כשהמצבר לא עובד באופן פתאומי, אתם זקוקים לפתרון מהיר. עם מאור מצברים אתם יכולים להיות רגועים כי אנחנו מספקים לכם מצבר חדש ומקורי עד הבית, על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם. והדבר הטוב ביותר? – כל זאת במחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד!

מצבר לשברולט קפטיבה במחיר מיוחד:

מצבר 80 אמפר מבית שנפ מ-600 ₪

מצברי BOSCH לשברולט קפטיבה מ-639 ₪ (שנתיים אחריות)

מצברי VARTA לשברולט קפטיבה מ-630 ₪

שירות החלפת מצבר לשברולט קפטיבה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לשברולט קפטיבה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט קפטיבה

מצברים לשברולט קפטיבה – מה עושים כשהם מתקלקלים?

המצבר לשברולט קפטיבה הוא בעצם ה״לב״ של הרכב כשתפקידו המרכזי הוא התנעת הרכב והפעלת כל המערכת החשמלית שלו. בעזרת החשמל ניתן להפעיל את החיישנים השונים ברכב (כמו מד הדלק), ווישרים, אביזרי מולטימדיה כמו הרדיו או מערכת הניווט המובנית הרכב, הפעלת המזגן, התאורה והאורות. לכל מצבר יש כוח אמפר, המוגדר על ידי היצרן של הרכב באופן ספציפי. רכבים קטנים יזדקקו למצבר עם כוח אמפר קטן יחסית, הנע בסביבות ה-50 אמפר, בעוד שמכוניות גדולות, כמו רכבי מנהלים לדוגמה, יכולים להגיע לכוח אמפר של 80 ואף 100 כוח אמפר לשעה. כשהמצבר מתקלקל, מה שיכול להתרחש כתוצאה של גורמים שונים, משמעות הדבר הוא שלא ניתן להתניע את הרכב כלל ויש צורך בהחלפה מידית של המצבר.

מצברים מומלצים לשברולט קפטיבה (Chevrolet Captiva)

איך שומרים על מצבר תקין בשברולט קפטיבה?

יש לדעת כי אורך החיים של המצבר הוא בממוצע שנתיים עד ארבע שנים בלבד. על כל מצבר מצוין תאריך הייצור שלו, כך שניתן להעריך בקלות מתי הגיע הזמן להחליף את המצבר. עמידות המצבר מושפעת בין השאר מגורמים שונים שיכולים להשפיע על קיצור החיים של המצבר באופן משמעותי כמו לדוגמה: חום או קור קיצוני. מזג האוויר בישראל, במיוחד בקיץ, יכול להגיע לארבעים מעלות ויותר, מה שבהחלט יכול לגרום לנזק למצבר ולהשפיע על תפקודו התקין. לכן יש להקפיד במיוחד על בדיקת התקינות של המצבר אחת לחצי שנה מול איש מקצוע, כדי להימנע מתקלות לא נעימות – כמו מצבר שמפסיק לפעול באופן פתאומי. נקיטת אמצעים כמו כיבוי המזגן והאורות כשהמנוע לא עובד, יסייעו לשמירה על מצבר תקין לאורך זמן.

איזה סוגי מצברים מתאימים לשברולט קפטיבה?

מצבר לשברולט קפטיבהלכל רכב ודגם יש את המצבר שמתאים לו באופן ספציפי ולא ניתן להתקין בו מצבר אחר, מה שיגרום לתקלה. ברכב מסוג שברולט קפטיבה ניתן להתקין מצברים של 70 או 80 אמפר, שהם מצברים גדולים במיוחד. לפני שניגשים לרכוש מצבר לשברולט קפטיבה, צריך לדעת בראש ובראשונה איזה סוג של מצבר לרכוש, מכיוון שהמבחר הוא עצום, אך לא כל מותג מייצר מצברים איכותיים. אצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש מצבר מתאים לרכב אך ורק מיצרניות המצברים המובילות בשוק, הנחשבות לאמינות ביותר, כמו למשל: וורטה או שנפ . מצברים אלה הוכיחו את עצמם כחזקים ועמידים בפני רעידות, נזילות ופגעי מזג האוויר, וברכישה שלהם מקבלים אחריות יצרן הנעה בין 12 ל-24 חודשים. המחירים של המצברים משתנים בהתאם לסוג המצבר והחברה שמייצרת אותו. אם אתם מעוניינים לראות את המחירים של המצברים השונים לשברולט קפטיבה אתם מוזמנים לעיין במחירון המצברים המעודכן שלנו באתר – ולערוך השוואה בקלי קלות. רק נציין שאצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש מצבר חדש החל מ-600 ש״ח בלבד!

רוצים לרכוש מצבר לשברולט קפטיבה? פנו אלינו למאור מצברים!

אנו מובילים בתחום אספקת המצברים כבר למעלה מ-15 שנה. אנו מוכרים מצברים מכל הסוגים לקהל לקוחותינו בסניף שלנו בתל-אביב ובכל ערי המרכז. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים חדשים או משומשים, מצברים לאופנועים, למשאיות, קטנועים וקולנועיות, וכל זאת במחירים זולים ומשתלמים לכל כיס. אנו מספקים מצברים של שנפ 66 אמפר, מצברים של וורטה עם 45 אמפר, מצבר לקטנוע 50 סמ״ק, או מצברים של בוש – אצלנו תמצאו את מבוקשכם בקלות.

שירות אדיב ומהיר לקהל לקוחותינו

לנו במאור מצברים חשוב מאוד שתהיו מרוצים מהשירות שלנו ומהמצברים שאנו מספקים לכם, ואנחנו יודעים שאתם זקוקים לצוות מיומן שייתן לכם מענה מהיר, אדיב ומקצועי. אם נתקעתם ללא מצבר באופן פתאומי, התקשרו אלינו ואנחנו נספק לכם מצבר חדש לשברולט קפטיבה עד הבית תוך 30 דקות הגעה מרגע ההזמנה. השירות שלנו כולל גם את התקנת המצבר החדש ובדיקה מקיפה שלו על מנת לוודא שהכל תקין ועובד כראוי, כדי שתוכלו ליהנות מנסיעה בטוחה.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית שברולט: