קשה למצוא מצבר איכותי לפורד אדג’? לחברתנו יש מצבר מושלם לדגם, עם שירות התקנת מצבר לפורד אדג’ עד הבית, ובדיקת תקינות!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב פורד אדג':

מצברי ורטה לפורד אדג' מ-750 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפורד אדג' עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לפורד אדג' התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לפורד אדג'

מה זה מצבר?

מצבר הוא סוג של סוללה המפיקה חשמל, ובמקרה של מרבית המצברים, מדובר על תגובה כימית בין חומצה, עופרת ומים מזוקקים. המצבר הוא האחראי העיקרי על מערכת החשמל מבחינת אספקת האנרגיה, שכן בלעדיו המערכת לא יכולה לפעול ובנוסף, הסימנים להיחלשות המצבר בד"כ יופיעו במערכת החשמל גם כן, כמו: אורות שלא נדלקים כראוי, התנעה איטית או כזו שמצריכה כמה ניסיונות ועוד. על כל פנים, המצבר הוא ללא ספק אחד החלקים החשובים במכוניות.

מצברים מומלצים לפורד אדג' (Ford Edge)

איזה אמפר יהיה במצבר לפורד אדג’?

המצבר לפורד אדג’ יהיה בד"כ מצבר 80 אמפר מיוחד, כלומר מדובר על מצברים בעלי קיבולת גבוהה יחסית. רק לשם ההשוואה, מצבר לרכבים קטנים יכול להיות גם מצבר 40 אמפר או 50 אמפר. קיבולת המצבר המתאימה לכל דגם נקבעת בעיקר לפי צרכי המנוע, אולם גם לפי דרישת מערכת החשמל ברכב הכוללת לא מעט חלקים חיוניים.

כיצד לא לטעות בבחירת מצבר לפורד אדג'?

אם אתם חדשים בעולם הרכבים או שפשוט עד כה לא יצא לכם להיכנס ולהבין לעומק מהם הפרמטרים לבחירת מצבר מתאים לרכב, אז הגעתם למקום הנכון! הנה כמה מאפיינים נחוצים לבחירת מצבר בכל רכב באשר הוא:

  • סוג המצבר – קיימים רכבים הזקוקים למצברים מיוחדים, הן מבחינת סוג ייצור והן מבחינת התאמה למערכות שונות ברכב.
  • מידות וגודל המצבר – מצברים עם קיבולת זהה לא תמיד שוקלים או "נראים" אותו הדבר, מה שיכול להשפיע על התאמתם הפיזית למקום הייעודי להם ברכב.
  • אקלים חם – מצברים בארץ מושפעים רבות מהחום ולכן מומלץ לרכוש רק מצברים שיוצרו מראש כדי לעמוד בתנאי לחות וחום הקיימים בארץ. מומלץ לרכוש מצברים של שנפ, ורטה וכו’.

לרכוש מצבר עצמאית או להזמין שירות עד הבית?

מצבר לפורד אדג'

מצבר לפורד אדג'

העניין תלוי בעיקר בדחיפות ובצורך שלכם. רכישת מצבר עצמאית תצריך מכם למצוא מתקין מקצועי לבד, בין אם מדובר על מצבר לפורד אדג’ ובין אם מדובר על כל מצבר או דגם אחר. אולם, שירות מצבר עד הבית מעלה את מחיר המצבר מטבע הדברים, אך חוסך לכם זמן. הפתרון שאנו מצאנו לכך במאור מצברים הוא אספקת מחיר הוגן המושפע ישירות מסוג ואיכות המוצר. המחיר בחנות למצבר לרכב פורד אדג’ הוא 800 ש"ח.

כמה מילים על מצברים זולים (או זולים מדי)

מחיר המצברים, כמו שניסינו להסביר לעיל, הוא דבר יחסי, כלומר – מחיר מצבר מושפע ממאפייניו של המצבר ולכן, צריך לדעת שאם אתם מחפשים מצבר איכותי ומיוחד מאוד ופתאום מקבלים הצעה למצברים זולים מאוד מהתחום, מומלץ לבחון שוב את העסקה ומה שהיא כוללת. לעיתים, המחיר הזו יבוא על חשבון אחריות, לעיתים הוא יבוא על חשבון איכות ולעיתים, הוא יבוא על חשבון דברים נוספים. זה לא אומר שאין אצלנו מצברים זולים או מצברים במחירים הוגנים, אבל היה חשוב לנו להתעכב על הנושא בכל זאת.

פנו למאור מצברים ומצאו את המצבר הנכון לרכב

עד כה שיתפנו אתכם במידע כללי שיכול לשמש אתכם בבחירת מצבר, אולם כדי להתאים לכם את המצבר הנכון באופן מדויק אנחנו צריכים לשמוע עוד כמה פרטים על הרכב. לכן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם, ואם תרצו – לברר אודות שירות מצבר לפורד עד לפתח הבית שלכם ומהדגם הספציפי שמתאים לרכב אדג’(Ford Edge) עוד היום! בחלק מאזורי השירות שלנו זמן ההגעה עומד על כחצי שעה בלבד ואף פחות.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פורד: