה, כך קיבולת האמפר של המצבר גדולה יותר, וכך גם המצבר יכול לספק יותר אנרגיה למערכות החשמליות ברכב, והוא נחשב לחזק יותר. 

כל סוג רכב דורש קיבולת אמפר מסוימת, ויש לרכוש מצבר העונה בדיוק על קיבולת האמפר הזו, לא יותר ולא פחות. איך יודעים מהי קיבולת האמפר של המצבר? אפשר בקלות למצוא את הנתון הזה במפרט הטכני של המצבר, שנמצא על גביו של המצבר לרכב.

עבור טויוטה אוריס, נדרש מצבר 55 אמפר או מצבר 50 אמפר. כמובן שגם יש לשים לב למידות המצבר, אשר גם מופיעות על גבי המפרט הטכני, שכן מידות אלו יקבעו אם המצבר יכנס פיזית לרכב שלכם או לא.

** מצברים למגוון רכבי TOYOTA רק במאור מצברים! **

מצבר לטויוטה פריוס 46 אמפר מבית סטארט אפ ב-449 ₪ בלבד במקום 500 ₪

מצברים לטויוטה C-HR יד שנייה מ -330 ₪ שאלו אותנו אם יש במלאי!

מאור מצברים עד הבית: מענה איכותי וזמין

מאור מצברים הינה חברה אשר חרטה על דגלה את איכות השירות והמענה המהיר בעולם המצברים. אנו מספקים ללקוחותינו שירות אישי, הוגן ומהיר, אשר כולל מצברים זולים או מצברים במבצע לבחירתכם, אספקת המצבר והתקנתו ברכב ממש בביתכם, או במקום העבודה. המענה המיידי שאנו מספקים מאוד משתלם לכם לא רק מבחינת היעילות ותקתוק העבודה, אלא גם מבחינת המחיר – אנחנו מקפידים למכור מצברים בזול, החל מ 449 ₪ למצבר, וזאת מבלי להוריד מהאיכות בשום צורה. איכות המצברים של מאור מצברים לטויוטה אוריס היא הגבוהה ביותר בשוק, שכן כל המצברים שלנו הם של החברות המרכזיות ביותר: שנפ, חברת ורטה וגם בוש.

את המצברים אתם מקבלים עם אחריות היצרן המלאה, בין 12 חודשים, 18 חודשים, 20 חודשים ו 24 חודשים, כך שתוכלו להישאר עם ראש שקט בכל הנוגע למצבר.

התקשרו אלינו עכשיו להזמנת מצבר לטויוטה אוריס עד הבית ואנחנו אצלכם תוך פחות מ-30 דקות!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה: