המצבר ברכב שברולט שלכם שבק חיים באופן פתאומי? אין לכם סיבה להיכנס לפאניקה. עם מאור מצברים אתם יכולים להיות רגועים כי אנחנו מספקים לכם מצבר חדש לשברולט עד הבית על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם – וכל זאת במחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב שברולט:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 450 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר לשברולט עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לשברולט בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לשברולט

איזה מצבר מתאים לשברולט?

רכבי שברולט השונים מידת אמפר מצבר לשברולט מחיר
שברולט מאליבו 72 אמפר\שעה בין 560 ₪ ל-639 ₪
שברולט סוניק 55,60 אמפר\שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
שברולט אימפלה 60,62 אמפר\שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
שברולט קפטיבה 70 אמפר\שעה בין 550 ₪ ל- 639 ₪
שברולט אופטרה 55 אמפר\שעה בין 450 ₪ ל- 630 ₪
שברולט טראקס 60,72 אמפר\שעה בין 450 ₪ ל- 639 ₪
שברולט סילברדו 72 אמפר\שעה בין 560 ₪ ל-639 ₪
שברולט טראוורס 70 אמפר\שעה בין 550 ₪ ל- 639 ₪
שברולט ספארק 50 אמפר\שעה בין 449 ₪ ל- 540 ₪
שברולט קרוז 55,66 אמפר\שעה בין 450 ₪ ל- 630 ₪
שברולט סוואנה 70 אמפר\שעה בין 550 ₪ ל- 639 ₪
שברולט אבאו 55 אמפר\שעה בין 450 ₪ ל- 630 ₪

התאמת מצבר לשברולט – איזה כוח אמפר מתאים?

ליצרנית הרכב שברולט יש דגמים רבים של מכוניות, כמו לדוגמה: שברולט ספארק, שברולט אימפלה, שברולט קרוז, שברולט מאליבו ועוד, המתחלקים לסוגים שונים של סוגי רכבים, כמו רכבים משפחתיים, רכבי פנאי, ואף רכבים מסחריים. מכוניות השברולט הן מכוניות מעוצבות ומאובזרות היטב. על מנת לעמוד בעומס של הטכנולוגיות השונות המשולבות ברכבים, כמו למשל צג מגע בשברולט אימפלה, התראות הבטיחות, מערכת הסאונד, מצלמת הרוורס, החלונות החשמליים ועוד, יש צורך במצבר לשברולט שיהיה אמין, חזק ועמיד, לא משנה איזה דגם רכב מדובר. לרכבי שברולט ניתן לרכוש מצבר עם 55 אמפר, מצבר עם 60 אמפר, מצבר של 70 אמפר, ואפילו 80 אמפר.

מצברים מומלצים לשברולט (Chevrolet)

איך שומרים על מצברים של שברולט תקינים לאורך זמן?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדעת כאשר רוכשים מצבר חדש לרכב מסוג שברולט, הוא להקפיד לקנות מצבר איכותי, חזק, עמיד ואמין. מכיוון שיש הרבה יצרניות מצברים בשוק, אין ספק שההחלטה איזה מצבר לבחור היא לא פשוטה ויכולה אפילו לגרום לבלבול רב. אנחנו במאור מצברים ממליצים לקהל לקוחותינו ומציעים למכירה אך ורק מצברים איכותיים של החברות המובילות בשוק המצברים, חלקן ישראליות: שנפ וורטה. מצברים אלה עמידים בפני נזקים, רעידות ונזילות ומבטיחים נהיגה בטוחה לאורך זמן. עם זאת יש להקפיד על בדיקת המצבר אחת לחצי שנה אצל איש מקצוע – טכנאי רכב במוסך, שיוכל לתת אינדיקציה מדויקת על מצב המצבר, האם יש סימני קורוזיה או סיבה להחליפו. על מנת לשמור על המצבר יש להימנע מלהשאיר רכב לא מונע לאורך זמן, לדוגמה אם נוסעים לחופשה של מספר שבועות או יותר (מומלץ לבקש מ בן משפחה להטעין את הרכב בזמן ההיעדרות).

מהם המחירים לרכבים מסוג שברולט?

מצבר לשברולטמחירי המצברים אינם אחידים לכל המצברים של שברולט – מכיוון שהמחירים של המצברים משתנים בהתאם לסוג הרכב והמצבר אותו הוא צורך. אך מצבר איכותי לא צריך לעלות דווקא כסף רב. אצלנו במאור מצברים תוכלו ליהנות ממבחר מבצעים על מגוון מצברים לשברולט, החל מ- 449 שקלים. אנו נמליץ לכם לעיין במחירון המצברים המלא שלנו על מנת להשוות מחירים בין היצרניות השונות. כמו כן, אנו תמיד שמחים להציע ללקוחותינו מחירים אטרקטיביים ומוזלים במבצע ומזמינים אתכם להתקשר אלינו ולהתעדכן בכל עת. נשמח לתת לכם ייעוץ לגבי סוג המצבר המתאים באופן ספציפי לדגם השברולט שלכם. אצלנו תמיד תקבלו על כל המצברים המקוריים בחנות אחריות מלאה בין שנה לשנתיים.

מצברים? קונים רק ממאור מצברים!

כשאתם זקוקים למצבר חדש למכונית מסוג שברולט, לא משנה לאיזה דגם, הגעתם למקום הנכון. אנו מספקים כבר למעלה מ-15 שנה מצברים מכל הסוגים לקהל לקוחותינו בתל אביב וערי המרכז. כמו לדוגמה: באר יעקב, רמת השרון, אור יהודה, יהוד ועוד. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים, לא רק למכוניות אלא גם לאופנועים, משאיות, קטנועים ומצברים לקולנועיות, וכל זאת במחירים זולים ומשתלמים לכל כיס. תוכלו למצוא אצלנו לדוגמה, מצבר שנפ 55 אמפר, מצבר וורטה 45 אמפר, מצבר לקטנוע 50 סמ״ק, מצבר לקטנוע 125 סמ״ק ועוד. אם אתם לא בטוחים מהו סוג המצבר או האמפר לו אתם זקוקים, נשמח לסייע לכם במציאת המצבר המתאים! פשוט התקשרו אלינו בכל עת, והצוות שלנו ימצא את המצבר המתאים לרכב לפי סוג הדגם שלו.

שירות אדיב ומהיר לקהל לקוחותינו

לפעמים קורה שהמצבר לשברולט שובק חיים באופן פתאומי ולא צפוי. בדיוק במקרים האלו אנו מספקים לקהל לקוחותינו מצבר של שברולט עד הבית תוך 30 דקות הגעה מרגע ההזמנה, כי אנחנו יודעים שאתם זקוקים לצוות מקצועי שייתן לכם מענה מהיר ואדיב. השירות שלנו כולל, מעבר לאספקה, גם החלפת המצבר הישן והתקנת המצבר החדש, כולל בדיקה מקיפה שהכול פועל כמו שצריך, כדי שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

מצבר לשברולט לפי דגם