המצבר "מת"? נו באמת? למי יש כוח לזה. מזל שבמאור מצברים מחליפים מצבר ליונדאי i40 עד הבית! חצי שעה אנחנו אצלך ותוכל להמשיך את שגרת היום שלך בראש שקט!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב יונדאי i40:

מצבר 65 אמפר מבית שנפ מ-510 ₪

שירות החלפת מצבר ליונדאי i40 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ליונדאי i40 התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי i40

מצברים ליונדאי i40 קונים ממאור באחריות יצרן

הגיע הרגע להחליף ברכב שלנו מצבר ליונדאי i40 אבל יש הרבה פיתויים ברשת, מחירים זולים במיוחד ושלל הצעות. איך נבחר משווק שנותן את המוצר הטוב ביותר במחיר טוב?

  1. בשלב ראשון צריך לחפש משווק מורשה בעל תעודה מיצרן המצברים, שמספק אחריות מקורית והתקנה לפי הוראות היצרן.
  2. בשלב השני נחפש המלצות ברשתות החברתיות וכמובן נבקש המלצות מחברים וקרובי משפחה.
  3. המצבר המושלם הוא זה שעלותו אטרקטיבית, אך הוא כולל גם אחריות מקורית והבטחה להחלפה במקום בעת תקלה.
  4. משווק מורשה יבדוק לכם את מערכות הטעינה ואת האלטרנטור, כדי שתהיו בטוחים שהתקלה היא במצבר ולא במערכות אחרות.

לפני החלפת מצבר הקפידו על כך כדי לקבל את השירות הטוב ביותר ואחריות מלאה.

מצברים מומלצים ליונדאי i40

המשפחתית הגדולה יונדאי i40 בטכנולוגיה דרום קוראנית

אם אתם מחפשים רכב משפחתי גדול, הרי יונדאי i40 הוא הרכב המושלם עבורכם! זהו רכב אמין במיוחד ואף זכה לכינוי הרכב האמין ביותר לפי מבקרי רכב רבים. ליונדאי i40 מספר דגמים ובישראל הדגם הנפוץ ביותר הוא עם נפח מנוע 2000 סמ"ק, מצויד בתשע כריות אוויר להגנה כנגד תאונות ומערכת בקרת יציבות שמשפרת את בטיחות הרכב. לרכב יש תא מטען גדול במיוחד בנפח 503 ליטר המאפשר אחסון לכמות גדולה של ציוד וכלים. עד שנת 2014 שווק בארץ גם דגם דיזל אך היום דגם זה אינו משווק עוד.

איזה מצבר מתאים ליונדאי i40?

מכונית גדולה בעלת נפח מנוע גדול זקוקה למצבר עוצמתי ולכן התאמת מצבר ליונדאי i40 תתבצע לפי מפרט היצרן הממליץ על מצבר 65 אמפר. זהו מצבר חזק במיוחד והוא מצבר מומלץ ליונדאי i40.
אבל הקפידו! לפני ההחלפה אנחנו מקפידים כי טכנאי המצברים המורשה ינקה את המגעים בין המצבר החדש לבין חיבורי המצבר לרכב. החיבורים האלה עלולים לצבור קורוזיה ולכלוך במשך הזמן וחשוב לנקות אותם.

כמה עולה מצבר ליונדאי i40?

מחירי המצברים ליונדאי i40 משתנים לפי מותג המצבר ומתחילים אצלנו במאור מצברים ב 510 ש"ח, ובעקרון ככל שהאחריות הניתנת לסוללה ארוכה יותר כך מחירו יהיה גבוה יותר. משווק מורשה המחזיק מבחר גדול של מצברים במחירים שונים יכול להמליץ לכם על מצבר מתאים לרכב שלכם ולתת לכם חוות דעת לפי ניסיון העבר. משווק מורשה דואג לפינוי המצבר הישן לפי תקני משרד התחבורה וחוקי שמירת הסביבה.

מצבר ליונדאי i40 עד הבית עם מאור מצברים

עוד שעה מתחילה פגישת העסקים שהתכוננתם אליה כבר כמה חודשים והרכב לא מתניע… מה עושים? במקום לדאוג ולהילחץ תתקשרו עכשיו למאור מצברים ובקשו שירות החלפת מצבר ליונדאי i40 עד הבית. 30 דקות ואתם בדרך לפגישה ואפילו נשאר לכם זמן לקפה… אנחנו מתחייבים על אמינות, שירות אישי ואדיב וזמני הגעה קצרים במיוחד. הלקוחות שלנו יעידו על שביעות רצון מהשירות המקצועי שלנו.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית יונדאי