גם בג'יפ רנגלר יש צורך להחליף מצבר בכל שלוש שנים או ארבע שנים בממוצע. אנחנו במאור מצברים נוכל לספק לכם מצבר חדש ועוצמתי במהירות, תוך כחצי שעה! בררו לגבי שירות מצבר לג’יפ רנגלר עד הבית של מאור מצברים.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב ג'יפ רנגלר:

מצברי שנפ 80 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לג'יפ רנגלר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לג'יפ רנגלר שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לג'יפ רנגלר

איזה מצבר מתאים לג'יפ רנגלר?

ג'יפ רנגלר הוא אחד הג'יפים המפתיעים עם ביצועים מעולים החל מנסיעה עירונית ועד ביצועי שטח. הג'יפ יכול להתמודד עם כל הרפתקה, מגיע עם מנוע חזק, מרווח מבפנים, אביזרים משופרים, מרווח ועיצוב מרהיב. פשוט שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ובטיחות מעולה המאפשרים לנסוע ביטחון רב בצורה הכי נוחה שיש.

כאשר אנחנו מדברים על מצבר לג'יפ רנגלר חשוב מאוד להבין שישנם סוגים שונים של מצברים, כאשר הם מותאמים לרכב על פי השנתון, סוג הרכב ונפח המנוע. המצבר המתאים לג'יפ רנגלר הוא מצבר 65 אמפר או מידת אמפר גבוה יותר בשנתונים מסויימים שזה אומר מצבר 80 אמפר, אך כאמור יש צורך להתייעץ עם בעל מקצוע טרם הזמנת המצבר.

המומלצים: מצברים לג'יפ רנגלר (Jeep Wrangler)

מתי יש צורך להחליף מצבר לג'יפ רנגלר?

מצבר ליונדאי סונטהבאופן עקרוני, אורך החיים של מצבר עומד על בין שנתיים וחצי לארבע שנים, אך כאמור יש צורך להיות תמיד עם אצבע על הדופק ולבדוק את תאריך היצור של המצבר הנמצא על חלקו הקדמי. במידה ועברו שלוש שנים, מומלץ לשים לב לסימנים המצביעים על היחלשות המצבר ולגשת להחליפו במידה והם מופיעים. חשוב להבין כי פעמים רבות אנשים נתקעים ללא מצבר, ולכן חשוב לשים לב לסימנים אלה, על מנת שלא תתקעו עם מצבר מרוקן דווקא בזמנים לחוצים. אנו במאור מצברים מציעים מגוון רחב של מצברים לכל סוגי הרכבים, כמו כן ניתן גם להזמין אצלנו שירות אספקת מצבר לג'יפ רנגלר עד הבית הלקוח. ברשותנו מנעד רחב של מצברים זולים ומצברים במבצעים משתלמים במיוחד.

מהם הסימנים להיחלשות המצבר?

  • מנורת חיווי דלוקה – בג'יפ רנגלר קיימות נורות חיווי שונות המזהירות אותנו כי המצבר הולך לסיים את תפקידו. כדאי מאוד להכיר את כל הנורות, כך שתוכלו בזמן אמת לזהות שהמצבר הולך לשבוק חיים ויש להחליפו במצבר חדש.
  • נורת חיווי מהבהבת בלוח השעונים – זהו עוד סימן המראה לנו שהמצבר עומד לסיים את תפקידו. כאשר אנו מתניעים את הרכב, נוכל לראות את נורת החיווי של המצבר מהבהבת על גבי לוח השעונים. כמובן שאם הנורה מהבהבת, סביר להניח שמהצבר חלש ויש צורך להחליפו. אך כאמור, יחד עם זאת, כדאי לבדוק היטב האם מדובר במצבר שפג תוקפו או האם מדובר בתקלה בחלק אחר של הרכב.
  • קושי בהתנעת הרכב – קושי זה הוא אחד הסימנים המצביעים על היחלשות המצבר (בין אם מדובר במצברים לג'יפ רנגלר ובין בכלל) שהרי תפקידו של המצבר לספק חשמל להתנעה, שכן במידה וההתנעה קשה או מוחלשת, סביר להניח שהמצב חלש ויש להחליפו. במידה ונתקלתם בקושי בהתנעה, ראשית בדקו שהקשתם את הקוד הנכון וההילוך נמצא על P. אם עדיין ישנו קושי בהתנעה, יתכן מאוד שהמצבר מתחיל להיחלש ויש להחליפו.
  • המזגן ברכב אינו מקרר או שהמערכות המולטימדיה נחלשות – אלה סימנים נוספים להיחלשות המצבר, שהרי כפי שאמרנו, המצבר מספק כוח חשמל למערכות החשמליות ברכב, וכאשר המצבר חלש, מערכות אלה לא יפעלו או ייחלשו. בכל מקרה, חשוב לוודא שלא מדובר בתקלה במזגן כמו חוסר בגז וכו'. אם שללתם תקלה במזגן או במערכות המולטימדיה, גשו למכונאי או חשמלאי רכב שיבדוק את המצבר.

מחפשים מצבר לג'יפ רנגלר? במאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לרכב החל מ – 449 ₪ ומגוון רב של מצברים וביניהם גם מצברים לג'יפ רנגלר של החברות הגדולות בשוק כמו שנפ או ורטה.

התקשרו היום וקבלו מידע נוסף אודות שירות מצבר לרכב ג’יפ רנגלר עד הבית.  

דגמים נוספים מבית ג'יפ:

לקוחות שלנו מספרים