כשהמצבר שובק חיים או מפסיק לעבוד מסיבה כלשהי, יכול מאוד להיות שאתם זקוקים לשירות של מאור מצברים עוד היום! התקשרו להתייעצות, לבירור מחירון ממצברים, או לשירות הדגל שלנו – מצבר עד הבית לרנו מגאן גרנד קופה!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב רנו מגאן גרנד קופה:

מצברי שנפ 50 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר לרנו מגאן גרנד קופה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לרנו מגאן גרנד קופה בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו מגאן גרנד קופה

מצבר לרנו מגאן גרנד קופה – איזה אמפר מתאים לרכב זה?

המצבר שלכם ״סיים את הקדנציה״ שלו? אתם זקוקים למצבר חדש לרנו מגאן גרנד קופה אבל  לא יודעים איפה להתחיל? אז הגעתם למקום הנכון. אנחנו במאור מצברים מתמחים בתחום המצברים ומספקים מגוון רחב של מצברים למכוניות רבות, ביניהן גם רנו מגאן גרנד קופה. אם אתם לא בקיאים בביטויים וההגדרות הקשורים למצבר, והמילה כוח אמפר היא כמו סינית בשבילכם, סביר להניח שתזדקקו לעזרה בבחירת המצבר המתאים. יש לדעת כי יצרניות הרכב מגדירות באופן ספציפי איזה מצבר עם איזה כוח אמפר ניתן להתקין בכל מכונית, ולכל דגם יש מצבר שונה המתאים לו, עניין חשוב ביותר. לרנו מגאן גארנד קופה יש דגמים שונים, ולכן ניתן לבחור בין מצבר של 50 אמפר, 55 אמפר או מצבר סטארט אנד סטופ של 70 אמפר – כאמור, הכל תלוי בדגם של הרכב שלכם.

המומלצים: מצברים לרנו מגאן גרנד קופה (Renault Megane Grand Coupe)

מה זה מצבר סטארט אנד סטופ?

בעולם המצברים קרו הרבה דברים בשנים האחרונות, וגם כאן, כמו בהרבה תעשיות דומות, ניתן לראות את שיפורי הטכנולוגיה באופן משמעותי. השיפורים העיקריים הם בעמידות של המצבר בעת רעידות שונות ותאונות, אך גם בשיפור היכולת לעמוד בפני נזקים שונים כגון נזקי מזג אוויר, קורוזיה או נזילות. בין סוגי המצברים השונים בשוק ניתן למצוא את מצברי סטארט אנד סטופ, שמטרתם היא שמירה לאורך זמן על המצבר עצמו ובנוסף לחיסכון באנרגיה. המצברים נקראים כך מכיוון שכשעוצרים את הרכב, לדוגמה, באמצע הכביש ברמזור, המנוע מפסיק לפעול וחוזר לפעילות באופן אוטומטי כשלוחצים על דוושת הגז ואז החשמל מסופק על ידי המצבר.

כמה עולה מצבר חדש לרנו מגאן גראנד קופה?

מצבר לרנו מגאן גרנד קופהאם הגיע הזמן להחליף מצבר חדש למכונית רנו מגאן גראנד קופה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם – כמה זה יעלה לי? חלק מהלחץ הנלווה למצבר ששבק חיים הוא החשש הגדול מהעלויות הנלוות לרכישת מצבר חדש, הוצאות שבדרך כלל אינן צפויות. אבל מצבר חדש ואיכותי לאו דווקא חייב להיות יקר. אצלנו במאור מצברים תוכלו ליהנות ממגוון מצברים של החברות המובילות ביותר בשוק: מצברי ורטה או שנפ. אנו מציעים לקהל לקוחותינו מגוון מצברים במבצעים ובמחירים שווים לכל כיס. ניתן לרכוש אצלנו מצבר במחיר מצוין,  מתחיל ב-449 ש״ח בלבד. כל המצברים שאנו מספקים מגיעים עם אחריות יצרן הנעה בין 12 ל-24 חודשים.

מאור מצברים – מספקים לכם מגוון מצברים

מגוון רחב של מצברים הוא יתרון, כאשר אתם מחפשים את המוצר המתאים לכם. בכל זאת, ניתן לומר כי בתחום המצברים, כמו בתחומים משיקים אחרים, חשוב לערוך השוואת מחירים והשוואת איכויות לפני שאתם רוכשים.

אז מדוע מאור מצברים? ובכן, אנחנו משתדלים להחזיק מגוון מצברים שיכולים להתאים לכל רכב, לבחירתכם. לכל דגם יש אמנם את הדרישות שלו למצבר, אך קיימים לעיתים כמה מצברים שיכולים לענות לדרישות הללו. יש לנו מצברי 100 אמפר, מצברי 40 אמפר ועוד!

בנוסף, יש לנו צוות שיוכל להסביר לכם על כל מצבר ומצבר, יתרונותיו וחסרונותיו, ולכן גם לסייע לכם לבחור את המצבר שמתאים לכם בצורה מושכלת. אז מה אתם אומרים?

מאור מצברים עד הבית – שירות מהיר וברמה גבוהה

יש לנו מעל חמש עשרה שנה שנות ניסיון בתחום, מה שהופך אותנו למקצועיים ומומחים! אנחנו מזמינים אתכם להנות מהשירות שלנו – מצבר לרנו מגאן גרנד קופה עד הבית, או כל מצבר אחר לבחירתכם. תוך כשלושים דקות נוכל להגיע אליכם בתחומי אזור השירות שלנו להתקין, לבדוק ולוודא כי המצבר עומד בדרישות, ואז לשחרר אתכם לדרככם. אנחנו נמצאים ומגיעים לאזורים שונים במרכז הארץ ואף מחוצה לו.

אנחנו מחכים לשיחה שלכם! צרו קשר עם צוות חברת מאור מצברים וקבלו שירות מצוין עוד היום.  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית רנו: