נתקעתם עם רכב שלא מתניע? אם הבעיה במצבר, נוכל לסייע לכם בקלות וללא עיכובים! אנחנו במאור מצברים מתחייבים לשירות מקצועי, איכותי ואדיב לכל לקוחותינו, הכולל שירות ייעוץ בנוגע לבחירת המצבר, אספקת מצבר לאודי Q3 עד הבית תוך כחצי שעה, והתקנת המצבר ברכבכם. אז אם נתקעתם עם הרכב וגיליתם בזה הרגע שאתם זקוקים למצבר לאודי Q3 – תהיו בטוחים שמאור מצברים הוא הבחירה הנכונה.

מצבר לאודי Q3 במחיר משתלם:

מצבר שנפ 72 אמפר החל מ- 600 ₪ 

מצברי BOSCH החל מ – 639 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לאודי Q3 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לאודי Q3 עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לאודי Q3

מהו מצבר לרכב?

המצבר לרכב אחראי על כל המערכות החשמליות של הרכב, שכן הוא עצמו סוללה. עליו לספק את החשמל למערכות ברכב שדורשות חשמל, קרי, למערכות הטכנולוגיות ברכב.

לכמה זמן מצבר לרכב מחזיק?

לרוב, מצבר לרכב מחזיק 3-4 שנים. אם כי נתון זה משתנה כמובן בהתאם לתכיפות הנסיעות שלכם. אם אתם מרבים לנסוע עם הרכב, משמע אתם משתמשים יותר במצבר, ולכן הבלאי שלו יהיה מהיר יותר ותאלצו להחליף אותו במועד מוקדם יותר.

מצברים מומלצים לאודי Q3

*** לרכבי אודי Q3 משנתונים 2013 ומעלה מתאימים מצברי סטארט אנד סטופ בלבד

מצבר לאודי Q3 – מה נכון לקנות?

לרכבי אודי עד שנתון 2013 מומלץ מצבר רגיל, ולדגמים משנת 2013 ואילך מומלץ מצבר סטארט אנד סטופ AGM. כמו כן, עבור אודי Q3 מתאים מצבר שקיבולת האמפר שלו היא 72 אמפר/שעה. קיבולת האמפר של המצבר היא אחד מהפרמטרים הכי חשובים כשמחליפים מצבר, לכן וודאו שאתם רוכשים מצבר 72 אמפר

קיבולת האמפר של המצבר לרכב עונה על השאלה "כמה אנרגיה המצבר מפיק?" היא למעשה מתארת את כמות הזרם החשמלי שהמצבר יכול לספק כל שעה. מאחר שזרם חשמלי נמדד ביחידות של אמפר, ושעה מן הסתם נמדדת ביחידות של שעה, היחידות של קיבולת האמפר הן אמפר/שעה. 

מובן שקיימים מספר פרמטרים חשובים נוספים הכתובים במפרט הטכני של המצבר שיש לתת להם התייחסות בעת החלפת מצבר לרכב, על כן יש להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה לפני שרוכשים מצבר חדש והוא ידע להתאים עבורכם באופן אידיאלי את המצבר לרכב. לכל רכב יש דרישות שונות, על כן כל רכב דורש מצבר עם יכולות טכניות מעט שונות, ורק בעל מקצוע יודע להבחין בין הדקויות הקלות האלה. 

מצברים זולים – עסקה משתלמת? 

מצבר לאודי Q3תלוי מה זה בדיוק מצברים זולים, או מצברים במחיר מיוחד. ככלל, קיימים לא מעט מצברים במחיר משתלם בשוק, לרבות אצלנו במאור מצברים, אולם אנו מניחים שתמיד ניתן יהיה למצוא עסקה זולה יותר אך בהתאם, גם מפוקפקת יותר. מצברים זולים אך משתלמים, הם איכותיים, מותאמים לאקלים חם ומגיעים עם אחריות. מצבר זול = מצבר אשר חוסך לכם כאב ראש מיותר וכסף על תיקונים לטווח הארוך. 

מאור מצברים עד הבית – כל היתרונות 

אנחנו מגיעים אליכם תוך כחצי שעה עם מצבר לאודי Q3 עד הבית, עם הצוות המקצועי והמנוסה שלנו, שכבר למעלה מ-10 שנים ביצע החלפת מצבר לאודי Q3 בשטח. הצוות שלנו מכיר את תחום המצברים לפרטי פרטים ויודע לזהות את כל הפרטים החשובים ויודע לייעץ לכם איזה מצבר הכי כדאי לרכוש, מה מתאים במיוחד עבור האודי Q3 שלכם, ועל מה יש לשים דגש כדי לשמור על המצבר. 

חושבים שזה הכול? 

המצברים שלנו הם האיכותיים ביותר בשוק, שכן הם מגיעים מהחברות המרכזיות ביותר לייצור מצברים: שנפ, ורטה ובנוסף גם בוש

עם מאור מצברים אתם יכולים להישאר עם ראש שקט – אצלנו כל המצברים לאודי Q3 מגיעים עם אחריות היצרן המלאה. ניתן לבחור בין תקופות אחריות שונות: 12 חודשים, או 24 חודשים בהתאמה. 

צרו איתנו קשר עוד היום בשיחת ייעוץ חינם כדי לקבל פרטים על כל המחירים השווים שלנו על מצבר לאודי Q3 עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית אודי: