תמיד חיפשתם חברה אמינה שתספק לכם מצבר עד הבית? הכירו את חברת מאור מצברים! יש לנו מבחר סוגי מצברים, שירות מצבר לדאצ’יה לוג’י עד הבית וצוות שרק מחכה לקריאתכם!

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב דאצ'יה לוג'י:

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לדאצ'יה לוג'י עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לדאצ'יה לוג'י התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לדאציה לוג'י

דאצ'יה לוג'י הוא בעצם מיני וואן משפחתי פופולרי מאוד בהיותו מרווח מאוד ובעל נתוני ומידות נפח תא מטען גדולים במיוחד. העיצוב החדשני והייחודי של הרכב בא לידי ביטוי גם בחלק הפנימי וגם בחלק החיצוני של הרכב, ולכן לא פלא שהרכב נמכר מאוד בישראל ובעולם. הרכב גם מגיע עם 7 מקומות, כך שהוא נהדר לאנשים המחפשים רכב גדול, נוח, מעוצב בקפידה, מכיל 7 מקומות ובמחיר לואו קוסט נמוך מאוד ביחס לרכבים של יצרנים מקבילים.

אם גם אתם התחדשתם ברכב דאצ'יה לוג'י. אתם וודאי יודעים שיש צורך להחליף מצבר לדאצ'יה לוג'י לפחות בכל שלוש שנים, הרי המצבר במשך הזמן מתרוקן, כיוון שהוא מספק חשמל לכלל המערכות ברכב, וככל שהרכב מונה מספר רב של מערכות, כך הסיכוי שהמצבר יתרוקן יהיה גבוהה יותר.

המומלצים: מצברים לדאצ'יה לוג'י (Dacia Lodgy)

  • דגמים מסויימים של דאצ'יה דורשים מצברי סטארט אנד סטופ 72 אמפר

איך שומרים על אורך החיים של מצבר לדאצ'יה לוג'י?

מצבר לדאציה לוג'ילא משנה איזה רכב יש ברשותכם, אתם וודאי מרימים את המכסה של המנוע רק כאשר הרכב מגיע למוסך או כאשר ישנה בעיה כלשהי ברכב. אבל, כדאי מאוד לדעת מה הולך מתחת למכסה המנוע שלנו ובעיקר להכיר את המצבר, את תפקידו ואת תדירות ההחלפה שלו וכמובן גם את תחזוקתו השוטפת. מצבר הנמצא מתחת למכסה המנוע הוא אחד החלקים המשמעותיים ביותר ברכב ובלעדיו אי אפשר לנסוע וגם לא להפעיל את מערכות החשמל ברכב כגון האורות, מערכת ההנעה, חלונות החשמל, מערכות מולטימדיה ועוד.

הסיבות להתרוקנות המצבר

מצבר לרכב מסוג דאצ'יה לוג'י חייב להיות תקין בכל רכב, וכמובן גם להיות מלא. אתם וודאי יודעים שאם השארתם את האורות דולקים, או את מערכת המולטימדיה דולקת, המצבר יתרוקן. אך כאמור ישנם עוד מצבים אשר יכולים לגרום להתרוקנות של המצבר, ולכן כדאי שכל בעל רכב יכיר אותם מקרוב, על מנת לשמור על המצבר. הסיבות להתרוקנות המצבר יכולות להיות מגעים רופפים, בעיות הקשורות לאלטרנטור, מחסור במים מזוקקים, מצבר מלא בקורוזיה, רצועה קרועה של המצבר ועוד. אם נשמור על תקינות המצבר, נוכל להחליפו בתדירות נמוכה יותר. כיום אורך החיים של המצבר עומד על בין שנתיים וחצי לארבע שנים, אך ככל שנשמור ונתחזק את המצבר, כך נהנה ממנו זמן רב יותר.

בדיקות תקינות, זה כל הסיפור

חשוב שכל בעל רכב ידע שבדיקות שגרתיות אצל חשמלאי לא מזיקות, ואף להיפך, הן יכולות למנוע בעיות עתידיות, במיוחד במצבר. מלבד זאת, גם הרמה של מכסה המנוע בכל חודשיים-שלושה ומילוי מים מזוקקים במצבר אף הם יכולים להיות לתועלת רבה. מפעם לפעם כדאי לבדוק את המים במצבר, כיוון שאם חסרים מים, המצבר יתרוקן מהר יותר. בכל מקרה, במידה וחלפו שלוש שנים מתאריך היצור של המצבר, כדאי להיות ערניים ולשים לב לסימנים המעידים על כך שהמצבר שבק חיים. במידה וגיליתם סימנים, דעו כי החלפת מצבר היא לא סוף העולם, במיוחד כאשר ניתן להזמין שירותי אספקת מצבר לדאצ'יה לוג'י עד הבית, ואין כל צורך לבזבז בילוי של חצי יום במוסך או אצל חשמלאי רכב.

מצברים לדאצ'יה לוג'י עד הבית (Dacia Lodgy)

נתקעת ללא מצבר לדאצ'יה לוג'י? הישארו רגועים! המצבר המתאים לרכב שלכם הוא מצבר 55 AH או 50 אמפר, אותם תוכלו למצוא בקלות אצל מאור מצברים. יש לנו מבחר מצברים זולים ומצברים במחיר מיוחד המחכים לכם. בכל מקרה, אנחנו מקפידים על שמירת מחיר הוגן.

המומחים של מאור מצברים מציעים שירותי אספקת מצברים במהירות האפשרית ומתחייבים להגיע בזמנים הקצרים ביותר. לרשותכם היצע רב של מצברים של חברת ורטה, שנפ, לכל סוגי הרכבים, וצוות מומחה המתאים לכל לקוח את סוג המצבר על פי סוג הרכב שלו ונפח המנוע. אנו מציעים מצבר לרכב החל מ 449 שקלים.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית דאצ'יה: