המצבר לא עובד? חצי עשה ואנחנו אצלכם! צרו איתנו קשר ובדקו לגבי שירות מצבר לטויוטה פריוס פלוס עד הבית. זמן ההגעה שלנו מהיר, ההתקנה יעילה ומתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים במחירים הוגנים. מצברים לטויוטה פריוס פלוס מזמינים רק ממאור מצברים!

מחיר הוגן עבור מצבר לרכב טויוטה פריוס פלוס:

מצברי סטארט אפ 40 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 40 אמפר לטויוטה פריוס פלוס מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי BOSCH לטויוטה פריוס פלוס מ-570 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לטויוטה פריוס פלוס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לטויוטה פריוס פלוס התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה פריוס פלוס

מה זה מצבר לרכב?

מצבר הרכב הוא החלק האחראי על ייצור החשמל הראשוני והוא זה שמספק את החשמל למערכות הרכב המקבילות לאלו השייכות למערכת הדלק. בין מערכת החשמל לדלק ברכב קיימים קשרים רבים, אולם בכל הנוגע לעניינו, ברכבים רגילים – לא ניתן לנסוע או אף להתניע את הרכב כשהמצבר תקול.

כיצד יודעים שיש תקלה במצבר מבעוד מועד?

ראשית, למצבר יש מגוון דרכים להראות לנו שקיימת תקלה לפני שהוא שובק חיים סופית, כמו תקלה במערכת המחוונים, האורות, מערכת השמע וכמובן תקלה ביכולת או בקלות ההתנעה. אולם, יש לציין שקיימות פעמים בהן המצבר כבר עשה את שלו ומדובר בבלאי על בסיס "גיל" המצבר. במקרה כזה, ההמלצה היא פשוט להחליף את המצבר הישן בחדש.

מצברים מומלצים לטויוטה פריוס פלוס (Toyota Prius Plus)

איזה מצבר מתאים לטויוטה פריוס פלוס?

מצבר אשר יתאים לרוב לדגם שלכם הוא מצבר 40 אמפר, אולם יש לבדוק את העניין בהתאם לשנתון הרכב שלכם. הסיבה לכך היא, שפעמים רבות דגמים זהים של מכוניות יכולים להזדקק למצברים מעט שונים מבחינת הקיבולת או סוג המצבר, בהתאם לשיפורים שונים בנפח המנוע, טכנולוגיית עצירה או שימוש באנרגיה ברכב ועוד.

בכל אופן, חשוב שתדעו שמצבר 40 אמפר הוא די סטנדרטי, ביחס למכוניות פרטיות קטנות יחסית. מכוניות משפחתיות בדרך כלל צריכות מצבר בקיבולת של 40 אמפר עד מצברים של 80 אמפר. למעלה מזה מדובר כבר על רכבים גדולים יותר.

אילו סוגי מצברים קיימים?

  • מצברי חומצה-עופרת – אלה מצברים המכילים חומצה, לוחות עופרת ומים מזוקקים. המצברים הללו הם הנפוצים ביותר והבסיסיים.
  • מצברי ג'ל – מצברי המכילים ג'ל במקום החומצה. הם איכותיים ועמידים יותר, אך אינם מתאימים לכל דגמי הרכבים הקיימים בשוק.
  • מצברי סטארט אנד סטופ (Start & Stop) – מצברים המותאמים למערכת כיבוי והתנעה של המנוע בכל פעם שהרכב עוצר עצירה מלאה (למשל בעומסי תנועה וכדומה). כמו כן, מדובר במצברים שנועדו לתמוך בטכנולוגיות מתקדמות נוספות.
  • מצברי פריקה עמוקה – מדובר במצבר שלא ייעודי לרכבים הדורשים התנעה עוצמתית ובזמן קצר, אולם מדובר במצברים עוצמתיים מאוד.

מה חשוב לדעת בעת בחירת מצבר לטויוטה פריוס פלוס ולדגמים נוספים?

מצבר לטויוטה פריוס פלוסכדי לדעת מה סוג המצבר וקיבולת המצבר המתאימה לדגם שלכם, תוכלו להסתכל בספר הרכב. חשוב לבדוק, מהן המידות של המצבר הדרוש, מהו מתח ועוד. כאשר אתם בוחרים את המצבר עצמו, זכרו לפנות לחברה אמינה בתחום המצברים, אשר תוכל לספק לכם מצברים זולים מחד, אך איכותיים ומשתלמים מאידך. ייתכן שלדגמים מסוימים יתאימו כמה סוגי מצברים של חברות שונות, כך שתוכלו להשוות ביניהם ולהחליט על העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

היתרונות של מאור מצברים בשירות עד הבית

אצלנו במאור מצברים, איכות השירות היא במקום הראשון. לכן, נשמח לייעץ לכם ולסייע לבחור מצבר איכותי לטויוטה פריוס פלוס מכל שנתון. המצברים שלנו הם ברמה הגבוהה ביותר, המיוצרים על ידי חברות מובילות, כמו שנפ, וורטה, סטארט אפ ועוד. מצברים אלו הם מותאמים לאקלים הישראלי ועמידים מאוד בתנאי חום ולחות. כאמור, נוכל לספק לכם מצבר עד הבית בזמן הגעה קצר מאוד, כדי שלא תצטרכו לחכות זמן רב.

מעוניינים בשירות החלפת מצבר עד הבית? מחפשים אחר מצבר איכותי? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

לקוחות שלנו מספרים

דגמי טויוטה נוספים: