כמו בכל רכב הנוסע על הכביש, גם ג'יפ גרנד צ'ירוקי דורש החלפת מצבר בכל שלוש שנים ולעיתים אף יותר. כיום אורך החיים הממוצע של מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא בין שנתיים וחצי לארבע שנים, ולכן כאשר ישנם סימנים לכך שהמצבר הולך להתרוקן, חשוב להחליפו בחדש. נשמח להעניק לכם שירות אישי ואדיב במאור מצברים הכולל שירות מצבר לג’יפ גרנד צ’ירוקי עד הבית לבחירתכם. קראו עוד על השירות שלנו!

מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי במחיר מיוחד:

מצברי שנפ החל מ- 510 ₪ 

שירות החלפת מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לגיפ גרנד צירוקי

מהן האופציות לרכישת מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי?

ג'יפ גרנד צ'ירוקי נחשב לאחד הג'יפים המאסיביים והיוקרתיים בקטגוריית הג'יפים. הוא בעל עיצוב מרשים, מגיע עם גרסאות ייחודיות, עתיר טכנולוגיה, עם אפשרות נהיגת שטח מכובדת מאוד וכמובן אבזור עשיר. בניגוד לחלקי חילוף אחרים ברכב, את המצבר יש להחליף בתדירות גבוהה, אך אין לנו צורך להגיע למוסך או לחשמלאי רכב, אלא ניתן לרכוש מצבר אצל חברות המציעות שירות אספקת מצבר לרכב עד בית הלקוח או עד מקום העבודה. גם מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי ניתן למצוא במקומות אלה, אך בואו נראה מהם היתרונות והחסרונות של כל מקום, כך שתוכלו לבחור את הדרך הנוחה לכם לרכוש מצבר לרכב.

המומלצים: מצברים לג'יפ גרנד צ'ירוקי (Jeep Grand Cherokee)

מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקיכדאי לרכוש מצבר אצל מכונאי רכב או מוסכניק?

רבים ניגשים למוסך או לחשמלאי רכב כאשר הם רואים תקלה או מנורה דולקת בלוח השעונים של הרכב. אצל מכונאי רכב או חשמלאי רכב תוכלו למצוא מצבר לג'יפ גרנד צ'ירוקי או לכל רכב אחר, אולם לא תמיד ניתן לקבל שירות מקצועי על ידי צוות מומחה בתחום המצברים בלבד. כמו כן, החסרונות הם שלא תמיד יהיה למוסך או למכונאי הרכב מצבר העונה לדרישות יצרן הרכב שלכם, וכאמור יהיה עליו להזמין מצבר, מה שכרוך בהמתנה שלא תמיד אפשרית, שהרי המצבר יכול לשבוק חיים בפתאומיות, ויהיה עליכם לגרור את הרכב למוסך או לחשמלאי רכב. חשוב לציין שקיימים בעלי מקצוע בתחום שמוכרים מצברים זולים שאינם מיוצרים על ידי חברות מוכרות או אמינות, מצברים שאינם מומלצים באופן כללי, שכן איכות ייצור היא המפתח לפעילות תקינה.

להזמין מצבר עד הבית במאור מצברים

שירות הזמנת מצבר עד הבית היא האופציה הטובה ביותר ומלווה במגוון רב של יתרונות. ראשית, תוכלו לבחור מתוך מבחר רב של מצברים של המותגים הגדולים ביותר, תוכלו לקבל היצע רחב של אפשרויות לצד מצברים זולים או מצברים במבצע, כמו הגעה עד אליכם במקרי חירום וקבלת התקנה על ידי מתקין מקצועי. חברות כאלה, כמו מאור מצברים, מעניקות גם שירותי משלוח מהירים במיוחד, כך שתוכלו לקבל את המצבר עד לפתח הבית או למקום הימצאו של הרכב שלכם.

מחפשים מצברים לג'יפ גרנד צ'ירוקי? הגעתם למקום הנכון

מאור מצברים מציעים שירותי אספקת מצבר לרכב של כל המותגים הגדולים ביותר כמו שנפ ,ורטה ועוד. כלל המצברים הם באיכות הגבוהה ביותר ומותאמים באופן אישי ללקוח על פי סוג הרכב שלו, השנתון, נפח המנוע וכו'.

לרשותכם מגוון רחב של מצברים לג'יפ גרנד צ'ירוקי עד הבית. כמו כן תוכלו למצוא אצלנו מצברים לקטנועים, אופנועים, מצברים למשאיות, אופנוע ים, כלי רכב חשמליים ועוד. אנו מציעים מצבר לרכב החל מ 449 שקלים ואפשרות הגעה של חצי שעה בלבד באזור המרכז בתשלום של 50 שקלים בלבד על המשלוח. על המצברים אנו מעניקים אחריות יצרן מלאה החל משנה ועד שנתיים.

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר עוד היום ותהנו גם אתם משירות מצוין ומצבר איכותי!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית ג'יפ: