כאשר מצבר 55 אמפר לשברולט אופטרה שלכם שובק חיים ביום בהיר אחד זו לא סיבה להיכנס ללחץ או לפאניקה מיותרת. פשוט מתקשרים למאור מצברים ואנחנו מספקים לכם במהירות הבזק מצבר חדש ישירות לבית, על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם – וכל זאת במחירים אטרקטיביים וזולים.

מצבר לשברולט אופטרה במחיר מיוחד במאור מצברים:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצברים לשברולט אופטרה תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר לשברולט אופטרה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לשברולט אופטרה בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט אופטרה

מצבר לשברולט אופטרה – מה כל בעל רכב צריך לדעת?

לא כל בעלי הרכב יודעים מהו תפקיד המצבר, ועל איזה חלקים ברכב הוא שולט. לעיתים ידע זו הוא חיוני, ויכול לתת אינדיקציה מוקדמת על תקלות שונות שעלולות להתרחש כמו לדוגמה, מצבר שעומד ל״סיים את חייו״. נסביר בקצרה מהו תפקיד המצבר ולמה הוא מרכיב כל כך חשוב בכל רכב. המצבר הוא חלק אינטגרלי מהרכב עצמו שהופך אנרגיה כימית לחשמל. המצבר אחראי, מעבר לפעולה החשובה של הפעלת הרכב, על אספקת החשמל לאורות הרכב, לווישרים, הפעלת המזגן, על מערכות המולטימדיה, כמו הרדיו ומערכות הניווט המובנות ברכב. כאשר שמים לב שיש בעיות חוזרות ונשנות עם הטענת הרכב, או במידה והמזגן לא מקרר את הרכב כמו שצריך, זהו סימן לכך שיש בעיה במצבר וצריך להחליפו במהירות. חשוב לציין כי מצברים לרכב שברולט אופטרה מחזיקים מעמד בין שנתיים לשלוש שנים בלבד. רצוי להסתכל על המצבר כדי לראות מתי הוא הותקן במכונית, כך ניתן לדעת פחות או יותר מתי הגיע הזמן להחליפו.

מצברים מומלצים לשברולט אופטרה (Chevrolet Optra)

מצברים בשברולט אופטרה – אילו גורמים יכולים לגרום לנזק?

בעיקרון מצברים, אם הם לא נפגעו כתוצאה מתאונה, והם נרכשו מאחת החברות האמינות בשוק, יכולים להחזיק מעמד בין שלוש לארבע שנים. עם זאת, הם לא עמידים בפני כל דבר, ומושפעים באופן ישיר מההתנהלות של בעל הרכב, מרעידות שונות בכביש, ממזג האוויר – כמו מצבי חום או קור קיצוניים (עניין רלוונטי במיוחד בארץ, בה ברוב ימות השנה חם מאוד) ועוד. בעלי רכב שלא נוסעים באופן קבוע עם הרכב או משתמשים בו לנסיעות קצרות בלבד, יכולים לקצר את חייו של המצבר גם כן, מכיוון שהמצבר נטען במהלך הנסיעה ברכב. למי שלא מעוניין למצוא את עצמו ביום בהיר אחד ללא מצבר פעיל, אנו ממליצים בחום ללכת פעם בחצי שנה למכונאי או לחשמלאי רכב ולבדוק את המצבר, כך אפשר לקבל ממנו אינדיקציה על מצבו של המצבר והאם הוא רואה צורך בהחלפה או מבחין בסימני קורוזיה / מחסור במים מזוקקים.

איזה מצבר מתאים לשברולט אופטרה?

מצבר לשברולט אופטרהכשאנחנו מדברים על מצבר לשברולט אופטרה חשוב לדעת שלרב מומלץ לרכוש מצבר של 55Ah (מצבר בצד שמאל). אנחנו במאור מצברים ממליצים לקהל לקוחותינו לרכוש מצבר מקורי אך ורק מאחת מיצרניות המצברים המובילות בשוק כמו: וורטה או שנפ. מצברים אלה הוכיחו את עצמם כאמינים ועמידים, וברכישה שלהם מקבלים אחריות יצרן הנעה בין 12 ל-24 חודשים. מומלץ לא להתפשר ברכישת מצבר חדש אלא לקנות מראש מצבר איכותי. אצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש מצבר חדש החל מ-449 ש״ח בלבד! אם אתם מעוניינים לראות את המחירים של המצברים השונים לשברולט אופטרה, אתם מוזמנים לעיין במחירון המצברים המעודכן שלנו באתר ולערוך השוואת מחירים בקלות. אנו מציעים מחירים משתלמים באופן קבוע על כל מגוון המצברים!

מאור מצברים – שירות מהיר, מקצועי ואדיב בכל אזור המרכז!

כאשר מחליפים מצבר תקול במצבר חדש ברכב שלכם  – לא כדאי להתפשר, אלא לעבוד מול הצוות המקצועי ביותר שיוכל לתת לכם את המענה ההולם עם הידע הנכון. אנחנו במאור מצברים שמנו לנו למטרה: לספק לקהל לקוחותינו באזור המרכז את השירות הטוב והמהיר ביותר. אם נתקעתם ללא מצבר, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ואנחנו נגיע אליכם במהירות, תוך 30 דקות עם מצבר לשברולט אופטרה חדש ומקורי לרכב שלכם. כבר למעלה מ- 15 שנה שאנחנו מספקים בסניף התל אביבי שלנו מגוון רחב של מצברים לרכבים, אופנועים, קטנועים, מצברים לאופנועי ים, ומשאיות, עם מגוון גדול של כוחות אמפר: 55 אמפר, 60 אמפר, 50 אמפר ועוד. אנו מספקים שירות מהיר ומקצועי באזור תל אביב ובערים הסמוכות לה כמו: יבנה, מודיעין, רחובות, נס ציונה ועוד. אם יש לכם שאלות בנוגע למצברים, או אם אתם זקוקים לייעוץ נוסף בנושאי מצברים בכלל, נשמח לתת לכם מענה בכל עת!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית שברולט: