אתם בדיוק ממהרים לעבודה ודווקא עכשיו המצבר של מיצובישי אטראז׳ שלכם לא עובד? לנו במאור מצברים יש את הפתרון המושלם בשבילכם – מצבר ישירות עד הבית במהירות הבזק, וכל זאת במחירים מפתיעים וזולים במיוחד.

מחיר משתלם עבור מצבר למיצובישי אטראז’:

מצבר 60 אמפר של חברת סטארט אפ החל מ-450 ₪

מצבר 60 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי BOSCH מ-529 ₪

שירות החלפת מצבר למיצובישי אטראז' עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר למיצובישי אטראז’ התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למיצובישי אטראז'

מצבר למיצובישי אטראז׳ – רק ממאור מצברים

מצברים, בלי קשר באיזה סוג רכב מדובר, מחזיקים מעמד בממוצע בין שלוש לארבע שנים בלבד, במידה והמצבר לא חווה ״טראומות״ כמו תאונה או רעידות חריגות. מי שיודע זאת, יכול להתכונן בהתאם, ולהחליף מצבר שתוקפו עומד לפוג (תאריך ההתקנה מצוין על גבי המצבר עצמו) במצבר חדש ואיכותי, לפני שהישן שובק חיים. אך יכול להיווצר מצב, בו המצבר מפסיק לפעול ביום בהיר אחד ומשמעות הדבר היא אי יכולת להתניע את הרכב ולנסוע. דבר זה יכול לגרום לתסכול רב, לחץ ולא מעט בעיות, כמו לדוגמה איחור משמעותי לעבודה, איחור לבדיקה רפואית וביטול פגישות שונות – בגדול, מדובר על שיבוש היום לחלוטין. אבל בדיוק במצבים כאלו אנחנו במאור מצברים נמצאים שם בשבילכם. מהרגע שהתקשרתם אלינו, אנו נספק לכם מצבר למיצובישי אטראז׳ (60 אמפר) תוך 30 דקות מרגע ההזמנה עד הבית. כך אתם יכולים לחזור לשגרת חייכם במהירות הבזק.

המומלצים: מצברים למיצובישי אטראז' (Mitsubishi Attrage)

איך שומרים על מצבר תקין לאורך זמן?

גם אם החלפתם מצבר עליכם לשמור עליו היטב כדי שיחזיק מעמד לאורך זמן וישרת אתכם נאמנה לאורך שנים. מצברים יכולים להתקלקל בעקבות גורמים שונים, כמו מזג אוויר קיצוני (חום או קור), כתוצאה מקורוזיה, נזילות ועוד.

לכן יש להקפיד על מספר כללים:

  • בדיקה שגרתית של המצבר על ידי איש מקצוע
  • אם אין מספיק מים במצבר צריך למלא מים מזוקקים בלבד!
  • אם אתם נוסעים לחופשה ארוכה, בקשו מחבר להתניע את הרכב מדי פעם.

מצבר למיצובישי אטראז׳ – איזה סוג מצבר מומלץ לרכוש

מצבר למיצובישי אטראז'חשוב לדעת שלכל מכונית יש את המצבר המתאים לה באופן ספציפי, לכן יש לרכוש אך ורק את המצבר המתאים למיצובישי אטראז׳ עם כוח האמפר שהוגדר על ידי היצרן של הרכב. שימוש במצבר לא מתאים עלול לגרום לנזקים ברכב! אנחנו במאור מצברים ממליצים לקהל לקוחותינו לרכוש מצברים חדשים רק מאחת החברות המובילות והאמינות בשוק כגון:  שנפ, וורטה או בוש. מצברים אלה נחשבים לאיכותיים מאוד ולא מתקלקלים במהירות, כך אתם יכולים לדעת שאתם בידיים טובות. אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים במחיר החל מ-449 ש״ח בלבד. אחד היתרונות הבולטים ברכישת מצבר מחברה מוכרת בשוק היא האחריות המלאה המצבר הנעה בין 12 ל-24 חודשים.

מאור מצברים – מגוון רחב של מצברים לכל דורש

כשמדובר על מצבר חדש למיצובישי אטראז׳ אתם רוצים לדעת שאתם רוכשים מצבר ממקום מקצועי בלבד, עם צוות שמכיר את הרכב שלכם ויש לו ניסיון. עם למעלה מ-15 שנה בעולם המצברים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם במקום הנכון. בסניף התל אביבי שלנו תוכלו ליהנות ממבחר מצברים גדול, גם מצברים חדשים וגם מצברים משומשים לכלי רכב ממודלים רבים, ישנים וחדשים. לדוגמה, ניתן לרכוש מצבר 60 אמפר, מצבר 95 אמפר, מצבר בקיבולת 70 אמפר או אפילו מצבר 100 אמפר. מעבר לכך, אנו מספקים גם מצברים לכלי רכב אחרים: ניתן למצוא אצלנו מצברים בזול לאופנועים, מצברים לקטנועים, קולנועיות ומשאיות. אם נתקעתם ללא מצבר, אנו מספקים לכם שירות התקנה של מצבר עד הבית לא רק בתל אביב אלא גם בכל אזור המרכז – רעננה, נתניה, כפר סבא, בת ים או חולון.

מחירים אטרקטיביים בכל אזור המרכז

אנחנו מתחייבים לקהל לקוחותינו לא רק בשירות מעולה, מהיר ומקצועי אלא גם במחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד על כל סוגי המצברים השונים. אנו ממליצים לכם לעיין במחירון המעודכן הנמצא אצלנו באתר, על מנת להשוות בין מחירים המצברים של החברות השונות, ולראות מה אתם מעדיפים לרכוש ומה עומד בתקציב שלכם. לא כדאי לכם לפספס את המבצעים האטרקטיביים שלנו על מגוון המצברים. אם יש לכם שאלות בנוגע לסוגי מצברים, כוח אמפר או שמירה על המצבר לאורך זמן, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שאלה. הצוות שלנו ישמח לשרת אתכם ולספק לכם מידע מקיף על המצבר המתאים לכם באופן ספציפי.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית מיצובישי: