כשהמצבר של השברולט ספארק שלכם מראה לעיתים קרובות סימני חולשה, אין צורך להיכנס לפאניקה. התקשרו בכל עת למאור מצברים לצורך החלפת המצבר שלכם. הצוות המנוסה שלנו יגיע אליכם במהירות רבה עם מצבר לשברולט ספארק, ואתם תקבלו מוצר אמין במחיר אטרקטיבי, זול והוגן – מבלי להתפשר על האיכות!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב שברולט ספארק:

מצבר סטארט אפ 50 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 50 אמפר לשברולט ספארק מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי BOSCH לשברולט ספארק מ-529 ₪ (שנתיים אחריות)

מצברי VARTA מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לשברולט ספארק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לשברולט ספארק התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט ספארק

מה תפקידו של המצבר ברכב?

המצבר בשברולט ספארק הוא קופסה העשויה פלסטיק שבתוכה נמצאים נוזלים של עופרת וחומצה, שביניהם נמצאים לוחות חשמל שמעבירים זרמים חשמליים לרכב. המצבר נטען כשהרכב מופעל, והוא חלק אינטגרלי ממנו – ה״לב״ של המכונית בדיוק כמו המנוע, מכיוון שבלי המצבר לא ניתן להתניע את הרכב כלל. אך מעבר לכך, ובמיוחד בעשר שנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה, המצבר אחראי על אספקת חשמל לכל האביזרים בשברולט ספארק: בין אם מדובר על הפעלת התאורה, המזגן, הרדיו, מערכות המולטימדיה השונות כמו מערכת ה- GPS, חיישנים, מחוונים, מערכות האזעקה ועוד. מצברים לשברולט ספארק ניתן לרכוש עם אמפר 50, מה שנחשב לכוח אמפרז׳ בינוני.

מצברים לשברולט ספארק (Chevrolet Spark) מומלצים

מצבר לשברולט ספארק לא מטעין את הרכב – מה עושים?

לצערנו, מצברים שמסיימים את תפקידם באופן פתאומי זה מצב שקורה להרבה בעלי רכב, לא משנה איזה מצבר יש ברשותם או איזה רכב הם מחזיקים. מכיוון שמצברים לא מחזיקים בדרך כלל מעמד יותר מארבע שנים, מי שלא בודק מראש מתי המצבר הנוכחי בשברולט ספארק שלו הותקן, יכול למצוא את עצמו בפתאומיות עם מצבר חלש שעלול לסיים את חייו באופן לא צפוי. מצב זה עלול להיות לא נעים, במיוחד אם ממהרים בדיוק לעבודה, לאסוף את הילדים מבית הספר או באמצע יום סידורים לחוץ במיוחד. אולם, מומחי מאור מצברים עומדים לשירותכם בייחוד עבור מקרים כאלה, עם מלאי עדכני של מצברים המתאימים לכל סוגי הרכבים בארץ, וצוות מיומן שישמח לתת לכם מענה באשר לסוג המצבר ושאר המאפיינים שיתאימו לרכב שלכם!

איך ניתן לשמור על מצבר תקין לאורך זמן?

מצבר לשברולט ספארקגם אם הוחלף מצבר לשברולט ספארק, זה לא אומר שניתן לשכוח ממנו עד הפעם הבאה שהוא מתקלקל או מראה סימני חולשה מתקדמים, כמו בעיות בהתנעה או קירור לא טוב של המזגן. יש להקפיד במהלך הזמן על תקינות המצבר, במטרה שהוא יחזיק מעמד כמה שניתן. זה ידוע שתנאי מזג האוויר בישראל משפיעים לרעה על מצברים רבים, במיוחד בחודשי הקיץ, כשהטמפרטורות מגיעות לפעמים עד 40 מעלות – לכן מומלץ להקפיד על בדיקה שגרתית אצל טכנאי במוסך, שיבדוק אחת לחצי שנה את מצב המצבר, ויוכל לתת אינדיקציה על מצבו, כמו לדוגמה לזהות נזילות, קורוזיה או מחסור במים מזוקקים.

כמה עולה מצבר לשברולט ספארק של 50 אמפר?

המחירים למצבר 50 אמפר משתנים בהתאם לסוג או אופי הרכב, השנתון של הרכב, והחברה המייצרת אותו. כאן במאור מצברים תוכלו לרכוש מצברים במחיר מדהים, המתחיל ב-449 ש״ח. אנו מציעים ללקוחותינו מדי פעם מבצעים ומחירים אטרקטיביים ביותר. בנוסף, אנו מאפשרים למי שרוצה להשוות מחירים, לעיין במחירון המחירים המעודכן שלנו המופיע באתר, כך ניתן לראות בקלות את טווח המחירים של היצרניות השונות. יש לציין כי אנחנו עובדים אך ורק עם החברות המורשות בשוק, המספקות מצברים איכותיים, אמינים וטובים: שנפ או וורטה . מעבר לכך, בקניית מצבר חדש ומקורי, מקבלים תעודת אחריות יצרן בין 12 ל- 24 חודשים.

מצבר לשברולט ספארק עד הבית – הזמינו עכשיו ממאור מצברים

אנחנו מספקים בכל אזור המרכז מצברים איכותיים לקהל לקוחותיו המתרחב. יש לנו מצברים מכל הסוגים, שיכולים להתאים לכל רכב בארץ ובייחוד – גם לדגמים עדכניים. מעבר לכך, האיכות האמיתית שלנו מתבטאת בצוות המיומן שלנו שאר ישמח לתת לכם מענה מהיר בכל שאלה הקשורה למצברים או להתאמת המצבר לרכב. נוכל לספק לכם את המצבר במהירות, עם שירות מצבר עד הבית ובנוסף, להתקין לכם אותו. בקיצור – צוות מאור מצברם נותן לכם מענה כולל מא’ ועד ת.

זקוקים לשירות מצבר עד הבית עוד היום? התקשרו למאור וקבלו הצעת מחיר משתלמת למצבר לשברולט ספארק שתפור לרכבכם מכל הבחינות!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית שברולט: