הסוואנה שלך לא מניעה? בטח המצבר שבק חיים, אך אין כל צורך להיכנס ללחץ מיותר! אנשי השירות של מאור מצברים עובדים מסביב לשעון ויספקו לך במהירות האפשרית מצבר חדש במסגרת שירות החלפת מצבר לשברולט סוואנה עד הבית!

מצבר לשברולט סוואנה במחיר מיוחד:

מצבר בוש 70 אמפר החל מ- 639 ₪ (שנתיים אחריות)

מצבר VARTA בקיבולת 70 אמפר החל מ- 630 ₪

מצברי שנפ 70 אמפר החל מ- 600 ₪

שירות החלפת מצבר לשברולט סוואנה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לשברולט סוואנה עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט סוואנה

מזמינים מצבר לשברולט סוואנה בצ'יק אצל מאור מצברים

אצל מאור מצברים הכל הרבה יותר פשוט, המוטו שלנו הוא – מזמינים מצבר בצ'יק, ומקבלים מצבר חדש במהירות ובחיוך! ממש ככה! מצבר הוא אחד החלקים הנחשבים ל"נפיצים" ביחס לחלקים אחרים ברכב, מכיוון שהם ממהרים לשבוק חיים בכל שלוש שנים בממוצע. אבל לא רק, אם שכחתם את האורות דולקים, או כל מכשיר חשמלי אחר, המצבר פשוט יתרוקן ולא תמיד ניתן יהיה למלא אותו, פשוט תצטרכו להחליף לחדש. אבל היי… אין כל צורך להיכנס ללחץ, כי אצל מאור מצברים תקבלו שירות מהיר של החלפת מצבר לשברולט סוואנה על ידי מומחים!

מצברים מומלצים לשברולט סוואנה (Chevrolet Savana)

שברולט סוואנה – רכב מסחרי חזק עם אופי

שברולט סוואנה היא מסחרית חזקה ונחשקת, כזאת שמציעה את כל היתרונות הבולטים ברכב אחד, מסחרי, מעוצב וכזה שכל עסק יציב חייב. הטכנולוגיה של סוואנה מעלה בקלות עסקים כמה רמות למעלה, עם שפע של מקום אחסון וטכנולוגיה מתקדמת ועוצמתית. שברולט סוואנה לא בכדי נחשבת למסחרית החזקה ביותר, אלא הרבה בזכות המפרט המרשים שלה, עוצמה חזקה של 181 כוחות סוס ועוד נתון מרשים של- 51 קג"מ עם -2,000 סל"ד. תיבת ההילוכים של הסוואנה בדגמים החדשים מגיעה עם 8 הילוכים, ואפילו חסכונית בדלק ב- 30% פחות מהדגמים הישנים יותר. כל אלה בהחלט מאפשרים לעסקים ליהנות מסביבת עבודה אפקטיבית.

איזה מצבר מתאים לשברולט סוואנה?

רכב עוצמתי כמו שברולט סוואנה, חייב גם מצבר עוצמתי, ולכן מצבר מומלץ לשברולט סוואנה הוא מצבר בקיבולת של 70 אמפר. חשוב להבין שרכב של 181 כוחות סוס, חייב התאמה מדויקת של מצבר, ולכן טוב תעשו אם תתייעצו עם מומחה שיכול לסייע לכם בהתאמת מצבר לשברולט סוואנה. אגב, ברכבי סוואנה החלפת מצבר נפוצה מאוד, מכיוון שלא פעם משאירים בטעות ברכבים מסחריים משהו דולק ברכב שמרוקן את המצבר, ולכן צריך להקפיד פי כמה וכמה.

כמה עולה מצבר לשברולט סוואנה?

אצל מאור מצברים תוכלו למצוא מצברים לשברולט סוואנה של המותגים הגדולים ביותר וגם אחריות מלאה על כל מצבר שתרכשו! במאור מצברים מחיר מצבר לשברולט סוואנה מתחיל ב – 600 שקלים וכמובן ניתן להזמינו בשירות עד הבית עם הגעה מהירה של חצי שעה. אצלנו תמצאו את המצברים האיכותיים ביותר של המותגים הגדולים כמו שנפ, בוש, ורטה, סטארט אפ ועוד.

מזמינם מצבר לשברולט סוואנה ומקבלים שירות מהיר!

הזמנת מצבר אצל מאור מצברים היא לא משימה מורכבת! רק אצלנו תקבלו שירות החלפת מצבר לשברולט סוואנה עד הבית, ועם אנשי מקצוע מיומנים, מוסמכים וכאלה שעובדים מכל הלב ועם חיוך גדול! אז נותר לכם לחייג ממש עכשיו וליהנות משירות מהיר.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית שברולט