מצבר לטויוטה ראב 4 שהתקלקל לפתע, יכול לגרום עוגמת נפש רצינית ולמנוע מכם להמשיך בחייכם כרגיל, עד שהמצבר לא יוחלף. במקום להמתין שעות לאנשי מקצוע, לחברת מאור מצברים יש שירות מצבר עד הבית במיוחד עבורכם! אנו מגיעים תוך כ-30 דקות ומחליפים לכם מצבר במקצועיות.

מצבר לטויוטה ראב 4 במחיר מבצע מיוחד:

מצבר סטארט אפ החל מ- 449 ₪ 

מצבר SCHNAPP בקיבולת 60 אמפר החל מ- 480 ₪ 

שירות החלפת מצבר לטויוטה ראב 4 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לטויוטה ראב 4 עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה ראב 4

מה תפקיד המצבר לטויוטה ראב 4?

מצבר בכל רכב, או אפילו בכל מכונה, הוא חלק אשר אחראי על הפקת החשמל המרכזי למערכת החשמל ברכב, אשר קיימת לצד מערכת הדלק. למרות שקיימים ברכב חלקים נוספים החיוניים למערכת החשמל, המצבר הוא העיקרי שבהם ובעצם – הרכב לא יכול בלעדיו. מצבר תקול, יכול לגרום לבעיות שונות במערכת החשמל של הרכב.

אילו מצברים מתאימים לרכב טויוטה ראב 4 ?

מצברים לטויוטה ראב 4 יהיו בד"כ מצברי 46 אמפר או מצברי 60 אמפר בהתאמה, תלוי בשנתון הרכב / הדגם. כמו כן, חשוב לציין שהחל משנת 2014 (שנתון), לדגם זה מתאים מצבר START & STOP. בכלל, תמיד חשוב לבדוק מהו שנתון הדגם לפני שרוכשים מצבר, לפני בדיקת שאר המאפיינים הכלליים של המצבר.

מצברים מומלצים לטויוטה ראב 4 (Toyota RAV4)

* לרכבי טויוטה ראב 4 עד שנתון 2014 מתאימים מגוון מצברי 40 ו 60 אמפר. משנתון 2014 ומעלה מתאימים מצברי סטארט סטופ בלבד.

** מצברים במבצע למגוון רכבי TOYOTA רק במאור מצברים! **

מצברים לטויוטה אוריס 50 אמפר יד שניה מ 330 שח.

מצבר לטויוטה C-HR של חברת שנפ ב-480 ₪ בלבד

מהו מצבר סטארט סטופ?

מצבר לטויוטה ראב 4מצבר כזה הינו מצבר המיועד לרכבים בעלי טכנולוגיה מיוחדת הנוגעת למנוע הרכב, ומטרתה לחסוך בזיהום אוויר ובדלק. מנוע רגיל של רכב, לא נכבה באופן אוטומטי בעת עצירה מוחלטת של הרכב. יתר על כן, אם תנסו לכבות מנוע ולהתניעו לעיתים תכופות יחסית ובטווח זמן קצר בין התנעה להתנעה, ייתכן שהדבר יגרום לבלאי של המנוע או של המצבר ויפגע ביעילותם.

אולם, חשוב להבין, כי מנוע הפועל "סתם", כלומר כאשר הרכב לא נוסע, גורם לבזבוז דלק מיותר ולזיהום אוויר רב, ולכן היה צורך בפיתוח טכנולוגיה אשר תסייע לנוסעים לכבות את המנוע, גם לעיתים תכופות יחסית, ללא סכנה של פגיעה במצבר או במנוע עצמו. כמו כן, מצבר START STOP אמור לתמוך בטכנולוגיות שונות המסייעות במחזור יעיל של אנרגיית החשמל ברכב.

יתרונות נוספים של מצברים אלו: 

ראשית, רבים מהם נחשבים למצברים מן הדור החדש, כלומר מצברים בעלי פוטנציאל פגיעה נמוך יחסית, בהשוואה למצברים רגילים. שנית, יכולת ההתנעה שלהם יעילה יותר, לא רק בהקשר של מרווחי הזמן המינימאליים בין התנעה להתנעה, אלא גם בכל הנוגע להתנעה באופן כללי. כמו כן, המצברים הללו ספציפית, בדרך כלל גם עמידים בפני תנאי שטח קשים יחסית, אולם כדאי לבדוק זאת בכל מצבר ומצבר.

היכן למצוא מצברים איכותיים שמתאימים לרכבי טויוטה ראב 4 ?

במאור מצברים תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים איכותיים המתאימים לרכבי טויוטה ולא רק, מהחברות הטובות ביותר בשוק הישראלי והעולמי.
יתרונות המצברים שלנו:

  • יש ברשותנו מצברי שנפ, מצבי ורטה ועוד
  • המצברים שלנו מתאימים לאקלים הישראלי החם, ועל ידי כך ממזערים את סיכויי הבלאי כתוצאה ממקור אקלימי
  • אצלנו תמצאו מבחר מצברים זולים ומצברים במבצע, החל מ-449 ₪ בלבד
  • כל המצברים שלנו מגיעים עם אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים

מאור מצברים – שירות החלפת מצבר עד הבית

בנוסף, נשמח לספר לכם על שירות מצבר לטויוטה ראב 4 עד הבית שלנו! מדובר בשירות שנועד לתת מענה ללקוחות בביתם, ולמנוע מהם את עוגמת הנפש הכרוכה בעיכוב כתוצאה ממצבר תקול. אנו מגיעים תוך חצי שעה, מחליפים לכם את המצבר (לאחר שבחרתם את האחד המתאים מתוך המבחר שלנו) ושולחים אתכם לדרככם בבטחה.

לפרטים, מחירון מצברים והזמנות, צרו עמנו קשר בכל עת.  

לקוחות שלנו מספרים

דגמי טויוטה נוספים: