סיטואציה שבה המצבר פתאום חדל לעבוד היא לא נדירה בעולמנו, אולם אספקה כל כך מהירה של מצבר עד הבית דווקא כן! צוות מאור מצברים יוכל לספק לכם מצבר לדאצ’יה לוגאן עד הבית, כולל התקנה ובדיקת תקינות.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב דאצ'יה לוגאן:

מצברים לדאצ'יה לוגאן מבית START UP בקיבולת 50 אמפר החל מ- 449 ₪ 

מצברים של חברת שנפ 50 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר 50 אמפר בוש החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לדאצ'יה לוגאן עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לדאצ'יה לוגאן בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לדאציה לוגאן

בשנת 2016 החליטה חברת דאצ'יה לשווק בישראל גם רכבים משפחתיים, וזאת אחרי שמכרה טנדרים, ג'יפים ורכבים גדולים יותר. דאצ'יה לוגאן היה הרכב המשפחתי הראשון ששווק בישראל והיא מוצעת כרכב משפחתי או סטיישן עם הארכה של 14 ס"מ, בשונה מהדגמים האחרים. רכבים בסדרת דאצ'יה לוגאן מוצעים בסגנון מכירה "לואו-קוסט" המתאים למי שמעוניין ברכב משפחתי מצוין עם תג מחיר זול.

המומלצים: מצברים לדאצ'יה לוגאן (Dacia Logan)

  • דגמים מסויימים של דאצ'יה דורשים מצברי סטארט אנד סטופ 72 אמפר

כל מי שיש ברשותו רכב מכל סוג, יודע היטב כי עליו להיות ערני לגבי עניין המצבר ברכב, שהרי עליו להחליפו בכל שלוש שנים בממוצע. המצבר הוא זה שמעניק למערכות החשמליות ברכב הספק חשמלי, ולכן עליו להיות תמיד מלא ותקין. מצברים לדאצ'יה לוגאן תוכלו לרכוש במגוון מקומות, וכמובן אצלנו בחברת מאור מצברים המציעה שירות אספקת מצבר עד הבית. שירות עד הבית נחשב כיום לפופולרי ביותר, מכיוון שלא פעם אנשים נתקעים ללא מצבר וזקוקים לו באופן מיידי.

זו הסיבה שחברת מאור מצברים מעניקה שירות אספקת מצברים לדאצ'יה לוגאן עד בית הלקוח במהירות האפשרית. לרשותכם מצברים לרכב החל מ 449 שקלים, שירותי משלוח מהירים (עד חצי שעה באזור המרכז) והתקנת המצבר על ידי בעל מקצוע מומחה. ניתן להתקשר למערך ההזמנות של מאור מצברים ונציג יתאים לכם את המצבר על פי דרישות היצרן וסוג הרכב שברשותכם.

איזה מצבר מתאים כמצבר לדאצ'יה לוגאן?

מצבר לדאצ'יה לוגאןאת רכישת המצבר לרכב מומלץ לבצע רק על ידי בעל מקצוע המכיר היטב את תחום המצברים, שהרי קיימים סוגים שונים של דגמים ולכל רכב מתאים מצבר אחר. המצבר המתאים לדאצ'יה לוגאן הוא מצבר 50 אמפר או 55 אמפר, אך בחלקם יש מערכות סטראט – סטופ שצריך להתקין בהם מצבר 72 אמפר. בכל מקרה, מומלץ שלא להתקין את המצבר באופן עצמאי, גם אם יש לכם ידע בתחום, כיוון שהתקנה לא מקצועית תוכל לגרום בעיות לחלקים האחרים ברכב ואף תנודות במהלך הנסיעה.

הכירו את שלושת המותגים של המצברים המובילים בשוק:

מצברי שנפ 

שנפ נחשב לאחד המותגים המובילים והוותיקים בתחום המצברים. המותג הוא ישראלי, קיים מ 1951 ומציע ללקוחותיו מצברים אמינים, איכותיים וכאלה שמחזיקים זמן רב. כיום שנפ מחזיקה בנתח שוק גדול מאוד העומד על 45% מכלל המצברים הנמכרים לבעלי רכבים בישראל. הפופולריות של המותג נוצרה בזכות המצברים הנחשבים לאיכותיים מאוד ומגובים באחריות מירבית. מותג שנפ הישראלי מוכר את מוצריו לא רק בישראל, אלא גם במדינות רבות בעולם למגוון ספקים כמו במוסכים, חשמלאי רכב, חנויות עשה זאת בעצמך, חברות פרטיות, יצרניות רכבים וכו'.

מצברי ורטה 

מצברי ורטה הם בינלאומיים ונחשבים כיום למצברים הטובים ביותר בעולם. חברת ורטה נמנית בין יצרניות המצברים הטובות בעולם בזכות המצברים האיכותיים שהיא מספקת וגם בזכות הטכנולוגיה החדשנית של המצברים שלה. כיום החברה מוכרת את מוצריה בישראל ובעולם, בעיקר ללקוחות פרטיים, ליצרניות רכב גדולות באירופה וגם לחברות הפרטיות. על המצברים של ורטה ניתנת גם אחריות מירבית.

מצברי בוש 

חברת בוש העולמית מוכרת לנו לא רק בזכות המצברים, אלא בשל היותה יצרנית גדולה של מגוון מוצרי חשמל. המצברים של חברת בוש נחשבים ליוקרתיים ואיכותיים מאוד. בוש מציעה מבחר רחב מאוד של מצברים, החל ממצברים של 40 אמפר ועד 110 אמפר. בזכות איכות המצברים של החברה, הם הבחירה המועדפת על צרכנים בעולם.

במאור מצברים תוכלו לקבל שירות מצבר לדאצ'יה לוגאן עד הבית ומצברים החל מ 449 שקלים בלבד של המותגים הגדולים ביותר. בררו עוד היום אודות מצברים זולים ומצברים במבצעים מיוחדים שיש לנו להציע לכם.

רוצים לברר עוד פרטים? צרו קשר בהקדם ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואמין!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית דאצ'יה: