יש לכם דאצ’יה דוקר ואתם זקוקים למצבר במהירות הבזק? בחלק מאזורי השירות של "מצבר עד הבית" שלנו ניתן לקבל מצבר עד לפתח ביתכם עד 30 דקות בלבד! התקשרו כבר היום ובררו מחירים לשירות מצבר לרכב דאצ’יה דוקר עד הבית.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב דאצ'יה דוקר:

מצברים לדאצ'יה דוקר סטארט אפ 50 אמפר החל מ- 449 ₪ 

מצבר Schnapp בקיבולת 55 אמפר החל מ- 450 ₪ 

מצבר 50 אמפר מבית בוש החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

מצבר תוצרת ורטה 50 אמפר החל מ- 540 ₪ 

שירות החלפת מצבר לדאצ'יה דוקר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לדאצ'יה דוקר בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לדאצ'יה דוקר

דאצ'יה דוקר הוא רכב מסחרי פופולרי מאוד שנכנס כשחקן חיזוק חדשני לשוק במחיר אטרקטיבי מאוד. הרכב בעל יכולות דומות לרכבים המסחריים כמו רנו קנגו, פיאט וכו'. הרכב מתאים מאוד לבעלי המקצוע החופשיים הזקוקים לתא מטען גדול לטובת אחסון כלי עבודה, או לאנשים המחפשים רכב דיזל מרווח לטובת אחסון סחורה.

מצברים לדאצ'יה דוקר הם מחלקי החילוף המוכרים ביותר למי שמחזק רכב מסוג זה, שהרי את המצבר יש להחליף לפחות בכל שלוש שנים, ולכן חשוב להיות ערניים לגבי תאריך התפוגה שלו, פן תתקעו עם מצבר ששבק חיים. ישנם סימנים רבים המראים כי המצבר הולך לשבוק חיים כמו היחלשות של מערכות החשמל ברכב. נורת אזהרה המוצגת על לוח השעונים, קושי בהתנעת הרכב וכו'. חשוב להבין שלמצבר יש משמעות רבה ובלעדיו לא ניתן להתניע את הרכב, ולכן שימו לב לסימנים אלה ובמקרה של בעיה במצבר, החליפו אותו באופן מיידי.

המומלצים: מצברים לדאצ'יה דוקר (Dacia Dokker)

  • דגמים מסויימים של דאצ'יה דוקר דורשים מצברי סטארט אנד סטופ 72 אמפר

זה לא סיפור להחליף מצבר לדאצ'יה דוקר

מצבר לדאצ'יה דוקרמצבר הוא בהחלט אחד החלקים ברכב שהכי קל להחליף אותם, אך מצד שני עלינו לדעת שיש להחליפו בתדירות גבוהה ביחס לחלקי רכב אחרים. אורך החיים הממוצע של מצבר הוא בין שנתיים וחצי לארבע שנים. אולם, רבים חושבים כי מדובר בסיפור של ממש, אך לא כך הדבר. החלפת המצבר עצמו על ידי בעל מקצוע לוקחת בדיוק כמה דקות. אולם, במידה ונתקעתם ללא יכולת להתניע את הרכב, מדובר בסיפור אחר, סוג של מקרה חירום שיש לטפלו במיידי. כיום תוכלו גם למצוא שירות אספקת מצבר עד הבית, כך שתוכלו לקבל את המצבר על ידי שליח המתקין מצבר לדאצ'יה דוקר במקצועיות ברכב שלכם.

לא להתקין לבד את המצבר

רבים סבורים שהחלפת מצבר היא פשוטה, פשוט לקחת קופסה ולהניח אותה בתחנת העגינה. אולם, החלפת מצבר יש להשאיר למומחים, הרי התקנה לא נכונה תוכל לגרום לנזק רב למצבר ואפילו לחלקים הנמצאים בסמוך למצבר. כך למשל התקנה לא נכונה של הכבלים או התקנה לא נכונה של המצבר בתחנת העגינה שלו, יכולים לגרום למצבר לנוע בנסיעה ולחדול מלפעול. אם כך, העדיפו להיעזר בבעל מקצוע שיתאים עבורכם את המצבר על פי סוג הרכב ונפח המנוע ויבצע את התקנתו בצורה מקצועית ובטיחותית.

איזה מצבר מתאים לדאצ'יה דוקר?

ראשית, יש לרכוש מראש מצבר של אחת החברות היותר מוכרות בשוק המצברים, למשל של חברת ורטה, סטארט אפ ועוד, ולהקפיד על התאמה מלאה של המצבר לרכב. מצבר לדאצ’יה דוקר יהיה בדרך כלל מצבר 55 אמפר או 50 אמפר, ובחלק מן הרכבים החדשים יש צורך במצבר סטארט אנד סטופ 72 אמפר (בדקו זאת בחוברת הרכב).

כיצד נוכל לשמור על תקינות מצבר לדאצ'יה דוקר?

כדי לשמור על אורך חיי מצבר לדאצ'יה דוקר, כמו גם לשמור על התקינות שלו למשך זמן רב יותר, עלינו לנקוט בפעולות שונות שיבטיחו לנו להחליפו כמה שפחות. ראשית, עלינו למלא מים במצבר בכל תקופה מסוימת, ואפילו להרים מידי פעם את מכסה המנוע כדי לבדוק האם חסרים מים. במידה וחסרים – מלאו מים עד לסנטימטר מהפס המופיע על גבי המצבר. דבר נוסף, כדי לשמור על תקינות המצבר, כדאי לדעת שיש צורך לנקות אותו. בחלוף הזמן המצבר מתמלא לכלוך ואף נוצרת קורוזיה על גבי הקטבים של המצבר. הקורוזיה היא האויב הגדול ביותר של המצבר ויכולה להזיק לו מאוד. את הקורוזיה יש לנקות עם מים חמים וסמרטוט לח ולמרוח חומר המונע קורוזיה.

זקוקים למצבר לדאצ'יה דוקר? המומחים של מאור מצברים כאן בשבילכם. אנו מציעים מצבר לדאצ'יה דוקר עד הבית ומחזיקים מגוון רחב של מצברים לכל סוגי הרכבים במחירים אטרקטיביים במיוחד – מצבר החל מ – 449 שקלים בלבד. לרשותכם מערך משלוחים מהיר במיוחד ומצברים זולים ומצברים במחירים הוגנים שתוכלו לבחור מהם!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית דאצ'יה: