אם גם אתם נתקעתם עם מצבר לדאצ'יה ששבק לפתע, תוכלו למצוא כאן במאור מצברים שירותי אספקת מצברים עד הבית או עד למקום העבודה. אנו במאור מצברים יודעים שמקרי חירום מתרחשים דווקא בזמנים לחוצים, כאשר אנו ממהרים לפגישה חשובה, להוציא את הילד מהגן, בדרך לאירוע וכו', ולכן אנו מפעילים מערך משלוחים מהיר אשר מגיע תוך חצי שעה (החלפת מצברים במרכז) ושירות אספקת מצבר לרכב דאצ’יה מקצועי ויעיל!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב דאצ'יה:

מצברי שנפ 50 אמפר החל מ- 450 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 540 ₪ 

שירות החלפת מצבר לדאצ'יה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לדאצ'יה בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לדאצ'יה

מלבד אספקת מצבר לדאצ'יה, תקבלו גם שירות בדיקה של המצבר הקיים כדי לשלול בעיה אחרת ושירותי התקנה מקצועיים של המצבר. שירות זה הוא בהחלט נחוץ במקרים שהמצבר שבק חיים, הרי תפקידו של המצבר לספק כוח חשמל למערכות החשמליות של הרכב, וכאשר המצבר אינו תקין אין אפשרות להתניע את הרכב, האורות אינם דולקים, מערכות המולטימדיה לא פעילות וגם המזגן.

המומלצים: מצברים לדאצ'יה (Dacia)

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.
  • דגמים מסויימים של דאצ'יה דורשים מצברי סטארט אנד סטופ 72 אמפר.

איזה מצבר לדאצ'יה כדאי לקנות?

חשוב להבין שישנם דגמים רבים לדאצ'יה, ולכן כדאי להתייעץ על בעל מקצוע המומחה בתחום כדי שיסייע לכם לבחור את המצבר המתאים ביותר לסוג הרכב שברשותכם. את המצבר מתאימים לפי סוג הרכב, השנתון, נפח המנוע וכו'. לרוב, מצבר לדאצ'יה יהיה מצבר 50 אמפר או 55 אמפר ובחלקם יש מערכות סטראט סטופ המצריכות מצבר 72 אמפר.

על מה חשוב לשים דגש ברכישת מצבר לדאצ'יה?

התאמה מקצועית 

מצבר לדאציהאת המצבר יש להתאים בקפידה לסוג הרכב שברשותכם. כיום קיימים דגמים רבים של מצברים, ואפילו מצבר שמתאים למותג מסוים (כמו מצברים לדאצ'יה המיוצרים עבור דגם זה ספציפית), אך לנפח מנוע שונה. זו הסיבה שעליכם לקנות מחברה אמינה המעסיקה בעלי מקצוע אשר מומחים בהתאמת מצברים לרכב.

מותג המצבר, היצרנית ומה שבינהם

ידוע כי למצבר יש תפקיד חשוב ברכב, ולכן בחרו רק מצבר של מותג מוכר, כך תוכלו ליהנות ממנו למשך שנים רבות. המותגים המובילים בארץ ובעולם הם – בוש, שנפ וורטה ועוד. המותגים הללו נחשבים לאמינים ואיכותיים ומוכרים אותם ליצרניות רכב בכל העולם. דבר נוסף, חשוב לשים לב לארץ היצור של המצבר, ולהעדיף להתרחק ממותגים ומצברים זולים, או מצברים במבצע שאינם מחזיקים זמן רב.

התאמת המצבר לנפח המנוע: זכרו שנפח המנוע יכול להשתנות גם באותו הדגם, לפי השנתון. 

הנפח ועוצמת המנוע של הרכב משפיע מאוד על הקיבולת המצבר הדרושה לרכב שלכם. כדאי לדעת שישנם רכבים קטנים הדורשים אמפר נמוך, למשל מצבר מתאים לקיה פיקנטו יהיה בעל קיבולת של 40 אמפר, וטנדרים וג'יפים הדורשים אמפר גבוה. בכל מקרה, טרם הרכישה מומלץ לבדוק את המלצות היצרן של הרכב שלכם. את ההמלצות תוכלו למצוא בספר הרכב או באינטרנט וכך לרכוש מצבר התואם לדרישות היצרן.

 להזמין מחברה המציעה מצבר עד הבית והגעה במקרי חירום

לא מעט פעמים אנשים לא שמים לב אל הסימנים אשר מראים כי המצבר הולך לשבוק חיים, ולכן כדאי לדעת שכיום ניתן למצוא חברות המספקות הגעה במקרי חירום. חוק מרפי אינו פוסח על אף אדם, ותמיד מקרי חירום קורים לנו כאשר אנו לא מוכנים אליו או ממהרים במיוחד למקום מסוים, ולכן תוכלו לקבל שירות אספקה והתקנה של המצבר במהירות האפשרית 24/7.

מחפשים מצבר לדאצ'יה עד הבית? הגעתם למקום הנכון! חברת מאור מצברים מציעה מבחר גדול של מצברים זולים לרכב של המותגים המובילים בארץ ובעולם. לרשותכם הזמנת שירות מהיר ומקצועי. אנו במאור מצברים מציעים עד 30 דקות הגעה, ומספקים מצברים במחירים אטרקטיביים – מצבר החל מ-449 ₪.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית דאצ'יה: