אם אתם זקוקים למצבר לטויוטה וורסו ממש עכשיו כי בדיוק הלך לכם המצבר, חשוב שתדעו שיש לנו פתרון זמין עבורכם! נוכל לספק לכם מצבר עד הבית במהירות, להתקין אותו ברכב שלכם ולשלוח אתכם ואת רכבכם לשלום ללא תקלות ועם ראש שקט עוד היום!

מצבר לרכב טויוטה וורסו במחיר מיוחד:

מצברים מבית Schnapp איכותיים החל מ- 480 ₪

מצברי ורטה איכותיים לטויוטה וורסו החל מ-545 ₪

מצברים של חברת בוש (BOSCH)  מ-529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לטויוטה ורסו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לטויוטה וורסו עד הבית במחיר מיוחד התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה וורסו

הלך המצבר לטויוטה וורסו?

אם הלך לכם המצבר, חשוב קודם כל להירגע ולפתוח את ספר הרכב, משום שבו תוכלו למצוא מידע מהימן אודות המצבר החדש שתזדקקו לו. על שירות התקנת מצבר עד הבית שלנו תוך 30 דקות נדבר בהמשך, אולם קודם חשוב לו להסביר לכם כמה דברים בסיסיים אודות מצברים והתאמתם לדגם ולשנתון הרכב בפרט.

איזה מצבר מתאים לטויוטה וורסו?

מצברים לטויוטה ורסו קיימים בשוק בקיבולת משתנה, לרוב יהיה מדובר על מצבר בקיבולת 55 אמפר, מצבר 62 אמפר, או מצבר 60 אמפר, בהתאם לשנתון הרכב. הקיבולת, במקרה שלנו זו שנמדדת באמפר/שעה, היא המדידה הבסיסית של כל מצבר, משום שהיא מסמלת למעשה את החשמל שיכול להפיק המצבר בזמן נתון.

מצברים מומלצים לטויוטה ורסו (Toyota Verso)

מדוע הקיבולת של המצבר משתנה משנתון לשנתון של אותו דגם?

בהתאם למה שהזכרנו קודם, זה נראה אולי מעט לא הגיוני שאותו הדגם יצטרך מצבר עם קיבולת שונה, בייחוד כשמדובר על הפרש של 10 אמפר (ויותר מכך). אז מדוע קיים מצב כזה? ובכן, התשובה הבסיסית לכך היא שדגמים יכולים להשתנות זה מזה בדרישות מערכת החשמל שלהם. חלקים שונים ברכב מושפעים ממערכת החשמל, החל מדרישות המנוע בעת ההתנעה, דרך מערכת התאורה ועד למערכת השמע והמולטימדיה.

כמו כן, חשוב לציין בקשר למנוע בפרט, כי דגמים זהים של רכבים לעיתים משתכללים עם השנים בכל הנוגע לנפח המנוע. לכן, הגיוני הוא שאותו דגם בשנתון שונה, יצטרך מצבר בעל קיבולת שונה, או מצבר משוכלל יותר (למשל מצבר סטארט אנד סטופ).

אוקיי, אז לגשת ולחפש מצבר על פי הקיבולת שצוינה כאן? 

לא. למרות שהקיבולת היא כאמור היא המדידה הבסיסית של מצברים (שכן, הם בעצם סוללות), קיימים עוד כמה פרמטרים שעליכם לבדוק לפני רכישת המצבר הנכון לדגם או לרכב. ראשית, מומלץ לחפש מצברים שיוצרו במיוחד, או שצוינו על ידי החברות המייצרות כי הם מתאימים לדגם שלכם ולשנתון שלכם. הסיבה לכך היא, שלכל רכב קיימות הדרישות שלו בתחום המתח, המידות הטכניות של המצבר, מיקום הקטבים ועוד – כל אלה מהווים מאפיינים ייחודיים של כל דגם ודגם. הנכם מוזמנים לצפות במחירון המצברים שלנו בו ניתן למצוא את כל סוגי המצברים המובילים איתם אנו עובדים.

** מצברים למגוון רכבי TOYOTA רק במאור מצברים! **

מצברים לטויוטה ראב 4 60 אמפר יד שניה מ ב-330 ₪ 

מצבר לטויוטה פריוס פלוס תוצרת BOSCH ב-529 ₪ בלבד

מה עוד כדאי לדעת על מצבר לטויוטה ורסו?

חשוב לדעת שבישראל, יש לרכוש מצבר שיוצר במיוחד על מנת שיוכל להתאים לאקלים הישראלי החם, בייחוד כשמדובר על מצבר סטנדרטי, כלומר מצבר חומצה עופרת. מצבר כזה, יכול להתבלות מהר מאוד כתוצאה מעומסי חום ולחות. בישראל, מצברי שנפ, מצברי ורטה, מצברי בוש ומצברי סטארט אפ נחשבים מותאמים לאקלים.

עם מאור מצברים עד הבית הדרך למציאת מצבר חדש קלה מתמיד!

מאור מצברים הינה חברה מובילה בישראל לשיווק והתקנת מצברים, בבית הלקוח ולא רק. יש לנו שירות מיוחד של התקנת מצבר איכותי של החברות המובילות בישראל, עד בית הלקוח, בין אם מדובר על מצברים לטויוטה ורסו או כל מותג מצברים אחר בשירות עד הבית ובכלל. המצברים שלנו נמכרים במחיר חסר תקדים – החל מ-449 ₪ בלבד! הם מגיעים עם אחריות יצרן שתכסה אתכם לתקופה של בין שנה לשנתיים. צוות מאור מצברים מספק שירות מצברים עד הבית בכל אזור המרכז, בין היתר אנו מספקים מצברים בתל אביב, מצברים ברמת גן, בפתח תקווה ועוד.

אנו מגיעים תוך כ-30 דקות מרגע שבחרתם והזמנתם את המצבר החדש, כך שחבל על כל שניה מיותרת. צרו קשר עוד היום והזמינו מצבר חדש ואיכותי במחיר משתלם!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה: