שברולט קרוז שלך לא מניעה? כן… זה קורה לכולם וזה מבאס בטירוף, אבל אין צורך להיכנס ללחץ, בטח אם יש צורך רק להחליף מצבר. המומחים של מאור מצברים יגיעו אליך תוך חצי שעה ויבצעו החלפת מצבר לשברולט קרוז במקצועיות!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב שברולט קרוז:

מצברי שנפ 66 אמפר החל מ- 600 ₪

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪

שירות החלפת מצבר לשברולט קרוז עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לשברולט קרוז שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט קרוז

הכי משתלם לקנות מצבר לשברולט קרוז במאור מצברים!

לא משנה מה הסיבה לכך שהתרוקן המצבר… אולי השארתם את האורות דולקים או שחלפו שלוש שנים והמצבר שבק חיים… אנחנו במאור מצברים מגיעים עד הבית ומספקים מצבר לשברולט קרוז, של המותגים הגדולים בארץ ובעולם. החברה מחזיקה צוות מקצועי במתכונת 24/7 המגיע לכל לקוח ולכל מקום במהירות האפשרית. כדי לוודא שאכן מדובר במצבר שהתרוקן, איש השירות יבצע דיאגנוזה למצבר הקיים ויוודא האם מדובר במצבר ששבק חיים. ובמידה ואכן אבחן זאת – הוא יחליף למצבר חדש במהירות שיא.

מצברים מומלצים לשברולט קרוז – Chevrolet Cruze

שברולט קרוז – רכב משפחתי עם נוכחות חזקה

שברולט קרוז הוא אחד מרכבי המנהלים הנמכרים של שברולט, הרבה בזכות המראה היוקרתי שלו, המרווח הפנימי והעיצוב הייחודי שבהחלט בולט על הכביש. בשנת 2015 השיקה שברולט את הדור השני של רכבי שברולט קרוז, שבהחלט זכה לפופולריות, עם בונוס של מכלולים חדשים שהוטמעו בו. הדגם מגיע בשתי גרסאות קלאסיות: סדאן והאצ'בק. המנוע והביצועים של הקרוז מרשימים מאוד, ולא בכדי היא נחשבת משפחתית חזקה ובאותה נשימה חסכונית בדלק. גם נוחות הנהיגה בולטת בקרוז והתמורה למחיר שלה הוגנת מאוד.

איזה המצבר מתאים לשברולט קרוז?

מצבר מומלץ לשברולט קרוז הוא מצבר של 55 אמפר, או 66 אמפר, תלוי כמובן בנפח המנוע ושנתון הרכב. אולם כדי שלא תרכשו מצבר שאינו תואם, ואולי יעשה נזק לרכב, העדיפו להתייעץ עם איש מקצוע המכיר את התחום, או בדקו בספר של יבואן הרכב.
אופציה נוספת ובטוחה יותר היא להתקשר למומחים של מאור מצברים ולהיעזר בצוות בהתאמת מצבר לשברולט קרוז. אז לא משנה איפה נתקעתם ללא מצבר – בבית, בעבודה, בקניון או בכל מקום אחר, המומחים של מאור מצברים יגיעו עד אליכם ויבצעו החלפה למצבר חדש.

כמה עולה מצבר לשברולט קרוז?

פחות ממה שחשבת! רק במאור מצברים תוכלו לקבל מצברים לשברולט קרוז במחירים אטרקטיביים במיוחד, עם אפשרות של הגעה מהירה עד אליכם תוך כחצי שעה מרגע הקריאה! אצל מאור מצברים תמצאו מצבר לשברולט קרוז במחיר החל מ-449 שקלים, תלוי כמובן בסוג המצבר וקיבולת האמפר שלו.

מזמינים שירות, ומקבלים מצבר לשברולט קרוז עד הבית רק אצל מאור מצברים!

מזמינים בצ'ק ומקבלים בצ'אק! כן ממש ככה. מאור מצברים היא חברה לאספקת מצברים, כך שתוכלו להזמין ממש עכשיו שירות החלפת מצבר לשברולט קרוז עד הבית, וליהנות ממצבר חדש. אז, אל תזמינו גרר, אל תיכנסו לפאניקה מיותרת ואל תנסו לתקן לבד או לגעת במצבר, פשוט הזמינו את המומחים שיבצעו החלפה מהירה של המצבר!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית שברולט