נתקעת עם הרכב ללא מצבר – זה הזמן להתקשר למאור מצברים! שירות של מצבר לאודי Q5 עד הבית תוך פחות מחצי שעה, בשלל אזורים במרכז, עם שירות אדיב ואיכותי על ידי הצוות המקצועי והמנוסה שלנו. אחרי למעלה מ 10 שנים של ניסיון בשטח של החלפת מצבר לאודי Q5, הצוות שלנו שומר על מקצועיות גבוהה ביותר, על יסודיות ועל מהימנות.

מצבר לרכב אודי Q5 במחיר מיוחד:

מצבר שנפ 80 אמפר נמוך לאודי Q5 מ-740 ₪

שירות החלפת מצבר לאודי Q5 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים לאאודי Q5 עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לאודי Q5

לא בטוחים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם?

גם לשם כך מאור מצברים מתייצבים לשירותכם, בשיחת ייעוץ טלפונית חינם, באמצעותה תוכלו לשאול אותנו את כל השאלות שיש לכם בנוגע למצבר שאתם מעוניינים לרכוש ואנחנו נענה לכם על הכול בסבלנות ובמקצועיות בזכות הידע והניסיון שלנו.

מצברים מומלצים לרכב Audi Q5 (אודי Q5)

החלפת מצבר לאודי Q5 בשירות עד הבית ללא פשרות

מצבר לאודי Q5

מצבר לאודי Q5

כל המצברים לאודי Q5 שאנו מוכרים נמכרים במחירים אטרקטיביים ללקוח – וזאת מבלי להביא לירידה, אפילו לא קטנה, באיכות המצבר. אחרי הכול, המטרה שלנו היא המטרה שלכם – שתהיו הכי מרוצים שאפשר, לכן אנחנו שומרים במקביל גם על האיכות וגם על מחירי מצברים זולים.

האיכות של המצברים שהזכרנו לעיל, נובעת בין היתר מהעובדה שאנו לא מתפשרים על היצרניות של המצברים שלנו – כל המצברים של מאור מצברים מגיעים מהיצרניות המובילות ביותר בשוק: שנפ, ורטה וגם בוש.

כמו כן, לכל בעיה שתהיה, אתם מקבלים את המצבר עם אחריות יצרן מלאה. ניתן לבחור בין תקופות אחריות שונות: 12 חודשים, 18 חודשים, 20 חודשים, או 24 חודשים (כלומר, בין שנה לשנתיים).

בפנייתכם למאור מצברים תוכלו להזמין גם במידת הצורך שירות החלפת מצבר לאודי Q5 עד הבית. אם נתקעתם עם מצבר גמור באמצע הדרך או גיליתם שהמצבר שבק חיים בבואכם להתניע את הרכב בחניה – זה הזמן להתקשר למאור מצברים ולקבל שירות החלפת מצבר עד הבית במהירות

איזה מצבר מתאים לאודי Q5?

לרכבי אאודי Q5 מתאים לרוב מצבר בקיבולת 80Ah, או מצבר 80 אמפר נמוך. שימו לב שעבור רכבים בעלי שנתון 2012 ומטה יש לרכוש מצבר רגיל, אך משנתון 2013 והלאה יש לרכוש מצבר מיוחד של סטארט אנד סטופ AGM.

5 דרכים לדעת שזה הזמן להחליף מצבר לאודי Q5

  1. קשה לכם להתניע את הרכב? – המצבר שלכם סיים את חייו.
  2. שומעים תקתוקים בזמן ההתנעה? – המצבר שלכם מנסה לרמוז לכם שכבר הגיע הזמן להיפרד… עליכם להחליף אותו במהרה כי הוא לקראת קריסה!
  3. המזגן חלש? – התייעצו עם בעל מקצוע, יתכן שהמצבר שלכם כבר חלש מאוד.
  4. האורות הקדמיים והאורות בלוח המחוונים נהיים חלשים? – כנראה שהמצבר כבר לא חזק כמו שהיה פעם… עם הזמן המצבר נחלש, וכנראה שכבר הגיע הזמן להחליף.
  5. מערכת השמע ברכב עושה מה שבא לה? – אם ניסיתם לשים שירים וראיתם שהשיר נדלק ונכבה באופן עצמי "בלי שנגעתם בכלום" – כנראה זה המצבר שאחראי לתקלה.

עדיין לא בטוחים?

אם אתם חווים אחת מהתקלות שציינו כאן, כפי הנראה שהמצבר שלכם הלך. אבל כדי להיות בטוחים – יש דרך שעשויה לאשש לכם את החשדות. הציצו על תאריך התפוגה של המצבר. כן כן, תאריך התפוגה. כמו לכל דבר בחיים – גם למצבר אין חיי נצח, וגם לו יש דד ליין מסוים. לרוב, אורך החיים של המצבר הוא 3-4 שנים. על כן, אם עברו 3 שנים מאז שהתקינו לכם את המצבר לרכב audi ואתם מתארים את אחת מהתקלות שציינו כאן, כנראה שהמצבר הוא אכן מקור התקלה ושהוא סיים את חייו.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכישת מצבר איכותי – מאור מצברים מספקים את המצברים במחירים הכי זולים בשוק!
אצלנו תמצאו:
מצברים לאודי Q5 החל מ – 740 ₪
מצברים ל Audi TT החל מ – 530 ₪
מצבר לאודי A4 החל מ – 480 ₪

ובנוסף יש לנו תמיד מצברים בזול באתר

לפני שמחליפים מצבר – מתייעצים עם בעל מקצוע! דברו איתנו בשיחת ייעוץ חינם והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכם ולייעץ לכם בסבלנות, ואנחנו נגיע אליכם עם מצבר לאודי Q5 עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית אודי: