שברולט אבאו שלך לא מניעה? יש סיכוי גדול שהמצבר שבק חיים, אבל רגע לפני, חשוב לבדוק את התוקף של המצבר. במידה וחלפו שלוש שנים – הזמן עכשיו שירות מצבר לשברולט אבאו עד הבית אצל מאור מצברים.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב שברולט אבאו:

מצבר 55 אמפר לשברולט אבאו מבית Schnapp מ-450 ₪

מצברי וורטה 55 אמפר מ-630 ₪

שירות החלפת מצבר לשברולט אבאו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לשברולט אבאו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט אבאו

הכי קל ונוח להזמין מצבר לשברולט אבאו אצל מאור מצברים!

מצבר הוא למעשה הסוללה של הרכב, וכאשר הסוללה מתרוקנת יש צורך להחליף לחדש, ממש כמו כל מוצר חשמלי המופעל על ידי סוללות. רק שבמקרה של מצבר לשברולט אבאו או כל דגם אחר, יש להחליף מצבר כל שלוש שנים בממוצע. אולם, ישנם מקרים חריגים בהם המצבר מתרוקן, לדוגמה אם השארתם בטעות את האורות דולקים ברכב, אם המערכת האזעקה הייתה פעילה ורוקנה את המצבר ובמקרים נוספים. בכל מקרה, אין צורך להיכנס ללחץ מיותר, כי ניתן להחליף מצבר במהירות אצל מאור מצברים ולהמשיך כרגיל בשגרת היום יום.

מצברים מומלצים לשברולט אבאו (Chevrolet Aveo)

שברולט אבאו – קטנה, קומפקטית ועושה את העבודה

שברולט הוא מותג אמריקאי הנמכר ביותר בעולם, עם שלל דגמים וקטגוריות, כדוגמת רכבי מנהלים, בינוניות, קטנות, ג'יפים ומסחריות. לא בכדי הסלוגן של שברולט הוא "חזק על גלגלים", כיוון שהדגמים של המותג חזקים מאוד ועם ביצועים מעולים. נחזור לשברולט אבאו, רכב קטן וקומפקטי עם ביצועי מנוע חזקים, אבזור ברמה גבוהה, גימור נקי וחסכוני מאוד בדלק. כל אלה גורמים לשברולט אבאו להיות רכב נחשק מאוד בקטגוריית סופר מיני, ובמיוחד שברולט אבאו 5 המגיע בשנתונים 2004-2010.

איזה מצבר מתאים לשברולט אבאו?

מצבר מומלץ לשברולט אבאו הוא מצבר עם הספק של 55 אמפר פלוס שמאל. אולם, כמו בכל דבר בחיים, כדאי מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע ולא למהר לרכוש מצבר חדש שאולי לא יתאים במדויק לנפח המנוע והדגם הספציפי של הרכב שלכם. חשוב להבין שלכל דגם ובכל שנתון יש תצורה שונה ולכן חשוב מאוד לבצע התאמת מצבר לשברולט אבאו רק עם המומחים של מאור מצברים, אשר יכולים גם להגיע אליכם תוך חצי שעה ולבדוק את המצבר. במידה והמצבר שבק חיים, הם יחליפו במהרה למצבר חדש ותוכלו לחזור לשגרת חייכם.

כמה עולה מצבר לשברולט אבאו?

כאשר מדברים על מחירי מצברים לשברולט אבאו, כדאי לדעת שדווקא מצבר איכותי של מותג מוכר ומוביל יוכל להחזיק לכם למשך זמן רב יותר, ולכן אל תרכשו מצבר זול, אלא רק מצבר של מותג מוכר כדוגמת מצברי ורטה, שנפ ועוד, כך תוכלו ליהנות גם מאחריות וגם ממצבר שיחזיק לכם זמן רב יותר. אצל מאור מצברים תמצאו מצבר לשברולט אבאו במחיר המתחיל ב 449 ש"ח של המותגים המובילים.

קונים מצבר לשברולט אבאו רק אצל מאור מצברים!

חברת מאור מצברים מציעה מבחר עצום של מצברים ומעניקה שירות החלפת מצבר לשברולט אבאו עד הבית, עם זמני הגעה מהירים מאוד של חצי שעה בלבד! אז נותר לך להזמין, ולקבל בצ'יק מצבר חדש לרכב.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית שברולט