למה לחכות לגרר כשיש את מאור מצברים? מגוון סוגי מצברים לאודי S3/RS3 מחכים לכם במאור מצברים במחירים משתלמים ביותר – החל מ 449 ₪ למצבר. במרחק שיחת טלפון אחת עומד לרשותכם 24/7 הצוות המקצועי, המיומן והאיכותי שלנו, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום החלפת מצברים לאודי S3/RS3, שמכיר את עולם המצברים מקרוב ושידע לתאם עבורכם את המצבר האידיאלי עבור הרכב שלכם.

מחיר משתלם עבור מצבר לרכבי אודי S3/RS3:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ – 450 ₪

מצברי בוש החל מ – 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לאודי S3/RS3 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לאודי S3/RS3 בשירות עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לאודי S3/RS3

תקועים עם האוטו עם מצבר שלא עובד?

אל דאגה. במקום שתגיעו לסניף שלנו בתל אביב – אנחנו מגיעים אליכם הביתה! אנחנו במאור מצברים מציעים לכל לקוחותינו שירות של מצבר לאודי S3/RS3 עד הבית, ותוך פחות מ-30 דקות הצוות המנוסה שלנו יחליף עבורכם את המצבר לרכב.

קצת על המצברים שלנו

לנו במאור מצברים יש מגוון עצום של מצברים, ביניהם מצברים לאודי S3/RS3. כל המצברים שלנו הם מהחברות המרכזיות והמובילות ביותר בשוק, כך שאיכות המצבר לאודי S3/RS3 שתקבלו תהיה הגבוהה ביותר. אנו מספקים מצברים של שנפ, ורטה וגם מצברים של בוש .

חוץ ממצברים לאודי S3/RS3 , יש ברשותנו גם מצברים המתאימים לרכבי יונדאי, מצבר לסוזוקי, מצבר לקיה, מצבר לרנו ועוד רבים אחרים.

מצברים מומלצים לאודי S3/RS3

*** לרכבי אודי S3/RS3 משנתונים 2013 ומעלה מתאימים מצברי סטארט אנד סטופ בלבד

מצבר לאודי S3/RS3 – לא בטוחים מה מתאים?

מצבר לאודי S3 / RS3יש מגוון של מצברים בשוק, אבל קשה לדעת לבד איזה סוג מצבר מתאים באופן מושלם עבור הרכב שלנו. לכן, פירטנו עבורכם כאן מהן הדרישות למצבר לאודי S3/RS3.

אם ברשותכם דגם של עד שנת 2013, עליכם לרכוש מצבר רגיל. לעומת זאת, אם ברשותכם דגם משנת 2013 ואילך, עליכם לרכוש מצבר מיוחד של Start & Stop.

המצבר המומלץ לאודי S3/RS3 הוא מצבר 60 אמפר. מה הכוונה? קיבולת האמפר של המצבר מתארת את היכולת של המצבר להפיק אנרגיה: כמה זרם חשמלי (אשר יחידותיו הן אמפר) יכול המצבר לספק כל שעה. על כן, יחידותיה של קיבולת האמפר הן אמפר/שעה. מצבר שמספר 60 אמפר/שעה הוא מצבר שמתאים לאודי S3/RS3.

איך לדעת שהמצבר לאודי S3/RS3 הלך?

אם ניסיתם להתניע את הרכב והרכב לא זז או אם אתם שומעים תקתוקים מהרכב – זהו סימן שיש להחליף את המצבר מיד, שכן הוא מקולקל לגמרי או ממש עומד לסיים את חייו בכל רגע. אם אתם שמים לב לכך שהמזגן כבר לא עובד כמו שצריך, שהאורות הקדמיים חלשים, שנורות המחוונים חלשות – זהו גם סימן שמעיד על היחלשות המצבר, ואסור לכם להישאר שאננים בעניין – פנו מיד לבעל מקצוע והתייעצו איתו בנושא.

מחפשים מצבר בזול? פנו למאור מצברים

המחירים של המצברים שלנו הם מאוד אטרקטיביים – יש ברשותנו מצברים בזול ומצברים במבצע, וזאת מבלי לאבד מאיכות המצברים הגבוהה שלנו. אנו תמיד מקפידים על איכות מצברים גבוהה, ובמקביל באים לקראת הלקוח ומוכרים את המצברים המצוינים שלנו במחיר נמוך. שביעות רצונם של הלקוחות שלנו חשובה לנו ביותר, ואנו עושים הכול כדי שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

תקועים בלי מצבר לאופנוע? יש לנו מצברים למגוון כלי רכב

מעבר למצברים למכוניות, אנו במאור מצברים מחזיקים מצברים לאופנועים, קטנועים, אופנועי ים, טרקטורונים, מצברים למשאיות וקלנועיות. כך השירות שלנו מותאם לכמעט כל כלי רכב באשר הוא! מוזמנים להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ חינם ולרכוש מצבר לאופנוע שלכם, ואנחנו נגיע אליכם עד הבית תוך פחות מחצי שעה!

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7 לשיחת ייעוץ טלפונית חינם, התקשרו אלינו כדי לקבל עוד פרטים על המחירים המיוחדים שלנו ועל מצבר לאודי S3/RS3 עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית אודי: