אם אתם זקוקים למצבר לסקודה אוקטביה, לא משנה מאיזה שנתון, התקשרו בהקדם למאור מצברים ובחרו מצבר איכותי ואמין, שיוצר על ידי אחת החברות המובילות בארץ ובעולם! נוכל לספק לכם אותו על ידי שירות מצבר לרכב סקודה אוקטביה עד הבית, עם הגעה בזמן קצר, כולל התקנה מקצועית על ידי איש צוות מהחברה.

מצבר לסקודה אוקטביה במחיר מיוחד:

מצברים לסקודה אוקטביה של שנפ 62 אמפר החל מ- 510 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסקודה אוקטביה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לסקודה אוקטביה עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לסקודה אוקטביה

איך שומרים על מצבר לאורך זמן?

מצבר הוא חלק אינטגרלי ממערכות הרכב השונות, ולכן בדומה לכל חלק אחר, יש לשמור עליו ולהכיר את המצבים השונים בהם יכולה להיות בו תקלה. ככלל, תקלות במצברים מתרחשות כתוצאה מבלאי או כתוצאה ממפגעים נקודתיים, לרבות השפעת מזג אוויר או פעילות ממשוכת ובלתי רגילה. לכן, ההמלצה היא לקחת כל מצבר לבדיקה, בין אם מדובר על מצבר לסקודה אוקטביה ובין אם בכלל, כל 6 חודשים.

מצברים מומלצים לסקודה אוקטביה (Skoda Octavia)

  • בדגמי סקודה אוקטביה החדשים המצבר המתאים לרכב הינו מצבר מסוג סטארט אנד סטופ

המצבר התקלקל סופית – מה עושים?

ברגע שהתקלקל המצבר, כמובן שעליכם לדאוג למצבר איכותי חדש, ועדיף כזה שמגיע עם אחריות נרחבת. לפני שנדבר ספציפית על מצבר לסקודה אוקטביה, חשוב לנו לתת לכם כמה תנאים מקדימים לרכישת מצבר:

  • לא רוכשים מצבר שלא מתאים לאקלים בארץ
  • לא רוכשים מצבר שאיכות הייצור שלו לא ברורה או מיצרן לא מוכר (אלא של חברות כמו: ורטה, שנפ ועוד חברות מוכרות, אמינות ומומלצות)
  • לא רוכשים מצברים זולים מבלי לקחת בחשבון את כל תנאי העסקה ואת איכות המצבר

איזה מצבר מתאים לסקודה אוקטביה?

מצבר לסקודה אוקטביה

מצבר לסקודה אוקטביה

לאחר שהצגנו לכם כמה תנאים מקדימים בפסקה הקודמת, תצטרכו לבחון כמה מאפיינים נוספים. ראשית, יש לברר מהי הוראות היצרן או המלצת היצרן בקשר לדגם המסוים שלכם, כשיש לקחת בחשבון גם את הוראת היצרן בנוגע לסוג ומידות המצבר. המצבר הספציפי המתאים לסקודה אוקטביה יהיה בד"כ מצבר 62 אמפר, 72 אמפר או מצבר 70 אמפר מסוג סטארט אנד סטופ.

מדוע יש להתקין מצבר סטארט אנד סטופ בחלק מן הדגמים? 

כאמור, למרות שלא כל מצבר לסקודה אוקטביה הוא מסוג סטארט אנד סטופ, בדגמים החדשים יותר קיימת הדרישה למצבר המותאם למערכת הזו. אז מה זה אומר בעצם? בגדול, עד כה בעלי רכבים רגילים לא היו יכולים לדומם מנוע בזמן עצירות ממושכות בפקק או אפילו ברמזור, לפחות לא בתדירות גבוהה. הסיבה לכך, היא שעל מנת לכבות ולהדליק כל פעם את הרכב, יש צורך בהזרמת זרם חשמלי רב מהמצבר, המכונה זרם התנעה. לא כל מצבר מסוגל להזרים כ"כ הרבה חשמל בזמן קצר, בתדירות יחסית גבוהה.

אולם, מצבר סטארט אנד סטופ הוא מצבר ייעודי אשר יוצר מראש כדי להתאים לסוג המערכת הזו (בעברית: עצור-סע). מדובר על מערכת המאפשרת לרכב לדומם את המנוע כאשר יש עצירות ממושכות, מבלי לגרום לבלאי רב במצבר או ברכב עצמו. היתרון של המערכת הזו, היא שהיא מסייעת לבעלי הרכב לחסוך בדלק ובנוסף, היא ידידותית יותר לסביבה משום שהיא תורמת להפחתת הגזים הרעילים באוויר.

** מצברים למגוון רכבי Skoda רק במאור מצברים! **

מצברי 72 אמפר לסקודה סופרב מבית שנפ ב-600 ₪ בלבד במקום 680 ₪

מצברי בוש לרכב Skoda Fabia בקיבלות 50 אמפר ב-529 ₪ בלבד במקום 650 ₪

כמה עולה מצבר לסקודה אוקטביה?

בעולם המצברים לא תמיד קיים חוק אחיד שניתן לסמוך עליו בנוגע למחירי מצברים, ולכן שווה ליצור קשר עם חברה כמו מאור מצברים ולהתייעץ בנוגע למצבר המתאים לרכבכם, וכמובן לקבל הצעה טובה, הכוללת מחיר הוגן, אחריות יצרן ועוד. מחיר מומלץ למצבר לסקודיה אוקטביה הוא 510 שקלים ( מצבר מבית שנפ 62 אמפר ) חשוב שתדעו – ניתן למצוא אצלנו גם מצברים במבצע. כמו כן יש לנו שירות אספקת מצבר עד הבית.

מעוניינים לברר מחירים ולהזמין את שירות מצבר לרכב סקודה אוקטביה עד הבית של מאור מצברים? פנו אלינו

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: