המצבר שבק חיים? הרכב אינו מתניע? אל דאגה. חברת מאור מצברים מציעה שירות אספקת מצבר לסוזוקי קרוסאובר עד הבית. המומחים של מאור יתאימו לכם מצבר על פי נפח המנוע של הרכב. השירות ניתן עד בית הלקוח, כולל התאמה והתקנה של מצבר לסוזוקי קרוסאובר במהירות האפשרית!

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב סוזוקי קרוסאובר:

מצבר סטארט אפ 50 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 46 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי BOSCH מ-570 ₪ (שנתיים אחריות)

מצברי VARTA החל מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לסוזוקי קרוסאובר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לסוזוקי קרוסאובר התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי קרוסאובר

אין ספק שחברת סוזוקי מפתיעה מפעם לפעם עם דגמים חדשים ומוצלחים, כאשר הקרוסאובר החדשה מבית סוזוקי, נחשבת לאחת הטובות ביותר בסדרה. מדובר ברכב הפנאי המשפחתי החדש שממנו ניתן ליהנות מחוויית נהיגה מושלמת, ביצועים מתקדמים, נוחות והעיצוב – בהחלט מפתיעה. מבחינת מנוע, הוא עוצמתי וחזק, חסכוני מאוד בצריכת דלק, הרכב מרווח מאוד עם תא נוסעים ותא מטען גדולים. אך כמו בכל רכב, מצבר לסוזוקי קרוסאובר יש להחליף בממוצע בכל שלוש שנים.

מצברים מומלצים לסוזוקי קרוסאובר (Suzuki Crossover)

כיצד תוכלו לשמור על מצבר הרכב?

  • למלא מים – מילוי מים יכול להציל את חייו של המצבר והוא חיוני במזג אוויר חם ויבש כמו במרבית עונות השנה בישראל. את בדיקת המים יש לבצע בתדירות גבוהה, ואם חסר יש למלא מים מזוקקים על פי הוראות היצרן.
  • ניתוק המצבר כאשר נוסעים לחופשה ארוכה – אם גם אתם החלטתם לצאת לחופשה, מומלץ לנתק את המצבר מהרכב. אי שימוש ברכב תקופה ארוכה, מחליש את המצבר, ולכן ניתוקו בעת נסיעה ארוכה לחו"ל, מאפשרת להאריך את חיי המצבר.
  • בדיקת נזילות – מפעם לפעם מומלץ לבדוק האם קיימות נזילות במצבר, או סדקים שעשויים לגרום לו להיחלש. את הבדיקה מומלץ לבצע בבדיקה השנתית השגרתית, וגם בכל פעם שהנכם פותחים את מכסה המנוע כדי למלא מים או שמן במנוע. עם גילוי סדקים או נזילות, גשו במהירות למכונאי רכב או לחשמלאי רכב שיטפל בתקלה ובעת הצורך יחליף לכם מצבר.
  • בדיקת קורוזיה – קורוזיה נפוצה מאוד סביב הקטבים של המצבר והיא יכולה לגרום לו לשבוק חיים, ולכן חשוב מאוד לנקות את כתמי הקורוזיה במידה והם מופיעים. את הקורוזיה יש לנקות בעזרת מים רותחים. פשוט שופכים מים באזור הקטבים, ממתינים לייבוש ומורחים חומרים המונעים את הופעתה מחדש.
  • תוקף המצברמצברים לסוזוקי קרוסאובר, כמו כל מצבר אחר יכולים להחזיק בין שנתיים וחצי לארבע שנים. זו הסיבה שמומלץ מאוד לבדוק את תוקף המצבר ולהיערך בהתאם. תאריך היצור של המצבר מופיע בחלקו הקדמי של המצבר. במידה וחלפו שלוש שנים, מומלץ לגשת לבדיקה אצל מכונאי רכב, או להחליף לחדש.

** מצברים למגוון רכבי סוזוקי רק במאור מצברים! **

מצבר לסוזוקי sx4 בקיבולת 50 אמפר של שנפ ב-480 ₪ בלבד 

מצברים לסוזוקי סוויפט יד שניה במחיר מיוחד!

מתי הגיע הזמן להחליף מצבר?

מצבר לסוזוקי קרוסאוברהחלפת מצבר לרכב היא פעולה חיונית שמבצעים לרוב בכל שלוש שנים. ישנם אנשים שנתקעים עם הרכב ללא יכולת להתניע אותו, וישנם אנשים חכמים ששמים לב לסימנים המעידים לכך שהוא הולך לשבוק חיים. את הסימנים תוכלו לזהות בדרכים הבאות: מנורה שנדלקה או מהבהבת בלוח השעונים, כאשר חשמל ברכב מתחיל להיחלש, במקרה של קושי בהתנעת הרכב, רעשים מוזרים בהתנעה וכו'. במקרים אלה אל תמתינו לגרוע מכל, אלא החליפו מצבר לסוזוקי קרוסאובר המתאים לסוג המנוע והשנתון של הרכב.

כמה עולה מצבר לסוזוקי קרוסאובר?

העלות של מצבר איכותי נעה בין 449 שקלים ל – 600 שקלים. תלוי כמובן בסוג המצבר והאמפר הנדרש לרכב. לרכבי סוזוקי קרוסאובר מתאימים לרוב מצברי 46 אמפר או 50 אמפר. מומלץ כמובן לרכוש רק מצבר של חברה איכותית ומוכרת כגון שנפ, בוש או ורטה, ולא לרכוש מצברים לרכב משומשים, של חברות שאינן מוכרות או מאנשים מפוקפקים. תפקידו של המצבר חשוב מאוד לנסיעה תקינה, ולכן השקיעו מחשבה בעת הרכישה.

מעוניינים במצבר לסוזוקי קרוסאובר עד הבית? חייגו אלינו בהקדם וקבלו מאיתנו הצעות מחיר משתלמות למצברים המובחרים והאיכותיים ביותר.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סוזוקי: