שירות מצבר עד הבית של מאור מצברים יכול להציל אתכם ממש ברגע המתאים! אם נתקעתם בבית ללא מצבר עובד – אנחנו כאן בשבילכם. פנו אלינו ובררו אודות שירות מצבר לדאצ’יה סנדרו סטפווי עד הבית.

מחירים משתלמים על מצבר לרכב דאצ'יה סנדרו סטפווי:

מצברי שנפ 50 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 50 אמפר החל מ- 540 ₪ 

שירות החלפת מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

דאצ'יה סנדרו סטפווי

רכב דאצ'יה סנדרו סטפווי הושק לראשונה בישראל בשנת 2015 ונכנס לקטגוריית הרכבים הקטנים – סופר מיני המתחרים עם קיה פיקנטו, יונדאי i10 ועוד. למעשה, רכב זה הוא דגם ראשון של דאצ'יה המגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית המשלבת גם רובוטית. הרכב נחשב לפופולרי מאוד ומתאים למי שמחפש רכב טוב, זול מאוד וכזה שעושה את העבודה.

כל מי שמחזיק רכב דאצ'יה או בכלל רכב מכל סוג, מכיר היטב את עניין החלפת המצבר. המצבר הוא אחד החלקים הנפוצים והמוכרים ברכבים מכיוון שיש צורך להחליפו בכל שלוש שנים בממוצע. מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי הוא זה שמעניק למערכות החשמליות ברכב הספק חשמל, וכל כן יש לשמור על תקינותו במהלך השנים. רק נציין שהיחלשות המצבר עשויה לגרום לנו לקושי בהתנעת הרכב ואף לא לאפשר לנו להפעיל את המערכות החשמליות ברכב.

המומלצים: מצברים לדאצ'יה (Dacia Sandero Stepway)

  • דגמים מסויימים של דאצ'יה דורשים מצברי סטארט אנד סטופ 72 אמפר

איזה מצבר מתאים לדאצ'יה סנדרו סטפווי?

ראשית, אנו ממליצים לרכוש מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי רק של מותגים מוכרים, על מנת שתוכלו ליהנות מאורך חיים ארוך יותר. מותגים ומצברים זולים או מצברים משומשים לא יחזיקו זמן רב, ולכן המנעו מהם. מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי מומלץ הוא מצבר 55 או מצבר 50 אמפר. אולם, בחלקם יש מערכות סטראטסטופ הדורשות מצבר 72 אמפר. בכל מקרה, התייעצו עם בעלי מקצוע מובילים בתחום על מנת שיתאימו לכם את המצבר על פי סוג הרכב, השנתון, נפח המנוע וכו'.

טיפים לרכישת מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי

מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפוויאם הרכב שלכם לא מתניע או קיימים סימנים להיחלשות המצבר, אל תהססו וגשו לחשמלאי רכב שיבדוק את הנושא. דבר נוסף, בדקו את תאריך היצור של המצבר, במידה וחלפו שלוש שנים, סביר להניח שהבעיה במצבר ויש להחליפו לחדש. חשוב להבין שרכישת מצבר זה לא סוף העולם וגם לא סיפור מאוד יקר במיוחד. אולם עדיין עליכם לדעת כמה דברים טרם רכישת המצבר:

  1. מומלץ לקנות מצבר רק מחברה מוכרת בעלת מוניטין רב בתחום המספקת גם שירות מצבר עד הבית. דבר נוסף, רכשו גם מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי של מותג מוכר בשוק כמו שנפ, בוש, ורטה ועוד. במידה ותרצו, תוכלו לחפש בחברה מצברים במחירים מיוחדים.
  2. התאימו את המצבר לסוג הרכב שלכם. כדאי לדעת שכפי שיש מספר רב ומגוון של רכבים, כך יש מספר רב ומגוון של מצברים המגיעים על פי מידת אמפר, כמובן שלא כל מצבר מתאים לכל רכב, כיוון שעל המצבר לתת כוח חשמלי לרכב, וככל שנפח המנוע גדל יותר, כך דרוש יותר אמפר.
  3. טרם רכישת מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי כדאי לדעת שלמצבר לרכב יש בדרך כלל  קיבולת של 55 עד 100 אמפר. למשאיות האמפר יהיה גבוה יותר ואף יגיע ל 200 אמפר, בעוד לקטנועים ואופנועים האמפר יהיה נמוך יותר.
  4. עניין האחריות הוא עוד פרמטר שיש לתת עליו את הדעת, הרי מצברים לרוב מגיעים עם אחריות לשנה בלבד, הם יכולים לעבוד מצוין ולאחר שנה וחצי הם מתרוקנים (במיוחד מצברים זולים של חברות לא מוכרות). אם כך, על זה נאמר מי שמשלם בזול, משלם בסוף ביוקר. זו הסיבה שמומלץ לשלם קצת יותר, וליהנות ממצבר איכותי למשך זמן רב יותר.

מחפשים מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי? טוב שהגעתם לכאן! חברת מאור מצברים מספקת מצבר לדאצ'יה סנדרו סטפווי ומגוון רחב של מצברים לכל סוגי הרכבים, מצברים לקטנועים, למשאיות ולכלי רכב חשמליים. אנו מציעים מצברים לרכב החל מ 449 שקלים, עם אחריות יצרן מלאה, שירותי אספקה מהירים ומצברים של המותגים הגדולים ביותר בארץ ובעולם.

התקשרו עוד היום ולקבלת מידע על שירות מצבר לרכב דאצ’יה סנדרו סטופוי עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית דאצ'יה: