המצבר הפסיק לעבוד לפתע? אנו יודעים שאתם אולי ממהרים לעבודה, ללימודים, או לכל מטרה אחרת, ולכן יש לנו שירות משולם עבורכם: התקנת מצבר לטויוטה C-HR עד הבית, תוך כחצי שעה, לפי בחירתכם! יש לנו מגוון מצברים זולים להציע לכם – החל מ-449 ₪ בלבד למגוון רכבים!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב טויוטה C-HR:

מצברי שנפ 46 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצברים מבית ורטה החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לטויוטה C-HR עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לטויוטה C-HR שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה C-HR

הלך המצבר? אל תחליפו לבד

אם המצבר הפסיק לעבוד לפתע ויש צורך להחליפו, יש לעשות זאת רק בעזרת אנשי מקצוע מוכשרים לכך, שידעו להתאים את המצבר האופטימלי לרכבכם. אולם, לאחר שפניתם לשירות והחליפו לכם את המצבר ברכב, יש צורך לדעת כיצד לשמור עליו לאורך זמן ולמנוע תקלות. מיד נסביר בקצרה כיצד ניתן להאריך את חיי המצבר או לשמור עליו מפני נזקים.

מצברים מומלצים לטויוטה C-HR (Toyota C-HR)

טיפים לשמירה על מצבר לטויוטה C-HR

למרות שאנו עוסקים כאן במצבר לרכב לטויוטה C-HR, עדיין תוכלו להשתמש בטיפים שנעניק לכם מיד עבור כל מצבר לרכב שיהיה ברשותכם:

  • תמיד חשוב לרכוש מצבר הייעודי לדגם או לסוג הרכב – לקוחות רבים פונים לרכישת מצבר לאחר שהותקן ברכבם מצבר לא ייעודי, וכשמסבירים להם שהמצבר שהותקן ברכב מלכתחילה לא היה באמת מתאים, הם תוהים "אבל המצבר עבד!" אז חשוב לומר, שנכון שמצברים שאינם מתאימים ב-100% יכולים לעבוד ברכב, לפחות לזמן מה, אולם התקנה שכזו היא מתכון לתקלות, או לכל הפחות לבלאי מוקדם של המצבר או של מערכת החשמל ברכב. אם שאלתם את עצמכם איזה מצבר מתאים לטויוטה C-HR – המלצתנו היא להתקין מצבר של 46 Ah לרכב מסוג זה.
  • לא לרכוש מצבר שיוצר על ידי חברה לא מוכרת – קיימים בשוק מצברים זולים הנמכרים במחיר מפתה, אולם הקאצ' הוא שחברה המייצרת אינה באמת אמינה מספיק, או שהמצבר פשוט לא מתאים לאקלים הישראלי. בד"כ, חברות מצברים פופולאריות בישראל קנו את שמן ביושר, בזכות מוצרים איכותיים. לכן, זכרו: החברות המובילות בישראל הן שנפ, ורטה, בוש וסטארט אפ. חלקן ישראליות וחלקן לא, אך כולם נחשבות למעולות. אם אתם מחפשים מחירים טובים, עדיף שתפנו לחברה אמינה בתחום שיווק והתקנת המצברים.
  • בדקו את המצבר כל כמה חודשים – קיימים מצברים הניתנים לתיקון ולמעשה, זקוקים לבדיקה ובמקרה הצורך גם לתיקון, כשההמלצה הינה לגשת לבדיקה כל כמה חודשים. מצברים כאלה הם בד"כ המצברים הסטנדרטיים, מצברי חומצה עופרת, אשר יכולים להיות מושפעים מחום, קור ושאר תנאי דרך או סביבה.
  • מדי פעם, גם בדקו עצמאית את המצבר – אז נכון שאתם לא חשמלאי רכב, אבל גם אתם יכולים להרים מדי פעם את מכסה המנוע ולבדוק האם חסרים מים מזוקקים (על פי מד המצבר, אם קיים) או האם יש קורוזיה על המצבר. בכל מקרה, את תהססו להתקשר לאיש מקצוע אם המצבר מעיד על בעיה כלשהי.
  • אל תחכו שהמצבר יגמר! למצברים יש זמן פעילות מוגבל, בדרך כלל עד 4 שנים או פחות, שבסופן רצוי לרכוש מצבר חדש ולא להמתין שהמצבר ייגמר מעצמו. זהו לא טיפ לשמירה על המצבר, אלא יותר טיפ לחיים שקטים בכל הנוגע להתנהלות עם הרכב, שכן אם אחד לא מעוניין לגלות במפתיע כי נגמר לו המצבר.

** מצברים למגוון רכבי TOYOTA רק במאור מצברים! **

מצבר לטויוטה יאריס 50 אמפר מבית שנפ ב-480 ₪ בלבד במקום 580 ₪

מצבר עד הבית לטויוטה C-HR

הנכם מוזמנים להתקשר אלינו ולהתייעץ בנושאים שונים הקשורים למצברים. נשמח להיות בקשר ולסייע לכם עם ישירות עם מצבר לרכב עד הבית, בהתחייבות להגעה תוך זמן קצר. יש לנו מצברים זולים עבורכם, ובאופן כללי – המצברים שלנו מגיעים עם אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים.

אנחנו במאור מצברים זמינים עבורכם לכל שאלה או בקשה! התקשרו בהקדם, ונשמח לעזור!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה: