המצבר שבק חיים ואתם דואגים שלא תמצאו מצבר איכותי במהירות ובמחיר משתלם? למאור מצברים יש כמה הצעות מעניינות עבורכם, הכוללות אספקת מצבר ליונדאי סונטה עד הבית בהגעה של כחצי שעה, לפי אזורי השירות של החברה!

מחיר הוגן למצבר יונדאי סונטה במאור מצברים:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר ליונדאי סונטה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר ליונדאי סונטה בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי סונטה

אילו מצברים ליונדאי סונטה קיימים בשוק לרכבים פרטיים ובכלל?

אם אתם מחפשים מצבר ליונדאי סונטה חשוב להבין שבשוק הישראלי והעולמי קיימים מצברים רבים אשר חלקם מתאימים בעיקר לרכבים פרטיים, חלקם מתאימים גם למכונות או לרכבים מסוגים שונים, וחלקם פשוט חדשים ומשוכללים, ולכן שווה להכיר אותם.

  • מצבר חומצה – מדובר על מצבר המבוסס על חומצה נוזלית ועופרת (ומים). המצבר הזה קיים כבר שנים רבות והשתכלל רק במעט בטכנולוגיה, אך עדיין נחשב למצבר הסטנדרטי הקיים בשוק, זה שמתאים למרבית סוגי הרכבים.
  • מצבר ג’ל – מצבר שדומה למצבר החומצה, רק שבו החומצה הנוזלית הינה ג’ל מיוחד אשר הופך את המצבר לעמיד במיוחד, אך שימו לב – עמיד מבחינת אורך החיים, לא בהכרח מבחינת העמידות לבלייה. במילים אחרות, מדובר על מצבר שלא יתאים לרכבים אשר אופי הנסיעה הצפוי שלהם הינו בכבישים משובשים ובתנאי שטח לא ישרים.
  • מצברים ללא תיקון – אלו מצברים שמגיעים סגורים מראש ולא ניתן לפתוח אותם כדי לבדוק תקינות או לתקן. מדובר במצברים יקרים יחסית, אך כאלה שברוב המקרים יבטיחו לכם שנים רבות יותר של שקט.
  • מצבר פריקה עמוקה – מצבר שלא מתאים למרבית הרכבים הפרטיים, אך נחשב לחזק, עמיד ועוצמתי.

המומלצים: מצברים ליונדאי סונטה (Hyundai Sonata)

איזה מצבר מתאים ליונדאי סונטה?

מצבר ליונדאי סונטהמצברים ליונדאי סונטה הינם בדרך כלל מצבר 55 אמפר או מצבר 50 אמפר, תלוי בדגם המסוים (השנתון של הרכב). אם אתם שואלים את עצמכם כיצד ייתכן שאותו הדגם ידרוש מצבר עם נתוני קיבולת שונים במקצת, נסביר כי לעיתים דגמים זהים משתכללים עם השנים וכוללים שיפורים במערכת החשמל של הרכב, מה שמצריך "סוללה" בעלת עוצמה גבוהה יותר, כלומר – מצבר עם קיבולת גדולה יותר. בכל אופן, הנתונים אודות המצבר, הקיבולת, הקיבולת בעת ההתנעה, המידות המדויקות של המצבר וכדומה – הכל צריך להיות מפורט לכם בספר הרכב או אצל היצרן והמשווק המורשה. אגב, תמיד ניתן להיוועץ עם אחד מהמומחים בצוות מאור מצברים אודות סוג המצבר המומלץ לרכב.

כיצד ניתן להבטיח אורך חיים למצבר?

הדרך הטובה ביותר להבטיח "שנות חיים" רבות ככל הניתן למצבר היא פשוט לרכוש מצבר ליונדאי סונטה איכותי, לאחר שהקפדתם על התאמתו המלאה לרכב. יש לציין שחשוב מאוד לפנות לחברה מקצועית שתוכל לסייע לכם ולהתקין לכם ברכב את המצבר. בבואכם לקנות מצבר לרכב יונדאי סונטה, וודאי תתקלו בהצעות מחיר שונות ובמצברים זולים או מצברים בזול, שלכאורה יוכלו להתאים לרכבכם. כדי להבחין בין עסקה טובה לכזו שלא, מומלץ לבחון מראש את יצרנית המצבר (בישראל, אנו ממליצים על ורטה או שנפ) ותאריך ייצור המצבר. כמו כן, חברת שיווק מצברים אמינה תעניק לכם גם אחריות נרחבת על המצבר. אצלנו במאור מצברים, תמיד ניתן למצוא מוצרים במחיר הוגן ומצברים במבצע, בהתאם לסוג הרכב או סוג המצבר שאתם מחפשים.

מצבר ליונדאי סונטה ישירות עד הבית!

שירות הדגל שלנו במאור מצברים הוא מצבר עד הבית, הכולל אספקת המצבר לרכב ליונדאי סונטה עד הבית או העבודה (בהתאם לאזורי השירות שלנו), הגעה מהירה וכאמור – מחיר מעולה שלא תוכלו לעמוד בפניו. אחד או יותר מאנשי הצוות שלנו ישמח להגיע אליכם ולהתקין את המצבר ברכב, לבדוק את תקינותו ולשלוח אתכם מרוצים לדרככם עם מצבר שיחזיק לכם שנים רבות.
חשוב לציין שרכישת מצבר ליונדאי סונטה עד מיקומכם הוא בתשלום נוסף, לדוגמא באזור ת"א מחיר התקנה ומשלוח מתחיל מ 50 שקלים. גרים רחוק יותר? המחיר ישתנה בהתאם אבל לא בהרבה!

לפרטים, מחירון וייעוץ מקצועי בתחום המצברים לרכבים, נסו אותנו ותרגישו חופשי ליצור קשר

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית יונדאי: